AnonymBruker Skrevet 11 timer siden #1 Del Skrevet 11 timer siden Jeg lo litt inni meg da h..n sa det. Jeg tenker jo at det må jo folk få velge selv. Lurer veldig på hvordan en sånn lov skulle blitt håndhevet 🤔 Hva hadde du tenkt om noe sånt? Utrolig hva folk kan finne på å si altså 😄 Anonymkode: 4df8e...19d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11 timer siden #2 Del Skrevet 11 timer siden Hadde ikke orket å henge meg opp i en kommentar. Anonymkode: d288f...e43 2 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11 timer siden #3 Del Skrevet 11 timer siden AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Hadde ikke orket å henge meg opp i en kommentar. Anonymkode: d288f...e43 Neida. Men jeg syns bare det hørtes litt rart ut å si noe sånt. Anonymkode: 4df8e...19d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Enda en tulling Skrevet 2 timer siden #4 Del Skrevet 2 timer siden AnonymBruker skrev (8 timer siden): Neida. Men jeg syns bare det hørtes litt rart ut å si noe sånt. Anonymkode: 4df8e...19d Det er ikke så rent få som helst vil ha lovfestet at absolutt alle andre skal tenke, oppføre seg og prioritere nøyaktig slik som dem selv. Håper ikke denne bekjente er eller har planer om å bli politiker. Men dessverre er det en karrierevei som appellerer til den typen mennesker, tross alt en av få der de faktisk kan realisere sine drømmer, og som ikke engang krever noen kvalifikasjoner. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fru Uperfekt Skrevet 2 timer siden #5 Del Skrevet 2 timer siden AnonymBruker skrev (8 timer siden): Jeg lo litt inni meg da h..n sa det. Jeg tenker jo at det må jo folk få velge selv. Lurer veldig på hvordan en sånn lov skulle blitt håndhevet 🤔 Hva hadde du tenkt om noe sånt? Utrolig hva folk kan finne på å si altså 😄 Anonymkode: 4df8e...19d Noen er bare litt for tante Sofie... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå