AnonymBruker Skrevet 7 timer siden #1 Del Skrevet 7 timer siden Sier det ikke er vits å sitte oppe, kan like greit legge seg med ungene Jeg synes det er utrolig trasig når vi kan ha voksentid, han forstår ikke hvorfor. Anonymkode: c37f2...0cf Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7 timer siden #2 Del Skrevet 7 timer siden Hva vil du med tråden? Hvorfor ble du sammen med ham? Anonymkode: 31025...8ba 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Meowmere Skrevet 7 timer siden #3 Del Skrevet 7 timer siden Han høres ut som en ekstremt kjedelig mann. 5 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7 timer siden #4 Del Skrevet 7 timer siden Meowmere skrev (3 minutter siden): Han høres ut som en ekstremt kjedelig mann. Ja jeg synes det er utrolig kjedelig Anonymkode: c37f2...0cf 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7 timer siden #5 Del Skrevet 7 timer siden Om han er trøtt og sliten, må han jo få lov til å legge seg. Anonymkode: a4b56...a5e 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6 timer siden #6 Del Skrevet 6 timer siden Høres ut som noe jeg kunne finne på å gjøre.... Når jeg er sliten og trøtt etter en lang dag, er jeg uansett dårlig selskap. Kan jo alltids planlegge voksentid etter at barna er lagt, med film og greier, men når jeg er skikkelig trøtt, er jeg uansett dårlig selskap der jeg sitter og dupper med hodet uten å få med meg noe som helst. Anonymkode: 40ed9...eaf 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6 timer siden #7 Del Skrevet 6 timer siden Julaften er jo bare styr og stress, føler 3/4 dagen og kvelden går til matlaging, rydding og oppvask, og litt tid til pakker, så siste rydding, da er jeg klar for sengen selv, om dama absolutt ville jeg skulle vært lenger våken, så ville ikke det vært kvalitetstid uansett. Skjønner godt han vil sove. "Voksentid" er det vel nok av tid til andre dager Anonymkode: c714c...2e6 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6 timer siden #8 Del Skrevet 6 timer siden Krever du å kunne legge deg når du vil? Anonymkode: 32683...b4c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6 timer siden #9 Del Skrevet 6 timer siden AnonymBruker skrev (12 minutter siden): Sier det ikke er vits å sitte oppe, kan like greit legge seg med ungene Jeg synes det er utrolig trasig når vi kan ha voksentid, han forstår ikke hvorfor. Anonymkode: c37f2...0cf Så gå og legg deg klokken 21 du og da? Utrolig mye moro å finne på i senga og. Anonymkode: c7c81...de1 8 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6 timer siden #10 Del Skrevet 6 timer siden Ts skriver at mannen sier han "ikke ser noen vits med å sitte oppe". Ingenting om at han er trøtt. Jeg hadde blitt såret. Anonymkode: 2aff3...1e4 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6 timer siden #11 Del Skrevet 6 timer siden AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Ts skriver at mannen sier han "ikke ser noen vits med å sitte oppe". Ingenting om at han er trøtt. Jeg hadde blitt såret. Anonymkode: 2aff3...1e4 Hvis man skal overtenke og krisemaksimere, så er det sikkert lett å konkludere slik Anonymkode: c714c...2e6 6 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Addie Skrevet 6 timer siden #12 Del Skrevet 6 timer siden Kanskje han egentlig ikke har så gode følelser rundt julaften? Jeg har familie rundt meg, men den dagen er litt vanskelig for det. Utenpå ser alt bra ut. Mange har det sånn 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6 timer siden #13 Del Skrevet 6 timer siden Meowmere skrev (22 minutter siden): Han høres ut som en ekstremt kjedelig mann. Jul er jo kjedelig. Masse stress, overforbruk, forventinger. Så snart man bikker nyttår blir det bedre. Og ja - jeg har masse traumer rundt julefeiring. Anonymkode: 83571...4b4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6 timer siden #14 Del Skrevet 6 timer siden Introvert eller bare sliten etter en lang dag? Små barn? Stått opp kl 5? Da har dagen vært lag nok, eller han har ansvaret det kommende natta? Da er det lurt å sove når barna gjør det. Jul er litt oppskrytt for oss voksne. Gleden er god mat og så barna få gaver? Etter det er julekvelden ferdig? Jeg skjønner han godt. Fint at han ikke pimper hele natta og kan gi barna gode juleminner første juledag. Anonymkode: 32683...b4c 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6 timer siden #15 Del Skrevet 6 timer siden Jeg skjønner deg godt TS. Hadde blitt skuffet og også litt såret. Implisitt sier han det ikke er noe vits å sitte oppe og kose seg med deg på julekvelden. Greit at man ikke vil være opp til over midnatt, men 21 liksom…? Og har han meldt dette nå, flere dager før? Pleier han alltid gå å legge seg med barna på hverdager også? Anonymkode: cd59b...acb 2 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6 timer siden #16 Del Skrevet 6 timer siden Julaften er til for barna, og er gjerne er dag med mye stress. Hvis han er trøtt og ikke ser grunn til å være oppe etter barna har lagt seg, så får han bare legge seg da? Kjekt å være ordentlig uthvilt etter en slik dag. Da kan jo du ha litt alenetid med julefilm, eller gå å legge deg du og. Anonymkode: 0b9aa...0b7 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6 timer siden #17 Del Skrevet 6 timer siden Høres ut som han er sånn passe drittlei deg Anonymkode: bd687...f9f 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6 timer siden #18 Del Skrevet 6 timer siden Da ungene var små ville jeg også legge meg tidlig Anonymkode: 021b0...fbf 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6 timer siden #19 Del Skrevet 6 timer siden AnonymBruker skrev (47 minutter siden): Sier det ikke er vits å sitte oppe, kan like greit legge seg med ungene Jeg synes det er utrolig trasig når vi kan ha voksentid, han forstår ikke hvorfor. Anonymkode: c37f2...0cf Sitter dere og diskuterer dette nå allerede? Fire dager igjen... Her tror jeg det er flere problemer i det forholdet. Anonymkode: 5cafd...129 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Al34n0nym1 Skrevet 6 timer siden #20 Del Skrevet 6 timer siden Hehe.. i en annen tråd som er aktiv nå så er flertallet for at kvinnen skal få lov til å sove. Rart hvordan folk endrer mening. Hadde man byttet mannen med kvinnen, så hadde det vært helt akseptabelt. Snakknom å skyte seg selv i foten. 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå