Tussemor47 Skrevet 7 timer siden #81 Del Skrevet 7 timer siden Huff for et dilemma! Jeg aner ikke hva jeg hadde gjort, jeg aner virkelig ikke..! Håper du finner en god løsning for dere alle sammen❤️Det er tross alt jul❤️ 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7 timer siden #82 Del Skrevet 7 timer siden Jeg hadde invitert. Men du må si til henne på Forhånd at du forventer ok oppførsel og at de følelsene hun eventuelt får kan dere snakke om. Gjerne før julaften. Det skal være hyggelig for alle. Anonymkode: 38ce5...6b0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7 timer siden #83 Del Skrevet 7 timer siden AnonymBruker skrev (45 minutter siden): Dette har jeg gjort hvert år. Jeg snakker med min sønn og datter på forhånd, forbereder dem på at de må ha høy toleranse og unngå temaer som potensielt kan provosere henne. Jeg har til og med gått igjennom ting som hun kan bli trigget av, som f.eks sølvguttene på tv, prat om politikk, alkohol etc. Men det skjærer seg hver gang er det ikke det ene så er det det andre Det skal så lite til. For to år siden ble hun trigget av min manns eldre onkel, han er veldig gammel og må ha hjelp til å spise (skjære opp mat, smekke, han er rullestolbruker). Hun sa rett ut at hun ble kvalm av å se på han og at han var ekkel. Dette provoserte resten av juleselskapet og da eskalerte det til at det ble høylytt krangling. Hun må ha det siste ordet uansett hva, og hun fortsetter en høylytt monolog selvom alle andre er stille. Anonymkode: c76bb...2cb Hvis dette er sant så skjønner jeg ikke hva du lurer på en gang. Diagnoser er ingen unnskyldning for å oppføre seg ufyselig. Her skal du prioritere dine biologiske barn. Anonymkode: a8c38...0d8 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7 timer siden #84 Del Skrevet 7 timer siden Etter min mening, så fins det kun en riktig løsning her. Forsøker man å gjøre alle til lags, så blir ingen fornøyd. Det riktige er likevel å forsøke å gjøre alle til lags her. Jeg ville invitert henne. Det blir sikkert litt drama, men dere er en familie, og du kan vel ikke seriøst mene at fosterdatteren din ikke er en del av den bare fordi det ikke er et formelt oppdrag lenger? Søskendrama er normalt, uavhengig av om man er i biologisk slekt eller ikke. Anonymkode: 988fc...c52 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6 timer siden #85 Del Skrevet 6 timer siden Her er det ikke at vedkommende er fosterbarn, men psykisk diagnose - sannsynligvis BPF/EUP- med og uten alkohol som er problemet. Vanskelig situasjon. Hva med å forklare de som skal komme om diagnosen på forhånd? Så alle vet hva de går til og er mentalt innstilt på at det kan forekomme psykiske utageringer. Ikke glem at det er en sykdom! Hun er ikke frisk mentalt. Være litt raus i jula selv om det koster litt. Anonymkode: e9cf2...0a8 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6 timer siden #86 Del Skrevet 6 timer siden AnonymBruker skrev (6 timer siden): Da måtte jo det "barnet" flytte FORDI et nytt skulle flytte inn….. Anonymkode: 5cca9...b8a Kjenner faktisk et sånt tilfelle. Fostermora løy til fosterdatra om at ho skulle få flytte ut i leilighet! Viste seg at det var en barnevernsinstutisjon langt uti gokk.. Så det finnes utspekulerte fostermødre. Dessverre. Anonymkode: e9cf2...0a8 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå