DeLorean Skrevet 21. desember 2024 #41 Del Skrevet 21. desember 2024 Du burde fokusere på de 10% som ikke gjør det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. desember 2024 #42 Del Skrevet 21. desember 2024 Fjugur skrev (4 minutter siden): Samme her, har aldri fått slikt, og har - som deg, konkludert med at det nok er noe ved meg som gjør at de rett og slett skjønner at dette ikke er «my cup of tea». Skulle gjerne sett deres profiler, fra min profil kommer det fram at jegliker å sy, bake jobbe i hagen. At jeg har voksne barn og at jeg leser bøker. Så had jeg to bilder, fullt påkledd minimalt med sminke. Tar ikke av hele kroppen heller for å unngå puppe kommentarer. Jeg setter ikke min jobb men det kommer frem at jeg er utdannet, ikke røyker, spiser sunt. Trener. That's it.. Anonymkode: 76393...04e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. desember 2024 #43 Del Skrevet 21. desember 2024 DeLorean skrev (6 minutter siden): Du burde fokusere på de 10% som ikke gjør det. Uheldigvis har det ikke fungert med disse 10% heller. De viser ikke nok interresse, så dabber kontakten av. Jeg foreslår å møtes og de virker uengasjert. Litt usikker hvorfor det blir slik. Anonymkode: 76393...04e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
BobbySocks Skrevet 21. desember 2024 #44 Del Skrevet 21. desember 2024 Men hvorfor må det være så ille? Nå har jeg vært singel et år og skulle gjerne hatt noen slike relasjoner. Hva er galt med å ha lyster? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. desember 2024 #45 Del Skrevet 21. desember 2024 AnonymBruker skrev (20 timer siden): Hvorfor gjør de det? Anonymkode: 76393...04e Du tiltrekker deg lav kvalitets menn av en eller annen grunn. Anonymkode: 043b9...417 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. desember 2024 #46 Del Skrevet 21. desember 2024 AnonymBruker skrev (1 time siden): Skulle gjerne sett deres profiler, fra min profil kommer det fram at jegliker å sy, bake jobbe i hagen. At jeg har voksne barn og at jeg leser bøker. Så had jeg to bilder, fullt påkledd minimalt med sminke. Tar ikke av hele kroppen heller for å unngå puppe kommentarer. Jeg setter ikke min jobb men det kommer frem at jeg er utdannet, ikke røyker, spiser sunt. Trener. That's it.. Anonymkode: 76393...04e Omg å allikevel er de helt nater.. Kanskje du bare er kjempe kjempe pen? Anonymkode: a3da2...43c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TSN Skrevet 21. desember 2024 #47 Del Skrevet 21. desember 2024 Hm, jeg lurer på om du kan ha utelatt noe vesentlig informasjon når du skriver at 90% av menn sender bilder med kul i buksen. Mener du at de sender dette uoppfordret første gang eller er det etter en meldingsutveksling av kortere eller lengre tid varighet? Hvis ikke det siste vil jeg tro at du har vært utsatt for tidenes sammentreff, lik sannsynligheten for å vinne førstepremien i Lotto. Skulle likt å vite hvilken datingside det er snakk om… 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fjugur Skrevet 21. desember 2024 #48 Del Skrevet 21. desember 2024 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Du tiltrekker deg lav kvalitets menn av en eller annen grunn. Anonymkode: 043b9...417 TS matcher med lavkvalitetsmenn, hun må helt klart være mer kritisk til menns profiler og ikke like «alle» (eller annenhver) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. desember 2024 #49 Del Skrevet 21. desember 2024 AnonymBruker skrev (22 timer siden): Hvorfor gjør de det? Anonymkode: 76393...04e kanskje de tror at bulen medfører en iq-boost til din fordel. hva ellers? Anonymkode: 0e831...def Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. desember 2024 #50 Del Skrevet 21. desember 2024 TSN skrev (21 minutter siden): Hm, jeg lurer på om du kan ha utelatt noe vesentlig informasjon når du skriver at 90% av menn sender bilder med kul i buksen. Mener du at de sender dette uoppfordret første gang eller er det etter en meldingsutveksling av kortere eller lengre tid varighet? Hvis ikke det siste vil jeg tro at du har vært utsatt for tidenes sammentreff, lik sannsynligheten for å vinne førstepremien i Lotto. Skulle likt å vite hvilken datingside det er snakk om… Nei, det er sant. De fleste gjør det etter meldingsutveksling. Men mine meldinger er helt uskyldige.. Anonymkode: 76393...04e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. desember 2024 #51 Del Skrevet 21. desember 2024 AnonymBruker skrev (22 timer siden): Hvorfor gjør de det? Anonymkode: 76393...04e Fordi de liker det. Og tror du vil like det. Det er helt normalt. Har fått slike bilder fra det var mulig å sende selv. Anonymkode: b42d5...434 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. desember 2024 #52 Del Skrevet 21. desember 2024 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Du tiltrekker deg lav kvalitets menn av en eller annen grunn. Anonymkode: 043b9...417 Alle menn gjør dette. Har du ikke mottatt slike bilder, er du en dame som aldri har fått noe som helst oppmerksomhet fra menn. Anonymkode: b42d5...434 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TSN Skrevet 21. desember 2024 #53 Del Skrevet 21. desember 2024 Kvinner kan ha sex appeal uten å kle seg utfordrende. Blikket, håret, sminke, lepper. Hva tror du om det? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. desember 2024 #54 Del Skrevet 21. desember 2024 Ok, det er jo nytt her nå. Noen sier jeg tiltrekker meg lav kvalitetsmenn og nå sier noen at det er vanlig og normalt. Forvirret. Anonymkode: 76393...04e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TSN Skrevet 21. desember 2024 #55 Del Skrevet 21. desember 2024 Får du konsekvent slik bilder uten at det har vært noen som helst forutgående meldinger av mer eller mindre erotisk karakter? Altså helt ut av det blå? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. desember 2024 #56 Del Skrevet 21. desember 2024 AnonymBruker skrev (14 timer siden): 😭 nå har jeg hatt sex med 4 av de også fordi jeg blir seksuelt skrubbsulten, men profilene mine er streite. Føler jeg blir sett på som mat. Anonymkode: 76393...04e Da har du vel horeblikk, da. Hjelper jo ikke om bildene på profilen er såkalt streite hvis du ser ut som du er desperat etter å suge pikk. Anonymkode: 85e42...20a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TSN Skrevet 21. desember 2024 #57 Del Skrevet 21. desember 2024 AnonymBruker skrev (36 minutter siden): Ok, det er jo nytt her nå. Noen sier jeg tiltrekker meg lav kvalitetsmenn og nå sier noen at det er vanlig og normalt. Forvirret. Anonymkode: 76393...04e Hm, kan det være at du husker litt feil, at det er færre enn 90%. Men at det føles som om det er 90%? Har du telt? AnonymBruker skrev (36 minutter siden): Ok, det er jo nytt her nå. Noen sier jeg tiltrekker meg lav kvalitetsmenn og nå sier noen at det er vanlig og normalt. Forvirret. Anonymkode: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bombasi Skrevet 21. desember 2024 #58 Del Skrevet 21. desember 2024 AnonymBruker skrev (På 20.12.2024 den 22.22): Hvorfor gjør de det? Anonymkode: 76393...04e Hvis det er kjærlighet du leter etter så blokkerer du slike sexfikserte fjomper. Ikke kast bort tid på dem. Gudene vet hvorfor de gjør det... Men det pågår vel en generell ukultur i dag på datingapper. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. desember 2024 #59 Del Skrevet 21. desember 2024 TSN skrev (14 minutter siden): Hm, kan det være at du husker litt feil, at det er færre enn 90%. Men at det føles som om det er 90%? Har du telt? Tror det er mer enn 90% egentlig 😔 Anonymkode: 76393...04e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. desember 2024 #60 Del Skrevet 21. desember 2024 Bombasi skrev (12 minutter siden): Hvis det er kjærlighet du leter etter så blokkerer du slike sexfikserte fjomper. Ikke kast bort tid på dem. Gudene vet hvorfor de gjør det... Men det pågår vel en generell ukultur i dag på datingapper. Takk Bombasi. Det er det jeg føler, det er ukultur. Anonymkode: 76393...04e 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå