AnonymBruker Skrevet 6 timer siden #21 Del Skrevet 6 timer siden Veldig mange menn dyrker en flask internett-persona i håp om å overbevise omverden om at det er den personen de faktisk er. Minner om de som gir seg selv masse titler på Linkedin og Facebook. Sier ikke at det er hele historien, men jeg tror mye av det handler om menns falskhet. Anonymkode: e8edb...3d4 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6 timer siden #22 Del Skrevet 6 timer siden Kvinner er ikke én dame. På lik linje som én mann ikke representerer alle menn. Som oftest velger vi partner som speiler vår egen selvfølelse, selvbilde og hvordan vi har det emosjonelt med oss selv. Det er derfor en ofte velger en helt annen type partner som ung kontra når en er voksen og moden og tryggere i seg selv. Jeg har aldri valgt macho menn eller menn som har behandlet meg som en dørmatte. Jeg er veldig trygg på meg selv og hvem jeg er og hva jeg kan tilby. Som ung var jeg derimot ikke sikker på hva jeg ville med livet og jeg visste ikke hva ekte kjærlighet var. På det grunnlaget giftet jeg meg av feile grunner. Ekteskapet var dødsdømt, men vi varte i over 10 år og fikk et barn. Vi har en vennskapelig tone i dag. Da jeg ble skilt møtte jeg mannen i mitt liv. Vi er så perfekt for hverandre at det vekker kvalme i dem rundt oss😂 Men om vi hadde møtt hverandre for 15 år siden hadde vi aldri vart. Vi trengte livene og erfaringene vi har erfart for å i dag bli perfekt for hverandre. Det jeg ser igjen på de kvinnene og mennene som velger dårlige partnere er at de har lavt selvbilde, er usikre, har lav selvfølelse og søker masse bekreftelse. De har blitt utsatt for fysisk og psykisk vold, utroskap etc. Så om en har en partner som behandler en dårlig så speiler det oftest hva en tror en fortjener. Anonymkode: 67ddb...0a7 1 1 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6 timer siden #23 Del Skrevet 6 timer siden AnonymBruker skrev (1 time siden): Slike kvinner evner ikke i forstå at en veldig stor del av problemet er dem selv. De fleste er bra folk, så møter man nesten kun drittsekker, så bør de gå litt i seg selv og reflektere over hvorfor de nesten kun velger dårlige menn. Noen virker å være fastlåst i et visst mønster hvor de velger samme type mann gang etter gang, uten at de egentlig forstår det selv Anonymkode: 33792...d5e Nå har jeg bare valgt dårlig mann én gang, men det varte riktignok i alt for mange år, og med barn involvert. Ja, jeg var noe av skylden. På grunn av oppveksten trodde jeg ikke at jeg fortjente å bli elsket og var evig takknemlig for at noen faktisk gjorde det (og det var gjensidig). Man tror man aldri kan få noe bedre og at man derfor for all del ikke må gi slipp på dette mennesket, samtidig som følelsene også gjør det vanskelig å gi slipp. Så våknet jeg opp. Da vi fikk barn ble det skikkelig, skikkelig ille, så følelsene døde. Jeg innså at jeg også var ganske attraktiv for menn, jeg hadde bare tidligere vært veldig sjenert og tatt lite kontakt med dem, derfor fikk jeg lite oppmerksomhet. Når jeg endelig var blitt litt mer "voksen" og utadvendt, så var plutselig "alle" interessert. Men jeg vil allikevel si at oppførselen var 100% min eks skyld. Jeg gikk ikke for en bad boy eller noe sånt, han fremstod som en rolig og stabil fyr. Selv om jeg burde gått på et tidligere stadie, så var det han som valgte å være drittsekk mot meg. Anonymkode: fc572...3d3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Baktus2024 Skrevet 6 timer siden #24 Del Skrevet 6 timer siden HemmeligSpion skrev (1 time siden): Vi har jo sett mang en tråd her om kvinner som klager på menn som ikke duger. Vi vet at kvinner velger menn som de tror de kan fikse. Vi vet at kvinner som har forandret menn til det ugjenkjennelige skiller seg fra dem. Hvorfor er det sånn? Hvorfor er det så få som lærer av ungdomstiden og så velger seg en bra mann og så lever et liv sammen fordi det ikke er behov for noe annet fordi mannen er nok? Kvinners hovedmeny , forandre mannen til det de tror de ønsker , ved oppnådd resultat , nei , det var ikke dette jeg ønsket ... Hvem er slaven ? Mannen eller kvinnen ? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
HemmeligSpion Skrevet 5 timer siden Forfatter #25 Del Skrevet 5 timer siden AnonymBruker skrev (1 time siden): Har aldri valgt en dårlig mann. Du ser mer klag her fordi det er en side for å diskutere problemer. De fleste forhold er sikkert normalt fine. Anonymkode: 0106e...731 Håper det! Er sikkert litt preget av Kvinneguiden, sosiale medier og spesielt film- og TV. Jeg sluttet å se TV-serier en gang i løpet av utroskapene i Hotel Cæsar. Var liksom så mange at det virket som om det manifisterte seg i virkeligheten. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #26 Del Skrevet 4 timer siden Fordi folk endrer seg Anonymkode: f6bff...d21 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #27 Del Skrevet 4 timer siden AnonymBruker skrev (1 time siden): Nå har jeg bare valgt dårlig mann én gang, men det varte riktignok i alt for mange år, og med barn involvert. Ja, jeg var noe av skylden. På grunn av oppveksten trodde jeg ikke at jeg fortjente å bli elsket og var evig takknemlig for at noen faktisk gjorde det (og det var gjensidig). Man tror man aldri kan få noe bedre og at man derfor for all del ikke må gi slipp på dette mennesket, samtidig som følelsene også gjør det vanskelig å gi slipp. Så våknet jeg opp. Da vi fikk barn ble det skikkelig, skikkelig ille, så følelsene døde. Jeg innså at jeg også var ganske attraktiv for menn, jeg hadde bare tidligere vært veldig sjenert og tatt lite kontakt med dem, derfor fikk jeg lite oppmerksomhet. Når jeg endelig var blitt litt mer "voksen" og utadvendt, så var plutselig "alle" interessert. Men jeg vil allikevel si at oppførselen var 100% min eks skyld. Jeg gikk ikke for en bad boy eller noe sånt, han fremstod som en rolig og stabil fyr. Selv om jeg burde gått på et tidligere stadie, så var det han som valgte å være drittsekk mot meg. Anonymkode: fc572...3d3 Det du beskriver er ikke helt det jeg tenkte på, å være uheldig med valg av en partner kan vi alle. Men har man vært med 10 menn, og 9 av de har vært drittsekker, så bør man gå litt i seg selv Anonymkode: 33792...d5e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #28 Del Skrevet 3 timer siden De fleste velger ikke en dårlig mann. De fleste menn viser seg fra sine beste sider i starten. Og over et langt forhold, så kan mannen endre seg. Her så endret minn mann seg mye, da barn nummer 2 kom. Da hadde vi vært sammen i 9 år. Og før dette hadde han jo vært en god mann og god far. Ellers hadde jeg jo aldri giftet meg med han, eller fått barn med han. Og jeg gikk. Finner meg virkelig ikke i å bli dårlig behandlet av en mann. Og jeg har alltid falt for personlighet, da en som er snill, ærlig, omsorgsfull, smart og morsom. Anonymkode: e6399...acb 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #29 Del Skrevet 3 timer siden Kvinne: finner ingen menn som vil ha forhold. Menn: kvinner sikter for høyt. Finn en mann i din egen liga. Kvinne: finner en mann i sin egen liga. Mannen viser seg å være dårlig over tid. Menn: Hvorfor velger damer dårlige menn? Dere kan da ikke klage. Slutt å velge dårlige menn. Kvinne: blir singel og nyter livet. Menn: Altfor mange kvinner avviser menn. Det er skadelig for samfunnet at så mange menn er single, og mange menn får ikke sex. Altså, hva i faen vil menn? Anonymkode: c1a93...0f4 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #30 Del Skrevet 3 timer siden Baktus2024 skrev (3 timer siden): Kvinners hovedmeny , forandre mannen til det de tror de ønsker , ved oppnådd resultat , nei , det var ikke dette jeg ønsket ... Hvem er slaven ? Mannen eller kvinnen ? Menns hovedmeny - "fryse" kvinnen aldersmessig, utseendemessig og personlighetsmessig, slik at hun aldri forandrer seg. Anonymkode: c1a93...0f4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå