AnonymBruker Skrevet 20. desember #1 Del Skrevet 20. desember Jeg hadde sex med min eks etter at jeg uvitende hadde hatt en dame tre uker før. Jeg hadde ingen anelse om dette. Føler meg lurt, for med meg drakk han altfor mye, røykte han hasj og var temmelig alkoholisert. Den nye damen opplever ingenting av dette, han har skjerpet seg kraftig, hun får bare de gode sidene av han. Han har ikke gitt beskjed om meg til henne, siden jeg var innlagt på psykiatrisk i 2 mnd før dette og han var pleier for meg. Nå er jeg tydeligvis bare en skam for han og han har ikke fortalt meg om han til henne. Avogtil får jeg lyst å fortelle henne om utroskapen hans, men samtidig er jeg en person som ikke laget drama. Hva ville dere gjort? Anonymkode: 408bd...c7e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. desember #2 Del Skrevet 20. desember Hvordan hadde du uvitende en dame 3 uker før? Anonymkode: 3047c...ce9 5 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Macro Skrevet 20. desember #3 Del Skrevet 20. desember Det eneste som ga mening her var «psyk». 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. desember #4 Del Skrevet 20. desember AnonymBruker skrev (20 minutter siden): Hvordan hadde du uvitende en dame 3 uker før? Anonymkode: 3047c...ce9 Han fortalte meg aldri at han hadde fått en nye dame, så sånn sett var han utro mot den nye damen. Anonymkode: 408bd...c7e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. desember #5 Del Skrevet 20. desember AnonymBruker skrev (2 timer siden): jeg var innlagt på psykiatrisk i 2 mnd før dette og han var pleier for meg Var han ansatt på sykehuset? Anonymkode: 012c0...bb5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. desember #6 Del Skrevet 21. desember AnonymBruker skrev (9 timer siden): Var han ansatt på sykehuset? Anonymkode: 012c0...bb5 Ja. Anonymkode: 408bd...c7e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. desember #7 Del Skrevet 21. desember AnonymBruker skrev (12 timer siden): Jeg hadde sex med min eks etter at jeg uvitende hadde hatt en dame tre uker før. Jeg hadde ingen anelse om dette. Føler meg lurt, for med meg drakk han altfor mye, røykte han hasj og var temmelig alkoholisert. Den nye damen opplever ingenting av dette, han har skjerpet seg kraftig, hun får bare de gode sidene av han. Han har ikke gitt beskjed om meg til henne, siden jeg var innlagt på psykiatrisk i 2 mnd før dette og han var pleier for meg. Nå er jeg tydeligvis bare en skam for han og han har ikke fortalt meg om han til henne. Avogtil får jeg lyst å fortelle henne om utroskapen hans, men samtidig er jeg en person som ikke laget drama. Hva ville dere gjort? Anonymkode: 408bd...c7e Skrev litt feil her. Det var han som hadde funnet en dame 3 uker før, som han ikke fortalte meg om. Anonymkode: 408bd...c7e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. desember #8 Del Skrevet 21. desember Denne mannen er en dårlig ide på alle måter. Jeg anbefaler deg sterkt å glemme han. Alkohol og rus er ofte en livslang kamp. Utroskap. Og i tilegg ulovlig forhold, om du var hans pasient? Om ikke han var en eks før det, men hvorfor da være behandleren din? Skam for han. Han er en skam. Anonymkode: 8f69b...908 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. desember #9 Del Skrevet 21. desember AnonymBruker skrev (31 minutter siden): Ja. Anonymkode: 408bd...c7e Da må du ikke fortelle kjæresten om det, men anmelde ham. At det går slike rovdyr rundt og utnytter pasienter i en sårbar situasjon, handler ikke om hva slags kjæreste den personen potensielt er. Du er ikke en skam, men selvfølgelig noe han MÅ holde skjult for å bevare jobb og mulig autorisasjon. Håper han mister begge deler og at du får den hjelpen du trenger etter dette grove overgrepet 💜 Anonymkode: efa81...655 2 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. desember #10 Del Skrevet 21. desember AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Da må du ikke fortelle kjæresten om det, men anmelde ham. At det går slike rovdyr rundt og utnytter pasienter i en sårbar situasjon, handler ikke om hva slags kjæreste den personen potensielt er. Du er ikke en skam, men selvfølgelig noe han MÅ holde skjult for å bevare jobb og mulig autorisasjon. Håper han mister begge deler og at du får den hjelpen du trenger etter dette grove overgrepet 💜 Anonymkode: efa81...655 Denne mannen var sommervikar som pleiemedarbeider, og tok først kontakt 1 år etter at jeg var utskrevet. Tror ikke det er ulovlig. Anonymkode: 408bd...c7e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. desember #11 Del Skrevet 21. desember AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Denne mannen var sommervikar som pleiemedarbeider, og tok først kontakt 1 år etter at jeg var utskrevet. Tror ikke det er ulovlig. Anonymkode: 408bd...c7e Jo, det er fortsatt ulovlig for ham å oppsøke deg! Du har fortsatt fullstendig feil fokus, da det er et overgrep som han nå prøver å holde skjult fra verden. Tror du at han noen gang vil bli sammen med deg og innrømme at han er som han er for omgivelsene? Du er garantert verken første eller siste i rekken av offer. Gjør deg selv en tjeneste om du ikke har tenkt å se det for hva det r, bruk kreftene dine på noe konstruktivt. Anonymkode: efa81...655 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. desember #12 Del Skrevet 21. desember AnonymBruker skrev (5 timer siden): Jo, det er fortsatt ulovlig for ham å oppsøke deg! Du har fortsatt fullstendig feil fokus, da det er et overgrep som han nå prøver å holde skjult fra verden. Tror du at han noen gang vil bli sammen med deg og innrømme at han er som han er for omgivelsene? Du er garantert verken første eller siste i rekken av offer. Gjør deg selv en tjeneste om du ikke har tenkt å se det for hva det r, bruk kreftene dine på noe konstruktivt. Anonymkode: efa81...655 Husker første gang han ringte meg 1 år etter jeg ble utskrevet, så fikk jeg endret tlf nr, mitt, følte det ble helt feil at han kontaktet meg. Skulle fortsatt med den tankegangen, for forholdet var nok ikke helt sunt for meg. Ps, skal ta til meg det du skriver. Anonymkode: 408bd...c7e 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. desember #13 Del Skrevet 21. desember Slapp helt av. Han fremstår nok som om han oppfører seg bedre med hun nye på sosiale medier og blant folk, men snart kommer hans ekte ansikt frem. Det gjør alltid det. Min eks gikk inn i et nytt forhold etter at det ble slutt mellom oss. De fremstod som glansbilder, men han var like dritt mot henne som meg. Det har hun fortalt meg i ettertid. Han er med en ny dame nå. Jeg og eks 2 venter bare på at hun nye også slutter seg til oss. Hun vil nok det til slutt. Eksen vår tilbyr en ganske spesiell opplevelse, for å si det slik. Anonymkode: ac9ba...cf2 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. desember #14 Del Skrevet 21. desember AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Slapp helt av. Han fremstår nok som om han oppfører seg bedre med hun nye på sosiale medier og blant folk, men snart kommer hans ekte ansikt frem. Det gjør alltid det. Min eks gikk inn i et nytt forhold etter at det ble slutt mellom oss. De fremstod som glansbilder, men han var like dritt mot henne som meg. Det har hun fortalt meg i ettertid. Han er med en ny dame nå. Jeg og eks 2 venter bare på at hun nye også slutter seg til oss. Hun vil nok det til slutt. Eksen vår tilbyr en ganske spesiell opplevelse, for å si det slik. Anonymkode: ac9ba...cf2 Litt slemt sagt, men skal ønske at hans nye samboer får oppleve litt av det jeg opplevde med han. Anonymkode: 408bd...c7e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. desember #15 Del Skrevet 21. desember AnonymBruker skrev (19 timer siden): Hvordan hadde du uvitende en dame 3 uker før? Anonymkode: 3047c...ce9 Skrev feil. Han hadde hatt en dame i 3 uker før han gav beskjed til meg. Han var altså utro med meg, mens jeg var helt uvitende om at han hadde en dame, dette gav han beskjed om flere uker senere. Jeg har aldri vært utro, så for meg er hans utroskap helt utilgivende. Anonymkode: 408bd...c7e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. desember #16 Del Skrevet 21. desember Han vil vel ha i pose og sekk, eller så har han fremdeles litt følelser for deg. Da jeg møtte kjæresten min bodde han fremdeles sammen med sin eks pga barna, men hadde flyttet ned i kjellerstuen og forholdet hadde vært dødt i månedsvis fortalte han. Vi flørtet mye og var på mange dater, men vi hadde ikke sex for han sa at han ville vente med det til han hadde flyttet ut fra sin eks, og funnet sin egen bolig. Mange år inn i forholdet vårt, forteller han meg at i den tiden han datet meg og hadde varme følelse for meg, hadde han også sex med eksen sin. Om det var én eller flere ganger vet jeg ikke. Jeg ble sjokkert, og så sier han til meg; "det er jo ganske normalt"! Ikke normalt i mitt hode iallefall😵 Anonymkode: e5651...615 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. desember #17 Del Skrevet 22. desember AnonymBruker skrev (På 21.12.2024 den 10.36): Litt slemt sagt, men skal ønske at hans nye samboer får oppleve litt av det jeg opplevde med han. Anonymkode: 408bd...c7e Det er helt normalt å ha slike følelser. Du trenger ikke ha dårlig samvittighet for det, for det vil ikke påvirke hvordan han behandler henne. Ingen er så mektig. Du vet jo allerede at han har vært utro mot henne, jeg tør påstå at det er en ganske god start på drittsekkoppførsel. Anonymkode: ac9ba...cf2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. desember #18 Del Skrevet 22. desember Tenker du skal prise deg lykkelig over at han er en eks og aldri ta han tilbake og la det være med det. Anonymkode: bca9d...942 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. desember #19 Del Skrevet 23. desember AnonymBruker skrev (21 timer siden): Tenker du skal prise deg lykkelig over at han er en eks og aldri ta han tilbake og la det være med det. Anonymkode: bca9d...942 Helt enig med deg, men det er sårt å være den som ikke nevnes til hans nye samboer, mest sannsynlig fordi jeg er for "gal" eller som noen har skrevet, han er redd for at den nye samboeren skal dømme han fordi han ble samboer med en tidligere pasient. I tillegg var min far veldig alkoholisert. Ganske uklokt av han med tanke på at han selv var alkoholiker. Ble rettraumatisert. Noe han tydeligvis ikke brydde seg noe om. Anonymkode: 408bd...c7e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. desember #20 Del Skrevet 23. desember AnonymBruker skrev (6 timer siden): Helt enig med deg, men det er sårt å være den som ikke nevnes til hans nye samboer, mest sannsynlig fordi jeg er for "gal" eller som noen har skrevet, han er redd for at den nye samboeren skal dømme han fordi han ble samboer med en tidligere pasient. I tillegg var min far veldig alkoholisert. Ganske uklokt av han med tanke på at han selv var alkoholiker. Ble rettraumatisert. Noe han tydeligvis ikke brydde seg noe om. Anonymkode: 408bd...c7e Han sier garantert at du er gal, men når det blir slutt med hun nye dama, så sier han sikkert at hun også er gal. Som min eks, som jeg fortalte om i innlegg høyere opp. Da jeg møtte ham tidlig i 20-årene, så hadde han allerede en gal eks. Da det ble slutt mellom oss, sa han til alle at jeg var gal. Da det ble slutt med dama etter meg (som var og er en venninne) så var hun også gal. Stakkars han som har tre gale ekser.... Jeg derimot, har bare en gal eks. Jeg er i 40-årene, og hadde mer enn en eks før jeg møtte mannen jeg har vært lykkelig gift med i mange år. Anonymkode: ac9ba...cf2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå