AnonymBruker Skrevet 21. desember 2024 #101 Del Skrevet 21. desember 2024 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Vil legge til. Det som stadig vekk skjer når menn forteller om dette er at vi straks havner i taper kategorien for dem som spurte. Som mener vi har en helt feil oppfatning av hva vi opplever. Vi sier at vi helst holder lav profil, fordi vi nettopp erfarer at vår flørt blir tatt for trakassering. Og blir møtt med at vi da gjør noe feil i slike diskusjoner som dette, at vi må slutte å være creeps, være normal. Det er en helt tåpelig diskusjon blitt dette, og det skaper bare enda mer avstand. Anonymkode: 2c65d...4e6 Er ikke du istand til å dømme noen? Går du rundt å tenker alle andre skal bestemme intrykket vi går ifra situsjonen med? Om du har sakt hei. Rommet var lyst, du trakk deg når hun ikke ga interesse, du sa ingenting ubehagelig, eller noe sånn. Om du hører hun sier creepy etterpå, tenker du da, ånei jeg er en creep? Eller er du istand til å tenke hun sliter med noe, å sier deg ferdig med saken? Jeg føler dere går å forventer at alle damer må være snille og greie, det kommer aldri til å skje noe mer enn at jeg må være redd for å ta taxi fordi mange blir trakkasert og voldtatt der. Anonymkode: 20db5...75c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. desember 2024 #102 Del Skrevet 21. desember 2024 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Svarte rart i starten. Jeg ser dere mener stygg= creepy. Pg tenekr det handler om mer, men handler enklest forklart om.at den du flørter med ikke er interisert, å det må de få lov til å ikke være. Anonymkode: 20db5...75c Selvsagt har de lov til å avvise. Ingen skal måtte la være å avvise en bare for å ikke såre andres følelser. Men det er virkelig ikke det dette handler om Anonymkode: 2c65d...4e6 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. desember 2024 #103 Del Skrevet 21. desember 2024 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Et «Hei» holder, men du nekter bare å godta det. Hvorfor spørre når man ikke er interessert i å vite svaret? Anonymkode: 2c65d...4e6 Hva mer enn hei har du tenkt til å si? Jeg forstår virkelig ikke hva det er du peker på? Tenker med en gang du før brukte å si, har sett på deg en stund det er creepy Anonymkode: 20db5...75c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. desember 2024 #104 Del Skrevet 21. desember 2024 Irak skrev (9 minutter siden): Hva tenker du på? Nei jeg bare lurer litt på hva bruken av den emojien representerer for mange bruker jo den ukritisk. Jeg bruker den f.eks. aldri utenom når jeg faktisk flørter så håper jo dette også gjelder for han ☺️ Anonymkode: 5a563...91d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. desember 2024 #105 Del Skrevet 21. desember 2024 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Selvsagt har de lov til å avvise. Ingen skal måtte la være å avvise en bare for å ikke såre andres følelser. Men det er virkelig ikke det dette handler om Anonymkode: 2c65d...4e6 Jo det er det. Når du lever i samme verden der kvinner må oppleve mye skummelt, er det rett å rimelig at det går utover hverdagen i sammenhenger hvor noen prøver å komme nær deg og det ikke er ønsket. De har rett til å være redde. Men om de er ufine, er de ufine. Anonymkode: 20db5...75c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Irak Skrevet 21. desember 2024 #106 Del Skrevet 21. desember 2024 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Nei jeg bare lurer litt på hva bruken av den emojien representerer for mange bruker jo den ukritisk. Jeg bruker den f.eks. aldri utenom når jeg faktisk flørter så håper jo dette også gjelder for han ☺️ Anonymkode: 5a563...91d Det beste er å bare spørre om du er usikker.. Det er lov. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. desember 2024 #107 Del Skrevet 21. desember 2024 AnonymBruker skrev (31 minutter siden): Var damer i en annen tråd som sa at de ble fysisk uvel hvis en "stygg" mann snakket til dem. Med slike giftige holdninger er det ikke rart mange menn lar være. Anonymkode: e987d...407 Hun her blir "fornærmet" hvis en mann som ikke er pen nok prøver seg. I tillegg håner hun dem. Anonymkode: e987d...407 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. desember 2024 #108 Del Skrevet 21. desember 2024 AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Er ikke du istand til å dømme noen? Går du rundt å tenker alle andre skal bestemme intrykket vi går ifra situsjonen med? Om du har sakt hei. Rommet var lyst, du trakk deg når hun ikke ga interesse, du sa ingenting ubehagelig, eller noe sånn. Om du hører hun sier creepy etterpå, tenker du da, ånei jeg er en creep? Eller er du istand til å tenke hun sliter med noe, å sier deg ferdig med saken? Jeg føler dere går å forventer at alle damer må være snille og greie, det kommer aldri til å skje noe mer enn at jeg må være redd for å ta taxi fordi mange blir trakkasert og voldtatt der. Anonymkode: 20db5...75c Jeg klarer å være vennlig og høflig selv om vi har motstridende interesser ja. Jeg klarer å stå opp for meg selv om det trengs, men jeg har ingen mur rundt meg og jeg møter ingen med en skepsis eller fordom, men lytter til hva som blir sagt og ser hva som blir gjort. Jeg kan tenke at en er pen og en annen ikke, men det forteller meg ingenting om hvem de er og hva intensjonen deres er. Også forstår jeg at mange kvinner opplever at redsel er en del av hverdagen, noe jeg respekterer Anonymkode: 2c65d...4e6 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. desember 2024 #109 Del Skrevet 21. desember 2024 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Jeg klarer å være vennlig og høflig selv om vi har motstridende interesser ja. Jeg klarer å stå opp for meg selv om det trengs, men jeg har ingen mur rundt meg og jeg møter ingen med en skepsis eller fordom, men lytter til hva som blir sagt og ser hva som blir gjort. Jeg kan tenke at en er pen og en annen ikke, men det forteller meg ingenting om hvem de er og hva intensjonen deres er. Også forstår jeg at mange kvinner opplever at redsel er en del av hverdagen, noe jeg respekterer Anonymkode: 2c65d...4e6 Å jeg forstår selvtilitten får seg en knekk eller fem av å bli oppfattet ikke bare uattraktiv men som en molester av å vise interesse for noen. Men det er en blanding av mange tilfeldige ting og trenger ikke å handle om at du ikke er kjekk for noen. Anonymkode: 20db5...75c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. desember 2024 #110 Del Skrevet 21. desember 2024 AnonymBruker skrev (14 minutter siden): Jeg føler dere går å forventer at alle damer må være snille og greie, det kommer aldri til å skje Anonymkode: 20db5...75c Det går fint, ikke alle menn skal være greie med dere heller 👍 Anonymkode: e987d...407 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. desember 2024 #111 Del Skrevet 21. desember 2024 AnonymBruker skrev (19 minutter siden): Jo det er det. Når du lever i samme verden der kvinner må oppleve mye skummelt, er det rett å rimelig at det går utover hverdagen i sammenhenger hvor noen prøver å komme nær deg og det ikke er ønsket. De har rett til å være redde. Men om de er ufine, er de ufine. Anonymkode: 20db5...75c Og den naturlige reaksjonen er at man ønsker at kvinner skal få slippe å oppleve så mye skummelt. Man gir kvinner den plassen hun trenger og ønsker, slik at hun kan velge selv å oppsøke det hun har følt så mye frykt for nå hun er klar for det, og slippe å forholde seg til det når hun ikke velger det selv Anonymkode: 2c65d...4e6 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. desember 2024 #112 Del Skrevet 21. desember 2024 AnonymBruker skrev (12 minutter siden): Å jeg forstår selvtilitten får seg en knekk eller fem av å bli oppfattet ikke bare uattraktiv men som en molester av å vise interesse for noen. Men det er en blanding av mange tilfeldige ting og trenger ikke å handle om at du ikke er kjekk for noen. Anonymkode: 20db5...75c Etterhvert blir man lei og man ser at både selvtillit og selvfølelse kan bevares om man bare tar et steg tilbake. Det har altså ingenting med et dårlig kvinnesyn å gjøre. Heldigvis for meg så dukker det opp en dame i ny og ne som viser at de er åpne for kontakt med meg, og appene fungerer utmerket for meg. IRL er jeg helt passiv - fungerer fint, på app er jeg mer aktiv. Begge deler har det all betydning at damene har vist interesse, og på app er det lettest å vise interesse på trygg avstand Anonymkode: 2c65d...4e6 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. desember 2024 #113 Del Skrevet 21. desember 2024 AnonymBruker skrev (12 minutter siden): Etterhvert blir man lei og man ser at både selvtillit og selvfølelse kan bevares om man bare tar et steg tilbake. Det har altså ingenting med et dårlig kvinnesyn å gjøre. Heldigvis for meg så dukker det opp en dame i ny og ne som viser at de er åpne for kontakt med meg, og appene fungerer utmerket for meg. IRL er jeg helt passiv - fungerer fint, på app er jeg mer aktiv. Begge deler har det all betydning at damene har vist interesse, og på app er det lettest å vise interesse på trygg avstand Anonymkode: 2c65d...4e6 Har du bra utseende siden de kommer til deg og du gjør det bra på Tinder? Anonymkode: e987d...407 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. desember 2024 #114 Del Skrevet 21. desember 2024 AnonymBruker skrev (37 minutter siden): Har du bra utseende siden de kommer til deg og du gjør det bra på Tinder? Anonymkode: e987d...407 Ser helt normal ut tenker jeg, forsvinner i mengden som de fleste her i verden. Vet ikke hvorfor de kommer, og det vil jeg nok heller aldri forstå annet enn at det er et eller annet ved meg enkelte liker Anonymkode: 2c65d...4e6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. desember 2024 #115 Del Skrevet 21. desember 2024 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Etterhvert blir man lei og man ser at både selvtillit og selvfølelse kan bevares om man bare tar et steg tilbake. Det har altså ingenting med et dårlig kvinnesyn å gjøre. Heldigvis for meg så dukker det opp en dame i ny og ne som viser at de er åpne for kontakt med meg, og appene fungerer utmerket for meg. IRL er jeg helt passiv - fungerer fint, på app er jeg mer aktiv. Begge deler har det all betydning at damene har vist interesse, og på app er det lettest å vise interesse på trygg avstand Anonymkode: 2c65d...4e6 Bra du har funnet noe som fungerer for deg 😊 Jeg vil ikke på app så skal prøve å unngå det. Satser på at jeg finner tilfeldige arenaer eller bekjentskaper som fører meg til rett mann. Jeg er sjenert, men åpen nok til å bli kjennt når jeg føler meg trygg, å noen gjør jeg det med. Så tror det blir gret. Anonymkode: 20db5...75c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. desember 2024 #116 Del Skrevet 21. desember 2024 AnonymBruker skrev (29 minutter siden): Bra du har funnet noe som fungerer for deg 😊 Jeg vil ikke på app så skal prøve å unngå det. Satser på at jeg finner tilfeldige arenaer eller bekjentskaper som fører meg til rett mann. Jeg er sjenert, men åpen nok til å bli kjennt når jeg føler meg trygg, å noen gjør jeg det med. Så tror det blir gret. Anonymkode: 20db5...75c Hvorfor er du sjenert? Ta initiativ, det er mye mindre sannsynlig at du blir avvist som dame. Siden du ber menn manne seg opp å tåle avvisning, så får du gjøre det samme. Anonymkode: e987d...407 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. desember 2024 #117 Del Skrevet 21. desember 2024 AnonymBruker skrev (1 time siden): Bra du har funnet noe som fungerer for deg 😊 Jeg vil ikke på app så skal prøve å unngå det. Satser på at jeg finner tilfeldige arenaer eller bekjentskaper som fører meg til rett mann. Jeg er sjenert, men åpen nok til å bli kjennt når jeg føler meg trygg, å noen gjør jeg det med. Så tror det blir gret. Anonymkode: 20db5...75c Appene har et fortjent rykte, og både menn og kvinner opplever det dritt på sin måte. Hvorfor du ikke vil på app vet bare du, men det er ikke så verst om man har i bakhodet hva man kan forvente av rusk og rask. Av alle jeg har datet har jeg bare opplevd en ubehagelig en. Alle andre har vært fine på sin måte, og jeg har blitt forelsket - men valgt bort. For meg viser det at det ikke er helt håpløst. Det som for meg var mest ubehagelig var å lære hvordan man behandler mennesker der inne. Jeg var virkelig ikke forberedt, så det gikk en del inn på meg. Etterhvert lærte også jeg å ta det for det det er, en mulighet til å bli kjent. Og begge må være villig og interessert i å ta den. Anonymkode: 2c65d...4e6 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. desember 2024 #118 Del Skrevet 21. desember 2024 Jeg er mann. Er flink på å holde dialogen gående og komme med snertne kommentarer (flørting? - vet ikke), men jeg er fryktelig tafatt med å ta initiativ til å ta steget videre. Hver eneste gang. Jeg har det bare ikke i meg når jeg er betatt. Så av de kvinnene jeg har møtt som har endt opp i forhold eller sex, så er det kvinnene som har tatt initiativet. Men når først initiativet er tatt, da er jeg 100% med - og har null problemer med å ta samme initiativ tilbake. For da vet jeg at hun vil. Anonymkode: 6b719...6ac Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. desember 2024 #119 Del Skrevet 21. desember 2024 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Appene har et fortjent rykte, og både menn og kvinner opplever det dritt på sin måte. Hvorfor du ikke vil på app vet bare du, men det er ikke så verst om man har i bakhodet hva man kan forvente av rusk og rask. Av alle jeg har datet har jeg bare opplevd en ubehagelig en. Alle andre har vært fine på sin måte, og jeg har blitt forelsket - men valgt bort. For meg viser det at det ikke er helt håpløst. Det som for meg var mest ubehagelig var å lære hvordan man behandler mennesker der inne. Jeg var virkelig ikke forberedt, så det gikk en del inn på meg. Etterhvert lærte også jeg å ta det for det det er, en mulighet til å bli kjent. Og begge må være villig og interessert i å ta den. Anonymkode: 2c65d...4e6 Takk for råd 😊 Føler meg bare allerede så avhengig av skjerm at jeg ikke vil påvirke hjernen min til å kanskje slite med å ikke kunne ha oppmerksomhet på det romantiske heller. Er logså redd kulturen, men mest å bli som en del endrer seg til å bli. Så fremst de ikke er sånn bruk og kast, utro fakter, ingen er gode nok, aldri definer noe, må ha flere matcher opplegg. Anonymkode: 20db5...75c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. desember 2024 #120 Del Skrevet 21. desember 2024 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Takk for råd 😊 Føler meg bare allerede så avhengig av skjerm at jeg ikke vil påvirke hjernen min til å kanskje slite med å ikke kunne ha oppmerksomhet på det romantiske heller. Er logså redd kulturen, men mest å bli som en del endrer seg til å bli. Så fremst de ikke er sånn bruk og kast, utro fakter, ingen er gode nok, aldri definer noe, må ha flere matcher opplegg. Anonymkode: 20db5...75c Fra før av. Anonymkode: 20db5...75c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå