AnonymBruker Skrevet 8 timer siden #21 Del Skrevet 8 timer siden Al34n0nym1 skrev (28 minutter siden): Hehe.. i en annen tråd som er aktiv nå så er flertallet for at kvinnen skal få lov til å sove. Rart hvordan folk endrer mening. Hadde man byttet mannen med kvinnen, så hadde det vært helt akseptabelt. Snakknom å skyte seg selv i foten. Alternativt, hvordan er det der to kvinner eller to menn lever i samme husholdning? Problemer av den arten har ingen funnet på tråder om. Men nå når dette blir postet så dukker de trådene vel opp som paddehatter Anonymkode: c7c81...de1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8 timer siden #22 Del Skrevet 8 timer siden AnonymBruker skrev (1 time siden): Om han er trøtt og sliten, må han jo få lov til å legge seg. Anonymkode: a4b56...a5e AnonymBruker skrev (1 time siden): Høres ut som noe jeg kunne finne på å gjøre.... Når jeg er sliten og trøtt etter en lang dag, er jeg uansett dårlig selskap. Kan jo alltids planlegge voksentid etter at barna er lagt, med film og greier, men når jeg er skikkelig trøtt, er jeg uansett dårlig selskap der jeg sitter og dupper med hodet uten å få med meg noe som helst. Anonymkode: 40ed9...eaf AnonymBruker skrev (1 time siden): Julaften er jo bare styr og stress, føler 3/4 dagen og kvelden går til matlaging, rydding og oppvask, og litt tid til pakker, så siste rydding, da er jeg klar for sengen selv, om dama absolutt ville jeg skulle vært lenger våken, så ville ikke det vært kvalitetstid uansett. Skjønner godt han vil sove. "Voksentid" er det vel nok av tid til andre dager Anonymkode: c714c...2e6 AnonymBruker skrev (1 time siden): Så gå og legg deg klokken 21 du og da? Utrolig mye moro å finne på i senga og. Anonymkode: c7c81...de1 AnonymBruker skrev (48 minutter siden): Jeg skjønner deg godt TS. Hadde blitt skuffet og også litt såret. Implisitt sier han det ikke er noe vits å sitte oppe og kose seg med deg på julekvelden. Greit at man ikke vil være opp til over midnatt, men 21 liksom…? Og har han meldt dette nå, flere dager før? Pleier han alltid gå å legge seg med barna på hverdager også? Anonymkode: cd59b...acb AnonymBruker skrev (39 minutter siden): Da ungene var små ville jeg også legge meg tidlig Anonymkode: 021b0...fbf Ja jeg forstår det. Men nå skal vi i julebesøk 2 timer unna, så litt kjedelig at mannen legger seg med barna kl 21. Anonymkode: c37f2...0cf 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7 timer siden #23 Del Skrevet 7 timer siden AnonymBruker skrev (1 time siden): Ja jeg forstår det. Men nå skal vi i julebesøk 2 timer unna, så litt kjedelig at mannen legger seg med barna kl 21. Anonymkode: c37f2...0cf Dere skal til din familie? Anonymkode: 4df35...437 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6 timer siden #24 Del Skrevet 6 timer siden AnonymBruker skrev (3 timer siden): Hva vil du med tråden? Hvorfor ble du sammen med ham? Anonymkode: 31025...8ba Haha typisk kg, så fort noen nevner noe negativt om partneren sin så er det noen som må «hvorfor ble du sammen med han?» Anonymkode: 375a2...04e 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
nordlending Skrevet 4 timer siden #25 Del Skrevet 4 timer siden AnonymBruker skrev (5 timer siden): Sier det ikke er vits å sitte oppe, kan like greit legge seg med ungene Jeg synes det er utrolig trasig når vi kan ha voksentid, han forstår ikke hvorfor. Anonymkode: c37f2...0cf Antar han et a-menneske som normalt legger seg tidlig? Det er jo meningsløst at han skal tvinge seg til å være våken om han er stuptrøtt, det får ingen av dere noe ut av. Hvis han derimot alltid legger seg sent, og dere har en rolig julaften, kan jeg skjønne at det er kjipt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #26 Del Skrevet 4 timer siden Hvem orker vel mer enn absolutt nødvendig av julaften og mas? Skjønner ham godt, det høres ut som en drøm. Når det er sagt, burde man kanskje pratet om hva og hvilke forventninger man har og så enes seg imellom. Men p holde seg våken bare fordi er jo teit. Oh julaften er bare nok en dag for oss voksne. Anonymkode: 19854...1d4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sam Fox Skrevet 3 timer siden #27 Del Skrevet 3 timer siden (endret) AnonymBruker skrev (6 timer siden): Sier det ikke er vits å sitte oppe, kan like greit legge seg med ungene Jeg synes det er utrolig trasig når vi kan ha voksentid, han forstår ikke hvorfor. Anonymkode: c37f2...0cf Det er utrolig at han var våken til å gjøre deg gravid... Endret 3 timer siden av Sam Fox Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Omine Skrevet 3 timer siden #28 Del Skrevet 3 timer siden Men hvis han er sliten så må han jo få lov til å sove. Kanskje han da våkner tidligere sånn at dere kan ha litt voksentid om morgningen før barna våkner? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #29 Del Skrevet 2 timer siden AnonymBruker skrev (7 timer siden): Introvert eller bare sliten etter en lang dag? Små barn? Stått opp kl 5? Da har dagen vært lag nok, eller han har ansvaret det kommende natta? Da er det lurt å sove når barna gjør det. Jul er litt oppskrytt for oss voksne. Gleden er god mat og så barna få gaver? Etter det er julekvelden ferdig? Jeg skjønner han godt. Fint at han ikke pimper hele natta og kan gi barna gode juleminner første juledag. Anonymkode: 32683...b4c Oppskrytt? Snakk for deg selv. Og jula ringes inn kl 17, litt synd om den bare skal vare i fire timer… Hos oss blir heller ikke julaften senkveld, men etter pakkene er det tid for kaffe, og endelig julekaker/godt (skjønner at det ikke betyr noe for dem som har stappa innpå i ukesvis allerede, men jeg er vant til at det bare er smakebiter før julafteb). Vi ser på gaver vi har fått, kikker i bøker, prøver på klær, pakker ordentlig opp ting, snakker og koser iss og slapper av. Anonymkode: 8ace1...3fa Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #30 Del Skrevet 2 timer siden AnonymBruker skrev (1 time siden): Hvem orker vel mer enn absolutt nødvendig av julaften og mas? Skjønner ham godt, det høres ut som en drøm. Når det er sagt, burde man kanskje pratet om hva og hvilke forventninger man har og så enes seg imellom. Men p holde seg våken bare fordi er jo teit. Oh julaften er bare nok en dag for oss voksne. Anonymkode: 19854...1d4 Julaften er ikke «nok en dag» for alle voksne, nei. Anonymkode: 8ace1...3fa Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #31 Del Skrevet 2 timer siden AnonymBruker skrev (6 timer siden): Ja jeg forstår det. Men nå skal vi i julebesøk 2 timer unna, så litt kjedelig at mannen legger seg med barna kl 21. Anonymkode: c37f2...0cf Oi, da er det jo direkte uhøflig! Anonymkode: 8ace1...3fa Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #32 Del Skrevet 2 timer siden Jeg er også et grusomt A-menneske 🙂. Men klarer å holde meg våken til 23 julaften og 0030 nyttårsaften. Kroppen min liker det ikke så godt, men vi jo prøve å få litt ut av de kveldene. Tipper mannen din ikke trives godt i forholdet eller der dere evt feirer julaften. Anonymkode: 69d6f...dc5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #33 Del Skrevet 2 timer siden Har dere små barn? Jeg legger meg også tidlig, selv på julaften. Skal tross alt opp tidlig dagen etter med små barn. Er i tillegg gravid, så den ekstra søvnen gjør susen! Vil heller være opplagt for barna hver dag enn å slite meg gjennom kvelden og få en dårlig dag, dagen etter. Fornuftig mann du har! Finn små øyeblikk på dagtid til hverandre. Anonymkode: f9bd5...b83 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1 time siden #34 Del Skrevet 1 time siden Jeg legger meg også da, men det er pga at jeg må ha min vanlige rutine og kan ikke endre på den. Anonymkode: b9101...42c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå