Gå til innhold

Folk som ikke klarer å levere julegaver før julaften

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Er det tungvint å levere julegave har jeg bare kuttet ut å gjøre det. Gjelder noen venninner som bor langt borte feks. 

Anonymkode: d7fa0...cca

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Interessant.. Selv synes jeg det bare er koselig å få gaver levert på julaften, for meg tyder det på en genuin innsats for å få levert det i tide til gaveåpning. Har sikkert noe med at noe av det nest mest spennende for meg i julaften da jeg var barn, var å sitte å vente på at gudfoteldrene mine skulle levere pakke i postkassa. 🥰 Ergo, jeg ELSKER gaver som kommer litt sent, men akkurat i tide til "begivenheten". Synes definitivt ikke julaften er for sent å levere gaver på. 

Anonymkode: 0feff...999

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (10 timer siden):

Det har kun vært stressende når jeg skal reise bort, og de «stjeler» av de 90 minuttene jeg bør komme før flyavgang🥹Ja det har hendt flere ganger at veninner står på døra lillejulaften eller julaften, 5 min før taxi ankommer. Da ble jeg stresset og sint. 

Anonymkode: 0cc42...0af

Da hadde jeg sagt at jeg er dratt, så da kan du ikke komme, men vi kan møtes seinere eller du kan legge det i postkassa. Kan være rotete jeg altså, men jeg tillater ikke at noen forstyrrer reiseveien min. 

Anonymkode: 39c99...06a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (13 timer siden):

Jeg leverer selvfølgelig i god tid selv og da er jo aldri disse klare. Sier t o m i fra på forhånd når jeg kommer. 

Anonymkode: 7737e...2fa

Da dropper du det neste år, så får de gave når de selv leverer :) Kanskje de kjenner på at det er litt kjipt selv da?

Anonymkode: bf2c4...fc4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (14 timer siden):

Jeg har et par venninner som aldri klarer å få levert fra seg julegaver før på julaften (dagtid). Dette passer jo selvfølgelig dårlig, for enten  har man opplegg hjemme, hvor det passer dårlig med besøk, eller så har man reist bort for å feire jul hos andre.

Hva tenker dere egentlig med dere som holder på slik??

Anonymkode: 7737e...2fa

Det er jo bare å si at man ikke kan møtes på julaften.

Hvorfor tar ikke folk litt grep og sier nei? Bryter de ned døra di da? 

"Hei Astrid🎄 i år blir det enten julegave utveksling før julestria eller etter jula. Håper vi sees før, men hvis ikke har vi noe å se frem til på nyåret"..

Ikke veldig vanskelig akkurat 😂😂

Anonymkode: cf034...b3e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...