AnonymBruker Skrevet 6 timer siden #1 Del Skrevet 6 timer siden Var du i et forhold med han? Datet du han eller ville date han? Anonymkode: 2a561...27f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6 timer siden #2 Del Skrevet 6 timer siden Nei, men er ikke glad i blomster jeg heller. Sliter med å se poenget når de dør på et blunk. Som å kaste penger ut ruta for ingen grunn. Kanskje om man kan tørke dem? Liker ikke når noe er så midlertidig og ikke etterlater seg større inntrykk. Om jeg hadde inntrykk av at en liker blomster har jeg kjøpt. Anonymkode: a9497...c00 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6 timer siden #3 Del Skrevet 6 timer siden Ikke som jeg kan huske. Men har kjøpt en fin liten plante til samboeren (han tar seg av plantene i huset). Hadde jeg kjøpt avkutta blomster til ham, så hadde han sikkert syntes det var litt hyggelig å få en liten oppmerksomhet, men han ville ha stusset litt på hvorfor jeg valgte blomster, da avkutta blomster ikke er noe han bryr seg om. Litt som å få et bilde til å henge på veggen, men som må tas ned og kastes etter noen dager, har han sagt. Tror de fleste menn er ganske like der. Anonymkode: 8f426...a45 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6 timer siden #4 Del Skrevet 6 timer siden Ja, når vi datet, syns leiligheten trengte litt farge. Fant ut da at han egentlig er veldig flink med blomster. syns ikke det at blomster dør etter noen dager er verre enn at flaska med vin havner i dass til slutt. Anonymkode: 79f7e...007 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6 timer siden #5 Del Skrevet 6 timer siden AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Ja, når vi datet, syns leiligheten trengte litt farge. Fant ut da at han egentlig er veldig flink med blomster. syns ikke det at blomster dør etter noen dager er verre enn at flaska med vin havner i dass til slutt. Anonymkode: 79f7e...007 Blomster skal du bare se på, noe å spise eller drikke er i det minste godt der å da. Jeg vil ikke leve uten sjokolade, men jeg lever lett uten en blomster bukett. Bedre med potteplanter. Anonymkode: a9497...c00 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6 timer siden #6 Del Skrevet 6 timer siden Jeg hadde en brevvenn utenfor Europa som hadde med blomster til kjæresten og hun slo opp med ham mens han stod der med blomstene. Så hver gang han så blomster etter det der så tenkte han jo på denne hendelsen. Jeg tenkte jeg kanskje kunne endre denne assosiasjonen med å sende ham blomster på bursdagen året etterpå. Dette er nå en god del år siden og disse blomstene henger i tørket utgave på soverommet. Vi endte opp gift 😄 Anonymkode: df7f9...048 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6 timer siden #7 Del Skrevet 6 timer siden AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Jeg hadde en brevvenn utenfor Europa som hadde med blomster til kjæresten og hun slo opp med ham mens han stod der med blomstene. Så hver gang han så blomster etter det der så tenkte han jo på denne hendelsen. Jeg tenkte jeg kanskje kunne endre denne assosiasjonen med å sende ham blomster på bursdagen året etterpå. Dette er nå en god del år siden og disse blomstene henger i tørket utgave på soverommet. Vi endte opp gift 😄 Anonymkode: df7f9...048 Gratulerer og veldig fint gjort av deg ❤️. jeg er selv gift med ei utenfra Europa og hun liker blomster også. Det burde bety mye g gi assosiasjoner til fine hendelser 🥰 Anonymkode: 3f394...fa9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Irak Skrevet 5 timer siden #8 Del Skrevet 5 timer siden Jeg har kjøpt blomster til meg selv 😂 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #9 Del Skrevet 4 timer siden Irak skrev (1 time siden): Jeg har kjøpt blomster til meg selv 😂 Det er ikke helt set samme 😂. Vi menn vil gjerne ha de Anonymkode: 3f394...fa9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Irak Skrevet 4 timer siden #10 Del Skrevet 4 timer siden AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Det er ikke helt set samme 😂. Vi menn vil gjerne ha de Anonymkode: 3f394...fa9 Hvem da? De har ikke jeg sett noe te 😆😆😆 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå