Jenta0082 Skrevet 7 timer siden #1 Del Skrevet 7 timer siden (endret) Hei! Jeg og kjæresten min har nettopp startet et lett D/S opplegg. Jeg lurer på om noen har forslag på hva man kan kalle sin dominante partner? Vet om en del på engelsk, men mange oversettelser fra engelsk til norsk blir bare litt corny og dumt. Noen som har noen forslag? Takk! Endret 6 timer siden av Jenta0082 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6 timer siden #2 Del Skrevet 6 timer siden Strengepølsa Anonymkode: 14208...3ff Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6 timer siden #3 Del Skrevet 6 timer siden NAV Anonymkode: 126af...dee 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6 timer siden #4 Del Skrevet 6 timer siden Spaghetti a la capri Anonymkode: 4554c...651 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6 timer siden #5 Del Skrevet 6 timer siden Jeg kalles Domina/Gudinne. Anonymkode: 69511...5a6 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6 timer siden #6 Del Skrevet 6 timer siden Vi bruker Snusk og Pus. Anonymkode: e4c39...92a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #7 Del Skrevet 4 timer siden Erna? Rex? Anonymkode: 5cd8a...f99 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #8 Del Skrevet 4 timer siden AnonymBruker skrev (2 timer siden): Jeg kalles Domina/Gudinne. Anonymkode: 69511...5a6 😭 Anonymkode: 14208...3ff Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #9 Del Skrevet 3 timer siden Jeg blir kalt mistress. Anonymkode: 2ccaf...200 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1 time siden #10 Del Skrevet 1 time siden Jeg er Mistress eller Mummy. Anonymkode: eb28d...fb6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1 time siden #11 Del Skrevet 1 time siden Erna og Sindre Anonymkode: 73cf1...51b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå