Gå til innhold

Er det sånn at menn alltid tar initiativ om det er interesse der?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Jeg trives best med at menn tar insj og er frempå,

Da lever du i feil tidsepoke.
I dag må damene selv ta insj for at noe skal skje.

Anonymkode: 45fb4...04d

• Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (8 timer siden):

Ja jeg tar jo insj selv, siden han ikje gjør det. Men jeg blir jo veldig usikker på om han faktisk er interessert ettersom det alltid er jeg som må ta kontakt først. 

Anonymkode: 92380...984

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om en mann er interessert viser han det. Har aldri opplevd at en mann ikke har vist med ord og handling at han vil være sammen med meg. Uansett om de har vært ekstrovert, introvert, sjenert eller utadvendt.

Jeg er selv en på er veldig på når jeg vil mer og hadde jeg ikke fått det tilbake hadde jeg ikke giddet.

Anonymkode: 5afe8...7c1

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (8 timer siden):

For mange er redde for å bli anklaget for å være for innpåslitne eller kun ute etter en ting.

Sier du hei til en dame som mener hun er bedre en deg er du automatisk en overgriper og pervers idiot.
Menn har blitt for defansive og er rett for å få et dårlig rykte.
Mye enklere å bare leve livet som singel en å prøve å navigere seg i dagens kjøttmarked.

Når man vet at sjansen er minimal, så ender man fort opp i creep og villebaresnakkelitt kategorien. Hadde det bare vært et enkelt avslag det stod om…

Anonymkode: 2c65d...4e6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når man vet at sjansen er minimal, så ender man fort opp i creep og villebaresnakkelitt kategorien. Hadde det bare vært et enkelt avslag det stod om…

Forstår livet er vanskelig når du ikke vet hvordan du ikke skal være creepy.

Anonymkode: 20db5...75c

• Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om en mann er interessert viser han det. Har aldri opplevd at en mann ikke har vist med ord og handling at han vil være sammen med meg. Uansett om de har vært ekstrovert, introvert, sjenert eller utadvendt.

Jeg er selv en på er veldig på når jeg vil mer og hadde jeg ikke fått det tilbake hadde jeg ikke giddet.

Jeg tror også det. Du vet når noen virkelig liker deg. Om de tenker de gjør, men ikke vil vise, da tror de at de liker deg mer enn de gjør eller er ikke klar for noe, å da bør man uansett gå videre.

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

TS her. 
For å spørre om noe helt annet men relatert til samme fyr. 

Når han bruker kyssefjes emojien, kan man konkludere med at han liker meg? 
(denne 😘

Anonymkode: 5a563...91d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (40 minutter siden):

Jeg tror også det. Du vet når noen virkelig liker deg. Om de tenker de gjør, men ikke vil vise, da tror de at de liker deg mer enn de gjør eller er ikke klar for noe, å da bør man uansett gå videre.

Dette er noe dere har lurt dere til å tro. Skal menn tenke sånn også, at kvinner som ikke tydelig viser de er interessert, de er ikke interessert nok? Du trenger ikke svare, vi vet alle svaret, denne merkelige logikken går bare en vei 

Anonymkode: 79763...ed0

• Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Dette er noe dere har lurt dere til å tro. Skal menn tenke sånn også, at kvinner som ikke tydelig viser de er interessert, de er ikke interessert nok? Du trenger ikke svare, vi vet alle svaret, denne merkelige logikken går bare en vei 

Enig med deg. Det stemmer ikke… jeg har ofte vært interessert i noen som garantert ikke aner en dritt. 

Anonymkode: 5a563...91d

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Kvinner som ikke tydelig viser at de er interessert ER ikke interessert nok til at du har kvalifisert sjangs. Sånn er det bare.

Anonymkode: ae233...0d4

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Ja. Jeg bruker å vise det til en grad om jeg liker noen og jeg er emosjonellt klar for den personen.

Den går ikke en vei, kvinner viser det de også. Men det er lett å tenke og beskytte seg ved å tenke at det garantert er noen som har lyst til å prøve seg på oss, men ikke tørr eller av ulike grunner ikke vil. Men om de liker oss, så vil de. De vil vise det på en eller annen måte. Om ikke, bør du uansett gå videre for livet skal jo på et punkt skje skal det ikke?

Å gå årevis å vente fordi noen som ikke prøver nok, kanskje skal prøve seg, kommer aldri til å skje å om det gjør er din interesse sikkert over for lenge å noen nye er mye mer spennede. 

Ingen viser ingenting når de liker noen, om det er noe å hente. Tror det kan spare oss mye tid.

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Ja. Jeg bruker å vise det til en grad om jeg liker noen og jeg er emosjonellt klar for den personen.

Den går ikke en vei, kvinner viser det de også. Men det er lett å tenke og beskytte seg ved å tenke at det garantert er noen som har lyst til å prøve seg på oss, men ikke tørr eller av ulike grunner ikke vil. Men om de liker oss, så vil de. De vil vise det på en eller annen måte. Om ikke, bør du uansett gå videre for livet skal jo på et punkt skje skal det ikke?

Å gå årevis å vente fordi noen som ikke prøver nok, kanskje skal prøve seg, kommer aldri til å skje å om det gjør er din interesse sikkert over for lenge å noen nye er mye mer spennede. 

Ingen viser ingenting når de liker noen, om det er noe å hente. Tror det kan spare oss mye tid.

Har prøvd meg på menn og vært svært på. Vi kan om vi vil. Ei forelska jente/dame er koko.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har prøvd meg på menn og vært svært på. Vi kan om vi vil. Ei forelska jente/dame er koko.

Betatt/forelska*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (53 minutter siden):

Forstår livet er vanskelig når du ikke vet hvordan du ikke skal være creepy.

Ja det var det. Da er det like greit å la være. For så langt har jeg lært at et «hei» holder i massevis 🙂

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (5 timer siden):

Nei, en mann gjør ikke alltid det. Du tar feil.

Anonymkode: e987d...407

• Liker 2
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
AnonymBruker skrev (14 timer siden):

Syns begge kan ta insj jeg. Det handler om å se hverandre. Asymmetri er sjeldent bra....

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Ja det var det. Da er det like greit å la være. For så langt har jeg lært at et «hei» holder i massevis 🙂

Nå lurer jeg genuint på hva du sa før? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, en mann gjør ikke alltid det. Du tar feil.

Anonymkode: e987d...407

Om det er verdt det gjør han det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Da har du vært heldig/uheldig...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...