Gå til innhold

Hvorfor sender 90% av mine app dating matcher meg bilder av deres bul i buksa?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Ja, selvsagt!! Fremmede kvinner skal respekteres. Hvordan kommer folk dit at de tenker det er greit å ikke ha respekt for fremmede??? Jeg respekterer alltid fremmede, det heter folkeskikk. 

Anonymkode: 76393...04e

Jeg prøver alltid å utvise folkeskikk.

»Mye respekt» er en term jeg forbeholder individer som har gjort seg fortjent til den.

Anonymkode: 17130...eed

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Jeg prøver alltid å utvise folkeskikk.

»Mye respekt» er en term jeg forbeholder individer som har gjort seg fortjent til den.

Er det god folkeskikk å sende bilder av bulen sin til fremmede damer?

Det er sant de kjenner meg ikke, derfor bør ikke gå ut i fra at det er greit å være respektløs vel?!

Jeg fikk et forferdelig filosofisk dilemma nå. Menn respekterer ikke damer de vil knulle og kaste, så fælt why??? Hvorfor kommer ordet respekt inn her?

Kan ikke en mann ha respekt for de de ser på som sexobjekt? Er det helt utelukket å respektere hu som viser puppene i vi menn for eksempel? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (26 minutter siden):

Er det tegn på at de mangler respekt for meg hvis de sender slikt?

🙈..Det er et tegn på at de synes du er deilig...punktum.

• Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Er det god folkeskikk å sende bilder av bulen sin til fremmede damer?

Nei.

Sitat

Hvorfor kommer ordet respekt inn her?

Fordi du introduserte det:

Jeg blir direkte deprimert nå. Av at menn ikke har respekt for meg. Jeg fortjener respekt... mye respekt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Jeg fikk et forferdelig filosofisk dilemma nå. Menn respekterer ikke damer de vil knulle og kaste, så fælt why??? 

Jeg forstår ikke hva du prøver å si her. Noen menn ønsker å ha sex men ikke noe mer med noen kvinner, ja. Det trodde jeg var allment kjent?

Sitat

Kan ikke en mann ha respekt for de de ser på som sexobjekt? Er det helt utelukket å respektere hu som viser puppene i vi menn for eksempel? 

Dama min er et sexobjekt for meg og jeg respekterer henne.

Jeg synes at det er vanskeligere å respektere noen som har fått betalt for å vise seg naken. Joda, jeg skal selvsagt behandle dem høflig og sånn, men jeg får mindre respekt for deg om du gjør det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei.

Fordi du introduserte det:

Jeg blir direkte deprimert nå. Av at menn ikke har respekt for meg. Jeg fortjener respekt... mye respekt

Var egentlig 9cb som introduserte respekt begrepet. 😥 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det er dem, det er ikke deg!

De er bare snålinger som ikke har skjønt at kvinner ikke vil ha sånne bilder. Eller de har kanskje hørt det, men hvis de erfarer at 4/10 ganger gir det napp, så fungerer det for dem. Så da fortsetter de. 

Anonymkode: f9031...fc2

• Liker 2
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

De er bare snålinger som ikke har skjønt at kvinner ikke vil ha sånne bilder. Eller de har kanskje hørt det, men hvis de erfarer at 4/10 ganger gir det napp, så fungerer det for dem. Så da fortsetter de. 

Takk🥰🥰🥰

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Menn som sender uønskede dickpics («bulpics»?) er like enkle i tankegangen som kvinner som tror at en master-grad eller lederjobb vil gjøre dem mer populær på datemarkedet.

I begge tilfeller antar man at «det jeg søker, det må være det som det annet kjønn også søker». En litt mer reflektert person ville prøve å sette seg inn i hva det annet kjønn egentlig liker.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har heller ikke fått noe særlig dickpics, selv om jeg har fått en del oppmerksomhet og hatt mange partnere. Har spurt om de fleste jeg har fått. Misunnelig!

Anonymkode: b5b98...4b9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Hørtes så fælt ut " bruk og kast" og at de vil bare knulle og kaste meg 🤯😭 Jeg gar vært en ordentlig jente hele mitt liv og har ingenting på min profil som tilsier at jeg er noen å ikke ha respekt for. 

Jeg blir direkte deprimert nå. Av at menn ikke har respekt for meg. Jeg fortjener respekt... mye respekt. 

En fyr i foregår sendte meg også en video nå, der han snakker om at han vil være mellom mine ben. Gross. 

Menn kommer ikke til å respektere deg før du respekterer deg selv.

Anonymkode: 2d64a...a26

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (55 minutter siden):

Menn kommer ikke til å respektere deg før du respekterer deg selv.

Må jeg være seksuelt dull, for å få en manns respekt?

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (17 minutter siden):

Må jeg være seksuelt dull, for å få en manns respekt?

Hva har seksuelt dull med respekt å gjøre?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For mange matcher da, du er for ukritisk med de du matcher med vil jeg si.

Anonymkode: 95e03...0c4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Matcher du med langt eldre menn? Er du ung? Matcher du med unge menn? 

Anonymkode: a3da2...43c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Matcher med jevnaldrende hovedsaklig. Jeg er 49. Har hendt at jeg har hatt nien i 30 åra, men da tok jeg det ikke seriøst..

Jeg matcher med alle som liker meg som jeg syns ser bra ut. Prater med flere og kutter ut de jeg ikke liker. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Matcher med jevnaldrende hovedsaklig. Jeg er 49. Har hendt at jeg har hatt nien i 30 åra, men da tok jeg det ikke seriøst..

Jeg matcher med alle som liker meg som jeg syns ser bra ut. Prater med flere og kutter ut de jeg ikke liker. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (7 timer siden):

Jeg har ALDRI fått sånt. Verken på datingapps, sms, Snap, messenger etc.

Jeg kan bare konkludere med at det er noe med utstrålingen min som ikke får menn til å bli tacky med meg🤷 Og det mangler ikke på oppmerksomhet fra menn. 

Venninnene mine er litt fascinert over at jeg aldri har opplevd det, men de og har tenkt det må være noe med min energi som gjør at menn behandler meg med veldig stor respekt.

Anonymkode: 138cc...9cb

Samme her, har aldri fått slikt, og har - som deg, konkludert med at det nok er noe ved meg som gjør at de rett og slett skjønner at dette ikke er «my cup of tea». 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...