AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #1 Del Skrevet 5 timer siden Baby er 4,5 måned og har de siste 2 mnd vært helt forferdelig å kjøre bil med. Får så vondt av baby som bare sitter å skriker, høres helt desperat ut. Må stoppe x flere på turen for å trøste, men baby er helt utrøstelig, merker ikke at jeg er der engang. Blir stille så fort jeg løfter bilstolen ut av bilen. Noen tips? Anonymkode: 7985a...85b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #2 Del Skrevet 5 timer siden Har du sjekket barnet for låsninger? Anonymkode: 4b3fb...aec Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #3 Del Skrevet 5 timer siden Kan babyen se deg under bilturen? Har dere speil? Anonymkode: e379b...7ec Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #4 Del Skrevet 5 timer siden AnonymBruker skrev (13 minutter siden): Har du sjekket barnet for låsninger? Anonymkode: 4b3fb...aec Har ikke det, nei! Ville vi ikke merket det på andre måter enn i bil? AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Kan babyen se deg under bilturen? Har dere speil? Anonymkode: e379b...7ec Ja, barnet kan se meg. Har også prøvd å sitte baki med henne når vi begge kjører, men det hjelper heller ikke Anonymkode: 7985a...85b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #5 Del Skrevet 5 timer siden Bilsyk? 🤢 Anonymkode: a0328...b18 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #6 Del Skrevet 5 timer siden AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Bilsyk? 🤢 Anonymkode: a0328...b18 Har tenkt tanken, men hvordan skal man få det bekrefta liksom? Hun spyr/gulper jo ikke heller.. Anonymkode: 7985a...85b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
monican94 Skrevet 5 timer siden #7 Del Skrevet 5 timer siden venn henne til bilstolen inne hjemme ? med seler på, om hun ikke er vant å kjøre kan det å være fastspent og ikke få rørt seg sikkert være uvant. evt noe låsninger el. i kroppen så det gjør vondt å sitte i den stillingen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #8 Del Skrevet 4 timer siden AnonymBruker skrev (51 minutter siden): Baby er 4,5 måned og har de siste 2 mnd vært helt forferdelig å kjøre bil med. Får så vondt av baby som bare sitter å skriker, høres helt desperat ut. Må stoppe x flere på turen for å trøste, men baby er helt utrøstelig, merker ikke at jeg er der engang. Blir stille så fort jeg løfter bilstolen ut av bilen. Noen tips? Anonymkode: 7985a...85b Noen barn passer bare ikke til den bilstolen de blir satt i. Å bytte bilstol til en annen modell med en anen sittestilling pleier å hjelpe. Blir som å plassere deg i en stol du absolutt kke klarer å sitte i. Anonymkode: 56159...c53 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #9 Del Skrevet 4 timer siden monican94 skrev (3 minutter siden): venn henne til bilstolen inne hjemme ? med seler på, om hun ikke er vant å kjøre kan det å være fastspent og ikke få rørt seg sikkert være uvant. evt noe låsninger el. i kroppen så det gjør vondt å sitte i den stillingen? Hun er vant til bilstolen, kjører mye. Det gikk bra de første månedene også.. AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Noen barn passer bare ikke til den bilstolen de blir satt i. Å bytte bilstol til en annen modell med en anen sittestilling pleier å hjelpe. Blir som å plassere deg i en stol du absolutt kke klarer å sitte i. Anonymkode: 56159...c53 Ja, vurderer å prøve ny bilstol! Kjenner jeg gruer meg for hver biltur, er så fælt med den skrikingen, særlig for henne, men må jo innrømme at det er slitsomt å høre på og jeg blir ukonsentrert om kjøring da jeg prøver å roe henne.. Anonymkode: 7985a...85b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå