Gå til innhold

Typen lasta ned tinder for å finne en bestevenninne

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

sååå… jeg oppdaget at typen hadde tinder på tlf. Jeg konfronterte han og og krevde å se igjennom kontoen hans. Der hadde han skrevet til flere damer: «Så pen du er😍». 
Unnskyldninga hans var: «Lastet ned tinder fordi jeg savner en bestevenninne i livet». 

Trenger egt ikke noe råd, men ville dele noe av det dummeste jeg har hørt. Dumpet han på flekken

Anonymkode: 028b9...034

• Liker 11
  • Hjerte 1
  • Nyttig 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hahaha. Dummeste jeg har lest på lenge. Right.

La han beholde Tinder for å finne seg ny kjæreste i stedet. Jeg regner med at du ikke er så lettlurt?

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bra du dumpet han. Jeg dumpet en dame pga av akkurat det samme faktisk. Enkelte er så utrolig dumme løgnhalser. 

Anonymkode: 42fc1...186

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (5 timer siden):

sååå… jeg oppdaget at typen hadde tinder på tlf. Jeg konfronterte han og og krevde å se igjennom kontoen hans. Der hadde han skrevet til flere damer: «Så pen du er😍». 
Unnskyldninga hans var: «Lastet ned tinder fordi jeg savner en bestevenninne i livet». 

Trenger egt ikke noe råd, men ville dele noe av det dummeste jeg har hørt. Dumpet han på flekken

Min eks hadde samme unnskyldning. Han sa han trengte noen å snakke med, og damer var bedre å snakke med en menn. Han snudde det mot meg, «er det galt å ha venner og nå»? og jeg var visst sykelig sjalu. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Melus skrev (1 minutt siden):

Min eks hadde samme unnskyldning. Han sa han trengte noen å snakke med, og damer var bedre å snakke med en menn. Han snudde det mot meg, «er det galt å ha venner og nå»? og jeg var visst sykelig sjalu. 

Noen mennesker er helt utrolige! Hvordan har de samvittighet til det? Når de vet de har gjort noe galt og manipuler og drar andre ned for å redde ansikt. Det er så stygt gjort. Hvordan endte det?

Anonymkode: 4293e...10e

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Hva sa han når du gjorde det slutt ts?

Anonymkode: 4293e...10e

Han mente at han måtte få lov til å ha venninner i livet, og at jeg måtte slappe av og ikke være så hysterisk

ts. 

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

😂😂😂😂

Mest patetiske jeg har hørt👀😅

Bra du kvittet deg med søppelet.

Anonymkode: 8e644...453

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hahahaha! Å han trodde du var så dum at du skulle tro på det 😂 stakkars lille tapermann 

Anonymkode: 9948c...ecc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanskje han nå lærte seg å skjule apps.

Men altså, går dere gjennom telefonen til deres kjærester? Den kan jeg jo ikke dele, der er det jobb-greier som h*n absolutt ikke kan se.

Anonymkode: 5de46...b03

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (5 timer siden):

Han mente at han måtte få lov til å ha venninner i livet, og at jeg måtte slappe av og ikke være så hysterisk

ts. 

Det som er så vildt er å kunne svare det der.. i en så sikker tone at man faktisk kan begynne å tvile. Fatter ikke at noen har hjerte til det

Anonymkode: 9a8de...d78

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
SPOCA skrev (14 timer siden):

Hahaha. Dummeste jeg har lest på lenge. Right.

La han beholde Tinder for å finne seg ny kjæreste i stedet. Jeg regner med at du ikke er så lettlurt?

Tinder er bedre egnet for å finne damer å knulle. Trikset er å swipe på damer litt under eget nivå. De ligger gjerne om de får sjangsen.

Anonymkode: 467b2...150

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (6 timer siden):

ts. 

Du skulle jo bare sagt at det var en veldig god ide, og lastet ned Tinder med en gang selv.

• Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...