Gå til innhold

Utlevering av intime detaljer om partner?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Har aldri gjort det selv og har aldri hørt andre komme med intime detaljer om partner.

Anonymkode: b5493...7b5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Blant ons og forhold kun basert på sex, så er det sikkert ikke uvanlig. Men blant de i forhold så har jeg ingen inntrykk av at det er normalt, ville jo vært litt rart om flertallet ikke har respekt for mannen sin 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva hun forteller meg om sine ekser og erfaringer betyr lite. Om hun har tenkt å fortelle, eller forteller, venninner like lite. Om det er lurt av henne finner hun ut. Min eks gjorde det til sine, og ingen av dem syns det var et problem at jeg har 23 cm og tykk.

Anonymkode: 611e7...853

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det hadde jeg aldri gjort!!! Eller jeg tenker det er greit å skryte (uten detaljer), som å si at han ser bra ut eller at sex er bra. Jeg ville aldri beskrevet utsene eller aktiviteter i detaljet, hverfal ikke med negativt fortein.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg var klinkende klar til hun jeg er med om akkurat dette. Om jeg får høre at hun har delt intime detaljer som angår meg, så er det siste gang vi har sex. Hun respekterte selvfølgelig det og sa i grunn det samme til meg. Hun vil heller ikke akseptere å bli utlevert til mine venner.

Anonymkode: 6a7a7...f60

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, jeg har aldri gjort det. Det er privat, mellom mannen min og meg. Men jeg har to venninner som gjør det tidvis. Jeg er jo IKKE interessert i å høre det, så stort sett skjer det mellom dem og andre, og jeg er så uheldig å være i nærheten. 

Men hvis du er sammen med en person som ikke har alle grenser, så vet du stort sett det. Jeg tviler sterkt på at mannen min tenker at jeg gjør det, for han kjenner meg. 

Anonymkode: 70a38...01c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (11 timer siden):

Gud hjelpe meg om det hadde vært omvendt...

Menn snakker jo også om sånt, men detaljene er kanskje ikke så vesentlige for oss. 

Anonymkode: fb094...fae

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (13 timer siden):

Jeg snakker åpent om sex, flaue sykdommer og ting jeg skammer meg over med min beste venninne. Vi utleverer fortsatt ikke sånne typer intime detaljer om kjærestene våre. 

Jeg kan snakke om hvor frustrert jeg er på grunn av manglende sex lyst for eksempel. Men jeg har aldri nevnt mannens ereksjonsproblemer for eksempel.

Anonymkode: b3ffb...502

Slik er dialog i min venninnekrets også. Vi kan utlevere oss selv veldig, i tillit til hverandre, men vi snakker på ingen måte om våre menn på utleverende måter. Det enste jeg vet om venninners menn seksuelt sett er eventuelt at de evner å kommunisere rundt det seksuelle, fordi det har noen indirekte bekrefter når de snakker om egne utfordringer. Som i "Det er nok lurt å fortelle ham at du har smerter." som fikk svar ala "Ja det har vi selvsagt snakket om, og han viser stor forståelse."

Man kan selvsagt anta noe om menn til venninner når venninner avslører egne preferanser, mem samtidig hei det ikke nødvendigvis slik at to i et par har like fantasier og ting de tenner ekstra på, så nei man gjør egentlig ikke det likevel. Så tross veldig åpen venninnektets, hvor vi diskuterer alt fra tap av lyst og tips til å få snudd slikt til byller og andre mulige plager, så vet jeg nærmest ingenting om deres menn seksuelt sett. Ikke annet enn at jeg kan anta at de er ganske frisinnet og åpne angående det seksuelle, men det er bare fordi jeg ikke helt ser for meg at mine frisinnede og åpne venninner lever med  noe annet. Det er likevel mest en antagelse, med små drypp av indirekte bekreftelse.

Anonymkode: b9c9a...707

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (13 timer siden):

Jeg snakker åpent om sex, flaue sykdommer og ting jeg skammer meg over med min beste venninne. Vi utleverer fortsatt ikke sånne typer intime detaljer om kjærestene våre. 

Jeg kan snakke om hvor frustrert jeg er på grunn av manglende sex lyst for eksempel. Men jeg har aldri nevnt mannens ereksjonsproblemer for eksempel.

Anonymkode: b3ffb...502

Slik er dialog i min venninnekrets også. Vi kan utlevere oss selv veldig, i tillit til hverandre, men vi snakker på ingen måte om våre menn på utleverende måter. Det enste jeg vet om venninners menn seksuelt sett er eventuelt at de evner å kommunisere rundt det seksuelle, fordi det har noen indirekte bekrefter når de snakker om egne utfordringer. Som i "Det er nok lurt å fortelle ham at du har smerter." som fikk svar ala "Ja det har vi selvsagt snakket om, og han viser stor forståelse."

Man kan selvsagt anta noe om menn til venninner når venninner avslører egne preferanser, mem samtidig hei det ikke nødvendigvis slik at to i et par har like fantasier og ting de tenner ekstra på, så nei man gjør egentlig ikke det likevel. Så tross veldig åpen venninnektets, hvor vi diskuterer alt fra tap av lyst og tips til å få snudd slikt til byller og andre mulige plager, så vet jeg nærmest ingenting om deres menn seksuelt sett. Ikke annet enn at jeg kan anta at de er ganske frisinnet og åpne angående det seksuelle, men det er bare fordi jeg ikke helt ser for meg at mine frisinnede og åpne venninner lever med  noe annet. Det er likevel mest en antagelse, med små drypp av indirekte bekreftelse.

Anonymkode: b9c9a...707

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 20.12.2024 den 13.58):

Jeg har inntrykk av at de fleste kvinner utleverer intime detaljer om kjæreste/sexpartner til venninner. Er dette vanlig? Viser ikke det egentlig liten respekt for kjæresten å dele intime detaljer med andre?

Anonymkode: 8e118...df4

Damer er illojale, omtrent hele hurven, når det gjelder å dele med venninner ting og tang fra forholdet sitt. Vi menn får vårt privatliv brettet ut, og de fleste kvinner gir en lang f fordi de på død og liv MÅ skravle og dele. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har inntrykk av at de fleste kvinner utleverer intime detaljer om kjæreste/sexpartner til venninner. Er dette vanlig? Viser ikke det egentlig liten respekt for kjæresten å dele intime detaljer med andre?

Tenker at det kan nyanseres noe. Man kan dele detaljer uten å bli for detaljert. Det er også noe med om man fremsnakker partner eller baksnakker partner. Tror de fleste menn får et styrket ego, når man er klar over at venninnene vet at du er god i senga. Ikke like kult når partner har fremstilt deg som udugelig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gammelsmurfen skrev (36 minutter siden):

Damer er illojale, omtrent hele hurven, når det gjelder å dele med venninner ting og tang fra forholdet sitt. Vi menn får vårt privatliv brettet ut, og de fleste kvinner gir en lang f fordi de på død og liv MÅ skravle og dele. 

Det har som sagt tidligere, ingenting å bety. Om noen vet noe intimt, betyr null.

Anonymkode: 05fdc...55b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, det er ikke vanlig i min omgangskrets

Anonymkode: 40000...a03

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (På 20.12.2024 den 16.09):

Jeg har hatt fortrolige samtaler om sexlivet med venninner ja. Men ikke når vi har vært flere sammen, kun én til én

Men jeg ser for meg at jeg kunne ha pratet med en venninne om det dersom han for eksempel fikk problemer med potensen

Anonymkode: 5a25d...4a7

Fortsatt en for mange.

Anonymkode: de02e...94a

• Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det har jeg aldri gjort og kommer jeg nok heller aldri til å gjøre.

Jeg er veldig frittalende og åpen om meg og mitt men partners intime detaljer er hans. 
Jeg kan helt problemfritt snakke om erfaringer og intime detaljer på en måte som ikke røper hvem det gjelder. Partner har full tillit til at hans privatliv er og blir privat og den tilitten tar jeg på stort alvor.

Anonymkode: 5ceb0...79b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gammelsmurfen skrev (47 minutter siden):

Selv om du er bitter og såret, så er ikke dette fasit. Jeg deler ikke intime detaljer med noen.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ser at alle tolker «intime detaljer» til å bety tema som impotens eller finger i rumpa (private og/eller flaue seksuelle historier).

Men hva med intime detaljer i videre betydning. Deler dere krangler, partnerens lengsler, at partneren vokste opp med alkoholiserte foreldre og lignende?

Anonymkode: 3f739...374

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Jeg ser at alle tolker «intime detaljer» til å bety tema som impotens eller finger i rumpa (private og/eller flaue seksuelle historier).

Men hva med intime detaljer i videre betydning. Deler dere krangler, partnerens lengsler, at partneren vokste opp med alkoholiserte foreldre og lignende?

Anonymkode: 3f739...374

Nope. Ikke med mindre han selv har delt det såpass åpent at det allerede er kjent.

Min mann har flere slike ting i sin baggasje og er helt åpen om det selv. Andre ting deler han ikke og det gjør heller ikke jeg. 
Stort sett deler jeg heller alt for lite med det som resultat at en del i familien min synes det er litt vanskelig å bli kjent med han. De har ikke så mye kontakt at det blir et nært forhold av seg selv og jeg er nok litt for forsiktig så da står det litt på stedet hvil med hele relasjonen.

Anonymkode: 5ceb0...79b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om jeg deler noe er det kun det positive. Som at han er god i senga og har en enorm penis.

Om det er noe negativt så deler jeg det ikke. Kan heldigvis ikke komme på noe negativt av intime detaljer om kjæresten min.

Anonymkode: 06cff...3bb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...