AnonymBruker Skrevet 20. desember 2024 #21 Del Skrevet 20. desember 2024 AnonymBruker skrev (19 minutter siden): Ts her. Burde jeg vente til han skriver noe først, i og med at vi avtalte å «snakkes nærmere»? Jeg bør vel ikke tekste først, for å se om han virkelig er interessert i å treffes så burde han sende melding.. Har så lyst til å sende meld men burde ikke, hva tenker dere? Anonymkode: 0a2c6...2b2 Jepp, absolutt vente på hans steg her. Da tror jeg du vil merke om det er hundepass eller deg han er interessert i. Anonymkode: f17e7...925 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. desember 2024 #22 Del Skrevet 22. desember 2024 Jeg ble spurt om å passe hund av min date. Sa ja til det. Nå er vi samboere på 2.året. 😅 Anonymkode: c4576...517 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. desember 2024 #23 Del Skrevet 23. desember 2024 AnonymBruker skrev (På 20.12.2024 den 21.31): Han skrev «en gang i blant».. Ja jeg vet rasen, og jeg skrev at jeg helt sikkert kunne passe og at vi skulle snakkes nærmere.. men så har han ikke sendt ny meld…. og syntes det var litt tilfeldig for vi har ikke snakket Så mye før. Møttes noen ganger som jeg skrev, og da var jeg egentlig interessert i kompisen hans hehe.. Han her er en flott mann da, og kunne tenkt meg å bli bedre kjent men vet liksom ikke hva han tenker og jeg vil ikke være innbilsk. Anonymkode: 0a2c6...2b2 Hvis dere kun har møttes på byen noen ganger, uten flørting eller ons, så er det nesten garantert kun hundepass han er ute etter. Han har tenkt på deg, som i at du er alene og har tid/mulighet til å passe hund. Anonymkode: 6764b...6af Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. desember 2024 #24 Del Skrevet 23. desember 2024 AnonymBruker skrev (På 20.12.2024 den 21.31): Han skrev «en gang i blant».. Høres ut som du kommer til å bli utnyttet for hundepass. Vær forsiktig. ❤️ Anonymkode: 54593...0f4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. desember 2024 #25 Del Skrevet 23. desember 2024 Du kan jo Evnt spørre: «hvilken dato var det du trengte hundepass?» Anonymkode: 963b5...4a7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. januar #26 Del Skrevet 5. januar Update fra ts her! Han hadde andre intensjoner enn at jeg skulle passe hunden.. he he Anonymkode: 0a2c6...2b2 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Engel Skrevet 6. januar #27 Del Skrevet 6. januar (endret) Har dere snakket om hunden hans tidligere da eller, slik at han vet at du liker hunder? Jeg tenker at det ganske enkelt er et spørsmål om å passe hunden. Punktum. Og du bør håndtere det som det, tilsvarende om en venninne eller kollega hadde spurt om det samme. Skulle det vise seg at det er en unnskyldning for noe mer, så er jo det fint om du ønsker det. Om han fortsetter å bare be om tjenester så er det bare å si nei. Man trenger ikke å overtenke alt. Det eneste du trenger å forholde deg til er om du ønsker å passe hunden eller ikke. Og nå så jeg oppdateringen, så bra for deg TS! Endret 6. januar av Engel Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå