AnonymBruker Skrevet 20. desember 2024 #1 Del Skrevet 20. desember 2024 Noen som har hatt dette? Jeg har vondt nederst i ryggen,liksom under de nederste ribbeina. Vondt i begge sider,men litt vondere på høyre. Ingen feber,ingen kvalme,ingen frostrier,ingenting annet enn smerter. Har ikke hatt uvi. Kan dette allikevel være nyrebekkenbetennelse? Anonymkode: f9e85...0f4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. desember 2024 #2 Del Skrevet 20. desember 2024 Jeg hadde 40 i feber da jeg hadde det. Hvis du ikke har hatt uvi og strengt tatt ikke har noen symptomer på nyrebekkenbetennelse, bortsett fra vondt i ryggen, hvorfor mistenker du dette? Anonymkode: 21c47...783 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
C-girl Skrevet 21. desember 2024 #3 Del Skrevet 21. desember 2024 Jeg har hatt nyrebekkenbetennelse uten feber eller andre symptomer utenom smerte i mage og rygg. Ble lagt inn på legevakten pga store smerter. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. desember 2024 #4 Del Skrevet 21. desember 2024 Jeg har hatt det, men jeg har vert mye plaget med nyrebekkebetennelse og kjenner derfor igjen de litt dumpe karakteristiske smertene tidlig. Jeg har en dårlig leder mellom nyre og blære så derfor får jeg lettere nyrebekkenbetennelse uten den klassiske urinveisinfeksjonen først. Jeg har hatt lignende smerter som rett og slett var luft da, så det må ikke være nyrebekkenbetennelse. Høy crp og feber kommer når det har gått en stund for min del. Kjenner det sikkert ett døgn før frostriene kommer. Jeg får alltid utslag på blod i urinen og litt på crp om jeg går til legen med rielignende smerter i siden. Det blir så vondt at jeg også havnet på sykehuset med akutte smerter første gangen. Da hadde jeg heller ikke merket noe uvi på forhånd. Husker ikke om jeg hadde feber, den var ikke høy i så tilfelle. Crp lå på 180. Så reis til legen, ta med morgen urin og ta en crp. Anonymkode: b8ff9...d8c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. desember 2024 #5 Del Skrevet 21. desember 2024 Jeg har fått påvist nyrebekkenbetennelse før jeg har fått feber, men det har kommet feber etter hvert. Da har jeg vært i gang med behandling, og jeg har sluppet at det ble så ille. Som brukeren over så kjenner jeg igjen smertene fordi jeg har hatt tilbakevendende urinveisinfeksjoner, og de går over til nyrebekkenbetennelse dersom jeg ikke får antibiotikabehandling. De gangene jeg har fått nyrebekkenbetennelse, så har det gjerne vært fordi jeg har hatt UVI og forsøkt å "drikke den bort", ta tranebærkapsler osv. for å slippe antibiotika, men samtidig vært veldig oppmerksom fordi jeg har erfaring med at dette ikke går for min del. Anonymkode: 9d01a...55b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. desember 2024 #6 Del Skrevet 21. desember 2024 Jeg ble lagt inn pga smerter. Men jeg hadde vondt i ryggen. Trodde jeg hadde fått kink, klarte ikke å rette meg opp i ryggen og gikk helt sammenkrøka i to dager. Feberen kom etterpå. Hadde hatt uvi i forkan som jeg visste om, men trodde den hadde gått over. Anonymkode: fc231...977 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Filifjonkamor Skrevet 22. desember 2024 #7 Del Skrevet 22. desember 2024 Hadde akutt nyrebekkbetennelse, bare litt forhøyet kroppstemperatur og sykdomsfølelse. Er du i tvil ville jeg levert inn en urinprøve hos legen. Er ikke å anbefale å gå lenge med det. Jeg endte opp med å være på sykehuset i 6 dager Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå