AnonymBruker Skrevet 21. desember 2024 #61 Del Skrevet 21. desember 2024 TSN skrev (33 minutter siden): Får du konsekvent slik bilder uten at det har vært noen som helst forutgående meldinger av mer eller mindre erotisk karakter? Altså helt ut av det blå? Noen ganger sier de noe erotisk, andre ganger ut av det blå. Jeg pleier å lage vitser, tulle det bort, er ikke med på det. Men hvis jeg har likt personen blir jeg stortsett ikke sint og blokker. Anonymkode: 76393...04e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. desember 2024 #62 Del Skrevet 21. desember 2024 AnonymBruker skrev (31 minutter siden): Da har du vel horeblikk, da. Hjelper jo ikke om bildene på profilen er såkalt streite hvis du ser ut som du er desperat etter å suge pikk. Anonymkode: 85e42...20a Hahaha.. jeg kan dessverre ikke veldig mye for ansiktet mitt og øynene. Har hørt jeg har erotisk ansikt. Men ganske urettferdig og utrolig hvis menn putter meg i kategori basert på mitt ansikt. Anonymkode: 76393...04e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. desember 2024 #63 Del Skrevet 21. desember 2024 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Alle menn gjør dette. Har du ikke mottatt slike bilder, er du en dame som aldri har fått noe som helst oppmerksomhet fra menn. Anonymkode: b42d5...434 😔 Jeg kjenner på den. Føler meg uatrakktiv for har ikke opplevd noe av den type mann prøvd seg noen sinne. Men fester ikke og er ikke på tinder. Men igjen, har ikke fått på face heller. Men insta har jeg ingen bilde, så der er det bare en sjelden svindel. Får bare meldinger fra familie 😂🙈 Mamma fortalte meg at en så lenge på meg idag, det er hele kjærlighetslivet mitt. Kanskje du skal prøve å ha et annet ansiktsuttrykk på bildene ts? Anonymkode: a3da2...43c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. desember 2024 #64 Del Skrevet 22. desember 2024 Fordi du har for høye forventninger. Jo kjekkere de er, desto lavere er den sosiale intelligensen. Anonymkode: 33603...045 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. desember 2024 #65 Del Skrevet 22. desember 2024 Dette er jo grunnen til at Tinder egentlig oppleves som relativt lett match for oss menn som er noenlunde riktig sosialt kalibrerte. Jeg har aldri opplevd tinder som spesielt vanskelig sånn som mange menn klager over. Men jeg begynner jo å få en forståelse av hvorfor det er sånn 🤣 Anonymkode: f998f...c38 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå