Gå til innhold

Eks hadde sex med meg etter at han hadde fått en ny dame.

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Jeg hadde sex med min eks etter at jeg uvitende hadde hatt en dame tre uker før. Jeg hadde ingen anelse om dette. Føler meg lurt, for med meg drakk han altfor mye, røykte han hasj og var temmelig alkoholisert. Den nye damen opplever ingenting av dette, han har skjerpet seg kraftig, hun får bare de gode sidene av han. Han har ikke gitt beskjed om meg til henne, siden jeg var innlagt på psykiatrisk i 2 mnd før dette og han var pleier for meg. Nå er jeg tydeligvis bare en skam for han og han har ikke fortalt meg om han til henne.  Avogtil får jeg lyst å fortelle henne om utroskapen hans, men samtidig er jeg en person som ikke laget drama. Hva ville dere gjort? 

Anonymkode: 408bd...c7e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Hvordan hadde du uvitende en dame 3 uker før?

Anonymkode: 3047c...ce9

• Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (20 minutter siden):

Hvordan hadde du uvitende en dame 3 uker før?

Anonymkode: 3047c...ce9

Han fortalte meg aldri at han hadde fått en nye dame, så sånn sett var han utro mot den nye damen. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

jeg var innlagt på psykiatrisk i 2 mnd før dette og han var pleier for meg

Var han ansatt på sykehuset? 

Anonymkode: 012c0...bb5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (9 timer siden):

Var han ansatt på sykehuset? 

Anonymkode: 012c0...bb5

Ja. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (12 timer siden):

Jeg hadde sex med min eks etter at jeg uvitende hadde hatt en dame tre uker før. Jeg hadde ingen anelse om dette. Føler meg lurt, for med meg drakk han altfor mye, røykte han hasj og var temmelig alkoholisert. Den nye damen opplever ingenting av dette, han har skjerpet seg kraftig, hun får bare de gode sidene av han. Han har ikke gitt beskjed om meg til henne, siden jeg var innlagt på psykiatrisk i 2 mnd før dette og han var pleier for meg. Nå er jeg tydeligvis bare en skam for han og han har ikke fortalt meg om han til henne.  Avogtil får jeg lyst å fortelle henne om utroskapen hans, men samtidig er jeg en person som ikke laget drama. Hva ville dere gjort? 

Skrev litt feil her. Det var han som hadde funnet en dame 3 uker før, som han ikke fortalte meg om.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Denne mannen er en dårlig ide på alle måter. Jeg anbefaler deg sterkt å glemme han.

Alkohol og rus er ofte en livslang kamp.

Utroskap.

Og i tilegg ulovlig forhold, om du var hans pasient? Om ikke han var en eks før det, men hvorfor da være behandleren din? 

Skam for han. Han er en skam. 

Anonymkode: 8f69b...908

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (31 minutter siden):

Ja. 

Da må du ikke fortelle kjæresten om det, men anmelde ham. At det går slike rovdyr rundt og utnytter pasienter i en sårbar situasjon, handler ikke om hva slags kjæreste den personen potensielt er.

Du er ikke en skam, men selvfølgelig noe han MÅ holde skjult for å bevare jobb og mulig autorisasjon. 

Håper han mister begge deler og at du får den hjelpen du trenger etter dette grove overgrepet 💜

Anonymkode: efa81...655

• Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Da må du ikke fortelle kjæresten om det, men anmelde ham. At det går slike rovdyr rundt og utnytter pasienter i en sårbar situasjon, handler ikke om hva slags kjæreste den personen potensielt er.

Du er ikke en skam, men selvfølgelig noe han MÅ holde skjult for å bevare jobb og mulig autorisasjon. 

Håper han mister begge deler og at du får den hjelpen du trenger etter dette grove overgrepet 💜

Denne mannen var sommervikar som pleiemedarbeider, og tok først kontakt 1 år etter at jeg var utskrevet. Tror ikke det er ulovlig. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Denne mannen var sommervikar som pleiemedarbeider, og tok først kontakt 1 år etter at jeg var utskrevet. Tror ikke det er ulovlig. 

Jo, det er fortsatt ulovlig for ham å oppsøke deg! 

Du har fortsatt fullstendig feil fokus, da det er et overgrep som han nå prøver å holde skjult fra verden. 

Tror du at han noen gang vil bli sammen med deg og innrømme at han er som han er for omgivelsene?  Du er garantert verken første eller siste i rekken av offer.

Gjør deg selv en tjeneste om du ikke har tenkt å se det for hva det r, bruk kreftene dine på noe konstruktivt. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...