Gå til innhold

Slettet innlegg

Ms. Steele

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

AnonymBruker

Regner med at du ikke er typen som kjøper inn til gavene som ligger under juletrærne på kjøpesenter.

Anonymkode: 31678...3b8

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

For mange sliter, men mange klarer seg fint også. 

Personlig elsker jeg julen, alltid gjort det. Det er familietid og gaver til barna, jeg bruker mange tusen kroner pr barn fordi jeg kan- men gir også til andre som ikke har like mange muligheter. Vi spiser god mat, og godteri. Unger som koser seg med ting dem har fått, julefilmer og nissegrøt. En te kopp foran tv og julekonsert på tv. Pyntet hus og røkelse. Glede og spenning. For meg er julen magisk, men jeg tenker også på dem som sliter. 

Anonymkode: 0ca6c...117

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Tror jeg forstår intensjonen med innlegget ditt, men føler det blir litt feil å ville "velge bort" å høre om de som har det vanskelig i jula, fordi du blir nedtrykt og lei deg av å vite at de finnes, liksom... ❤️

Anonymkode: 7049a...d04

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (15 minutter siden):

Tror jeg forstår intensjonen med innlegget ditt, men føler det blir litt feil å ville "velge bort" å høre om de som har det vanskelig i jula, fordi du blir nedtrykt og lei deg av å vite at de finnes, liksom... ❤️

Anonymkode: 7049a...d04

Ok, om det er slik det kjennes så skal jeg slette det hele. Skal be moderator om å fjerne det. Var bare ment som en litt hyggeligere tråd enn mye av det ellers triste. 

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

Ja, vi koser oss i jula. Treffer familie, spiser god mat og kjenner på høytid ♥️

Anonymkode: df480...f09

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Ms. Steele skrev (7 minutter siden):

Ok, om det er slik det kjennes så skal jeg slette det hele. Skal be moderator om å fjerne det. Var bare ment som en litt hyggeligere tråd enn mye av det ellers triste. 

Tanken er god, men du ordlegger deg keitete i startinnlegget ditt, det er nok det noen reagerer på. Kanskje hadde det holdt å skrive "fortell hvorfor du synes jula er koselig" uten å måtte legge ut om hvor dumt det er at det finnes folk som sliter?

Anonymkode: c2c11...e80

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...