AnonymBruker Skrevet 7 timer siden #1 Del Skrevet 7 timer siden Har konstant nedpress, kjennes ut som noe er på vei ut eller en tyngdefølelse nedentil. Kan dette være tegn på tidlig fødsel? Er i uke 35, barn nr 2. Hadde ikke dette mer barn nr 1, som er født i uke 38 igangsatt. Fått beskjed om at hodet ligger veldig langt nedi bekken, har vært slik i flere uker. Burde jeg bli hjemme i jula? Langt til sykehuset om jeg drar på hytta, ca 2 timer kjøring. Hadde styrtfødsel med første Anonymkode: 31e97...efa Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7 timer siden #2 Del Skrevet 7 timer siden Syns dette er noe du burde snakke med jordmor/føden om Anonymkode: ca107...497 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7 timer siden #3 Del Skrevet 7 timer siden Ai. Styrtfødsel med nummer 1. Jeg ville ikke reist. Anonymkode: 3a75a...201 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7 timer siden #4 Del Skrevet 7 timer siden AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Syns dette er noe du burde snakke med jordmor/føden om Anonymkode: ca107...497 Jeg ringer ikke å plager føden med noe sånt, det får være måte på hva man skal ringe ett sykehus for 😅. Jordmor får jeg ikke snakket med før timen etter jul Anonymkode: 31e97...efa Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7 timer siden #5 Del Skrevet 7 timer siden AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Ai. Styrtfødsel med nummer 1. Jeg ville ikke reist. Anonymkode: 3a75a...201 Nei er mest derfor jeg er stresset, om noe plutselig skjer så er nok barnet ute på kjøreturen til sykehuset 🙈 Anonymkode: 31e97...efa 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6 timer siden #6 Del Skrevet 6 timer siden AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Jeg ringer ikke å plager føden med noe sånt, det får være måte på hva man skal ringe ett sykehus for 😅. Jordmor får jeg ikke snakket med før timen etter jul Anonymkode: 31e97...efa Uhm… dette er jo ikke å «plage føden» skal love deg folk ringer føden av mye «mindre» greier. Personlig hadde jeg ikke dradd på hytten med mye nedpress men hadde uten tvil ringt de og spurt. Det er en samtale på maks 7 min hvor du får en faglig vurdering. Anonymkode: 5138a...6b3 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6 timer siden #7 Del Skrevet 6 timer siden 2 timer til sykehus? Da har sikkert kommunen du skal til følgetjeneste av jordmor (i ambulansen) når fødsel starter. Hvis fødsel starter når du er på hytten ringer du 113 og de hjelper deg. Anonymkode: 6e3ff...74f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6 timer siden #8 Del Skrevet 6 timer siden Absolutt noe du kan «plage» føden med. Men nedpress og maserier er vanlig som flergangsfødende. Jeg hadde ingenting av dette i første svangerskap men slet i flere måneder med det andre og tredje gang. men likevel født senere og senere. Andremann lå festa og veldig langt nede fra uke 32 (kom i uke 39) og jeg valgte å avstå fra ferie med storfamilien en måned før termin fordi det var for langt borte fra sykehuset (rundt 1,5 time men krever ferje/ambulansebåt) og første fødsel på 3,5t. Så jeg skjønner deg veldig godt om du velger å bli hjemme! Nå fødte jeg jo ikke han en mnd før termin heller da, men den fødselen tok rett i underkant av 40min så det ville blitt i bil/båt hadde det skjedd. Anonymkode: a7b1f...2cb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå