AnonymBruker Skrevet 8 timer siden #21 Del Skrevet 8 timer siden AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Men det er ikke fra "jobben" det er adressert personlig fra han, i hans egen håndskrift, pakket i cellofan han har ordnet selv. Vet ikke med selve innholdet (sjokolade) men da det er umerket antar jeg han har sittet og knekt opp biter og arrangert det pent i cellofanen... Jeg føler det er personlig. Anonymkode: 24923...da4 Jeg skriver jo at det er fra meg jeg å. Ikke jobb navnet. Men det har ikke gått fra min lommebok. Det har gått fra jobben sin lommebok. Jeg får utgiftsført det. Så jeg pakker jo det inn. Men har ikke lagt noe mer i det sånn sett. Men jeg gir litt mer enn en sjokolade da. Dem får penger som er skattefritt for dem. Anonymkode: 7e622...cff Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8 timer siden #22 Del Skrevet 8 timer siden Herregud...hvor mange ganger må alle si det...DET ER IKKE VANLIG Å GI NOE TILBAKE. BARE DROPP DET OG GI FAEN NÅ DA... Anonymkode: e1d21...ae3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8 timer siden #23 Del Skrevet 8 timer siden AnonymBruker skrev (1 time siden): Ja kanskje. Men vi er åpne i jula + romjula... jeg ser han igjen / jobber med han neste uke. Ikke at vi kommer til å prate så mye men jeg føler veldig på press på å gi noe tilbake. Men jeg vil ikke at det nettopp skal bli en misforståelse, at gaven min tolkes som "noe mer" når det er høflighet. Anonymkode: 24923...da4 Det er svært vanlig å få gave fra jobben som du her har fått. Det er overhodet ikke behov for å gi noe tilbake. Anonymkode: e5431...8a4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå