AnonymBruker Skrevet 7 timer siden #1 Del Skrevet 7 timer siden Hei! Jeg er alene med barna, jobber og studerer etc. Har prøvd å legge meg tidligere, prøvd å være aktiv osv, men jeg er og forblir trøtt på dagtid dersom jeg har fri eller slutter tidlig. Kommer vi hjem 16 eller senere, er det ikke noe problem, men er vi hjemme rundt 14, blir jeg trøtt og når jeg blir trøtt har jeg kort lunte og det orker jeg ikke.. Har derfor skjedd at jeg har satt barna foran en film, og jeg har sovnet litt i sofaen. Aldri dypt selvfølgelig får med meg alt, men føler meg mye bedre etterpå. Da min mor fikk vite det, sa hun at det var virkelig ugreit og jeg burde dra til legen, for det er ikke normalt å sove på dagen for voksne mennesker. (Husker forøvrig hun slokna på sofaen hver gang hun la seg ned da jeg var barn). Barna mine er syv og tre, og de har ikke noe imot det virker det som. De prater til meg om det er noe. Husker jeg ikke torde det selv med min mor, men synes det bare er fint om de sier noe.. Er jeg virkelig uansvarlig ? Er det flere her som pleier å duppe på dagen? Desverre har det vært oftere i det siste, men har hatt mye å tenke på i det siste. Barna er bare glade de får se på tv i en halvtime/time.. Anonymkode: a296b...f80 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Megisen Skrevet 7 timer siden #2 Del Skrevet 7 timer siden (endret) Det har jeg gjort i alle år (etter at ungene ble over en viss alder). At du lader når du har anledning, bidrar til at du har mer overskudd til barna. Endret 7 timer siden av Megisen 3 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7 timer siden #3 Del Skrevet 7 timer siden Null problem, har jeg gjort mange ganger. Anonymkode: 3312d...9cd 4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7 timer siden #4 Del Skrevet 7 timer siden Folk er forskjellige, og om du trenger å hvile litt, er det ingen problem med så store barn. De har jo vett til å vekke deg om det er noe. Det går helt fint. Anonymkode: 76534...8ce 2 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mezzosoprena Skrevet 7 timer siden #5 Del Skrevet 7 timer siden AnonymBruker skrev (10 minutter siden): Hei! Jeg er alene med barna, jobber og studerer etc. Har prøvd å legge meg tidligere, prøvd å være aktiv osv, men jeg er og forblir trøtt på dagtid dersom jeg har fri eller slutter tidlig. Kommer vi hjem 16 eller senere, er det ikke noe problem, men er vi hjemme rundt 14, blir jeg trøtt og når jeg blir trøtt har jeg kort lunte og det orker jeg ikke.. Har derfor skjedd at jeg har satt barna foran en film, og jeg har sovnet litt i sofaen. Aldri dypt selvfølgelig får med meg alt, men føler meg mye bedre etterpå. Da min mor fikk vite det, sa hun at det var virkelig ugreit og jeg burde dra til legen, for det er ikke normalt å sove på dagen for voksne mennesker. (Husker forøvrig hun slokna på sofaen hver gang hun la seg ned da jeg var barn). Barna mine er syv og tre, og de har ikke noe imot det virker det som. De prater til meg om det er noe. Husker jeg ikke torde det selv med min mor, men synes det bare er fint om de sier noe.. Er jeg virkelig uansvarlig ? Er det flere her som pleier å duppe på dagen? Desverre har det vært oftere i det siste, men har hatt mye å tenke på i det siste. Barna er bare glade de får se på tv i en halvtime/time.. Anonymkode: a296b...f80 Dette er selvfølgelig ikke noe problem, har gjort dette i alle år mens jeg hadde små barn. 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6 timer siden #6 Del Skrevet 6 timer siden Åå det var godt å lese at det er flere som gjør det samme, har drivi og tenkt at det er noe gærnt med meg ganske lenge nå. Etter en dupp føler jeg meg som et nytt menneske, nemlig. Mye lettere å være der for barna.. Anonymkode: a296b...f80 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6 timer siden #7 Del Skrevet 6 timer siden null problem:) Anonymkode: 0b7bd...c07 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6 timer siden #8 Del Skrevet 6 timer siden Helt vanlig. Mannen min gjør det hele tiden. Ødelegger selvsagt for nattesøvnen sin, men det får være hans problem. Funker det for deg trenger du ikke si noe til din mor… Anonymkode: 498e0...da0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6 timer siden #9 Del Skrevet 6 timer siden Altså dette er jo helt normalt! Moren din har vel bare glemt hvordan det er å ha små barn selv, i likhet med resten av mammapolitiet. Høres ut som en veldig god ordning! Anonymkode: 42e0c...98e 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6 timer siden #10 Del Skrevet 6 timer siden AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Helt vanlig. Mannen min gjør det hele tiden. Ødelegger selvsagt for nattesøvnen sin, men det får være hans problem. Funker det for deg trenger du ikke si noe til din mor… Anonymkode: 498e0...da0 Nei må nesten slutte med det, hun kritiserer for hver minste greie 😅 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Altså dette er jo helt normalt! Moren din har vel bare glemt hvordan det er å ha små barn selv, i likhet med resten av mammapolitiet. Høres ut som en veldig god ordning! Anonymkode: 42e0c...98e Ja tror det, hadde jo aldri gjort det om barna ikke hadde taklet det.. Anonymkode: a296b...f80 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6 timer siden #11 Del Skrevet 6 timer siden 100% normalt, ja! Både å være trøtt på dagtid og å ha en powernap på sofaen mens barna ser på TV. Jeg blir alltid veldig trøtt i 14-tida, får alltid en sånn «dupp» i energi da. Det går stort sett over igjen, men er jo mye bedre om man kan få seg noen minutter på øyet. Før pleide jeg alltid å stå opp grytidlig med barna, gå inn i stua og slumre litt videre der foran TV’en. Barna vekket meg om det var noe og jeg våknet om de rørte på seg eller om det var noe. Anonymkode: 3991f...5c8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6 timer siden #12 Del Skrevet 6 timer siden Gjør jeg også 😁 Anonymkode: 05f23...a49 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Al34n0nym1 Skrevet 6 timer siden #13 Del Skrevet 6 timer siden Jøss.. nå er det plutselig helt innefor? Synes jeg leste en tråd om en pappa som tok seg en hvil etter å ha kommet hjem fra jobb. Det var selvsagt dumt/idiotisk/gammeldags. Artig å se at meninger forandrer deg fra tid til annen. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6 timer siden #14 Del Skrevet 6 timer siden Al34n0nym1 skrev (1 minutt siden): Jøss.. nå er det plutselig helt innefor? Synes jeg leste en tråd om en pappa som tok seg en hvil etter å ha kommet hjem fra jobb. Det var selvsagt dumt/idiotisk/gammeldags. Artig å se at meninger forandrer deg fra tid til annen. Det er nok forskjellige folk som svarer Jeg har aldri lest den andre tråden. Har en mann som støtt og stadig tar middagslur på sofaen, synes det også er greit, jeg Anonymkode: 3991f...5c8 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6 timer siden #15 Del Skrevet 6 timer siden Jeg er også alene. Jeg må nesten sove på dagen hver dag. Men da er de på skole/i bhg. Det hender jeg dupper av ( er fortsatt våken så jeg hører lyd) og det hjelper. Men syns det er ekkelt og skal sovne foran de så gjør det minst mulig. Ellers drar jeg på besøk, noen kan leke med de mens jeg dupper av. En annen ting som har hjulpet meg mye er sovetabletter. Da kan jeg klare og sovne tidligere på kvelden som gjør meg mer opplagt. Har ingen avlastning, så man må gjøre det beste ut av det. Så tenker det er helt greit så lenge du hører dem og ikke er helt borte da man aldri vet hva som kan skje med spesielt den minste. ❤️ Anonymkode: d12bf...cb2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6 timer siden #16 Del Skrevet 6 timer siden Ikke normalt? Jeg har ikke barn engang og jeg dupper av på sofaen støtt og stadig. Så og si alle kollegaene på min alder forteller om det samme. Anonymkode: 75c8a...e10 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6 timer siden #17 Del Skrevet 6 timer siden Helt innafor, men kan du ikke la barna være litt lengre i bhg/sfo, så kan du sove uforstyrret? pass bare på at det ikke ødelegger søvnen om nettene Anonymkode: b435a...ff1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6 timer siden #18 Del Skrevet 6 timer siden AnonymBruker skrev (1 time siden): Hei! Jeg er alene med barna, jobber og studerer etc. Har prøvd å legge meg tidligere, prøvd å være aktiv osv, men jeg er og forblir trøtt på dagtid dersom jeg har fri eller slutter tidlig. Kommer vi hjem 16 eller senere, er det ikke noe problem, men er vi hjemme rundt 14, blir jeg trøtt og når jeg blir trøtt har jeg kort lunte og det orker jeg ikke.. Har derfor skjedd at jeg har satt barna foran en film, og jeg har sovnet litt i sofaen. Aldri dypt selvfølgelig får med meg alt, men føler meg mye bedre etterpå. Da min mor fikk vite det, sa hun at det var virkelig ugreit og jeg burde dra til legen, for det er ikke normalt å sove på dagen for voksne mennesker. (Husker forøvrig hun slokna på sofaen hver gang hun la seg ned da jeg var barn). Barna mine er syv og tre, og de har ikke noe imot det virker det som. De prater til meg om det er noe. Husker jeg ikke torde det selv med min mor, men synes det bare er fint om de sier noe.. Er jeg virkelig uansvarlig ? Er det flere her som pleier å duppe på dagen? Desverre har det vært oftere i det siste, men har hatt mye å tenke på i det siste. Barna er bare glade de får se på tv i en halvtime/time.. Anonymkode: a296b...f80 Helt normalt. Gjort det selv. Anonymkode: 92455...bd8 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6 timer siden #19 Del Skrevet 6 timer siden AnonymBruker skrev (10 minutter siden): Ikke normalt? Jeg har ikke barn engang og jeg dupper av på sofaen støtt og stadig. Så og si alle kollegaene på min alder forteller om det samme. Anonymkode: 75c8a...e10 Tror vi egentlig er skapt til å ha en liten dupp på dagtid hehe AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Helt innafor, men kan du ikke la barna være litt lengre i bhg/sfo, så kan du sove uforstyrret? pass bare på at det ikke ødelegger søvnen om nettene Anonymkode: b435a...ff1 De gangene jeg har mulighet, lar jeg de være lenger. Spørs når jeg kommer hjem osv .. Anonymkode: a296b...f80 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hensatt Skrevet 5 timer siden #20 Del Skrevet 5 timer siden Om jeg setter meg i godstolen etter middag og lukker øynene så døser døser jeg lett i 10-15 minutter. Du kjenner best dine egne barn og hadde vel ikke satt deg til å sove om du ikke følte deg trygg på de. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå