AnonymBruker Skrevet 9 timer siden #1 Del Skrevet 9 timer siden Skal legge inn antall mensdager i appen der jeg kan følge med på syklus. Og da er det enten-eller om jeg har mens eller ikke i dag. Men er usikker, kan dette kalles mens? Jeg har ikke noe mensbeskyttekse på i dag, men det kommer litt lyserosa på papiret når jeg tørker meg etter å ha vært på do. I går var det mer, og samtidig brunt, så det vil jeg jo kalle en mensdag. Men bare litt rosa? Har jeg mensen i dag da? Anonymkode: 8d058...0d3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7 timer siden #2 Del Skrevet 7 timer siden Jeg tror ikke det har så mye å si. Det viktige for slike apper er dagen hvor mensen starter. Du kan velge din egen definisjon på hva som er siste mensdag slik det gir mest mening for deg. Jeg ville ikke regnet det som en mensdag dersom jeg ikke behøvde beskyttelse f.eks. For appen sin del estimerer den eggløsning og start på neste mens basert på første mensdag uansett (med mindre din app er veldig annerledes fra de jeg har brukt). Anonymkode: ec494...09e 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7 timer siden #3 Del Skrevet 7 timer siden AnonymBruker skrev (20 minutter siden): Jeg tror ikke det har så mye å si. Det viktige for slike apper er dagen hvor mensen starter. Du kan velge din egen definisjon på hva som er siste mensdag slik det gir mest mening for deg. Jeg ville ikke regnet det som en mensdag dersom jeg ikke behøvde beskyttelse f.eks. For appen sin del estimerer den eggløsning og start på neste mens basert på første mensdag uansett (med mindre din app er veldig annerledes fra de jeg har brukt). Anonymkode: ec494...09e Ok, tusen takk for nyttig svar! Det er Flo-appen jeg bruker. Hadde veldig lange mensperioder da jeg hadde kobberspiral (9-10 dager), etter at jeg tok ut denne i høst har jeg hatt 6 dager, og nå da bare 5 dager dersom dagen i dag ikke regnes som en mensdag. Dette håper jeg vil påvirke når jeg får mensen i februar, siden jeg skal til syden da😅. Den fortsetter å predikere at jeg skal ha mensen i 9 dager, så håper det ikke stemmer at jeg skal ha mensen når den sier. Anonymkode: 8d058...0d3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå