AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #1 Del Skrevet 2 timer siden 1 klassingen går på fotball og nå etter jul begynner de gravis med flere dugnader, vaffelsalg, stå vakt, osv for oss foreldre jeg jobber turnus og jobber mange helger . Da er mannen alene med barna. Lillebror på 4 år har autisme. Å stå å selge vafler osv med et autistisk barn på slep går ikke. Vi har ingen som er i stand å passe han hva gjør man i sånne sammenhenger ? Kan man betale deg ut? Helger jeg ikke har jobb kan vi jo få til dugnad, Anonymkode: db219...d80 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #2 Del Skrevet 2 timer siden AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Å stå å selge vafler osv med et autistisk barn på slep går ikke. Anonymkode: db219...d80 Hvorfor ikke? Anonymkode: db6f2...d1f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
monican94 Skrevet 2 timer siden #3 Del Skrevet 2 timer siden da bytter du med noen til dine frihelger. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #4 Del Skrevet 2 timer siden Det der kommer bare til å eskalere. Det er lite dugnader i 1 klasse. Ville sett etter en ny jobb om jeg var deg dersom far ikke kan passe på begge barna samtidig. Her har vi ikke autisme, men #3 er veldig bilsyk og særlig de to eldste skal i hver sin retning konstant. Så her byttet mannen jobb fra turnus til dagtid. Dere har valgt å få barn og må tilpasse liv og karriere etter det. Turnus er et egotripp i den sammenhengen! Anonymkode: 612ea...23a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #5 Del Skrevet 2 timer siden Jeg er lagleder for et fotballag, og jeg tilpasser dugnader for de med spesielle behov. Men det forutsetter jo at de er i forkant og forteller meg om det. Det er lettere å ikke sette dere opp på dugnad de helgene det ikke passer enn å endre på dugnadslister etter de er «lagt ut». Så kommunikasjon er nøkkelen. Anonymkode: 07047...d62 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #6 Del Skrevet 2 timer siden AnonymBruker skrev (10 minutter siden): Det der kommer bare til å eskalere. Det er lite dugnader i 1 klasse. Ville sett etter en ny jobb om jeg var deg dersom far ikke kan passe på begge barna samtidig. Her har vi ikke autisme, men #3 er veldig bilsyk og særlig de to eldste skal i hver sin retning konstant. Så her byttet mannen jobb fra turnus til dagtid. Dere har valgt å få barn og må tilpasse liv og karriere etter det. Turnus er et egotripp i den sammenhengen! Anonymkode: 612ea...23a Jeg offrer ikke jobben min for fotballdugnaer altså. Så forballfrelst er ikke 1 klassingen. Men jeg kan prøve å bytte jobbhelg med noen, men det er ikke alltid lett mitt yrke kan kun jobbe på sykehus og i turnus. Anonymkode: db219...d80 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #7 Del Skrevet 2 timer siden AnonymBruker skrev (17 minutter siden): Hvorfor ikke? Anonymkode: db6f2...d1f Fordi barnet har autisme? Han stikker av, tåler ikke høye lyder, gråter, legger seg ned, får store meltdowns. Autisme barn trenger struktur og forutsigbarhet. Går ikke å ivareta hans behov samtidig som man skal selge vafler eller være vakt Anonymkode: db219...d80 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå