AnonymBruker Skrevet 10 timer siden #1 Del Skrevet 10 timer siden Møtt en kjempe hyggelig fyr, snakket med han hver dag i flere mnd. Ringes, facetimer, snapper etc. Greien er at det er vanskelig å få til å møtes pgr avstand og turnus. På nye året kan det derimot bli lettere, men det er ikke poenget her nå. Det kan derfor gå veldig lang tid i mellom, og det mistrives jeg veldig med. Fordi jeg er en person som liker fysisk kontakt og nærhet. Dette har jeg nevnt til han. I og med at vi prater hele tiden og det føles kanskje mer seriøs enn det faktisk er, følte jeg for å si dette her til han. Siden vi knapt møtes kan det være jeg møter noen i mellomtiden, så vet du om det. Greit å bare være ærlig siden vi ikke har avtalt noe rundt eksklusivitet etc. Sier jo at jeg absolutt har mest lyst til å være med han, og han sier at han forstår dette her og det går fint for han. Deretter begynner han å små grave om jeg har noen jeg kan kontakte. Dette er en fyr som har vist tegn til å være litt små sjalu tidligere, ringt når jeg har vært på byen og spurt om jeg dro med noen (han var selv godt i siget og). Når jeg spør om han har noen så sier han nei, og det hadde han heller ikke tenkt til (men det måtte ikke jeg tenke på). Akkurat som det er en subtil måte for å få meg til å kanskje få dårlig samvittighet, jeg vet ikke - hva tenker dere her? For å så senere på kvelden - samme dag si, siden vi kom inn på noe lignende: at jeg måtte skjerpe meg og klare å gå uten sex i et par mnd, noe som vanlige mennesker. Og da tenker jeg??? Det var vel ikke så greit allikavel kanskje da siden han sier det på den måten? Men dette spurte jeg ikke mer rundt. Dette var 3 dager siden og vi snakker normalt nå og har en veldig hyggelig tone nå til info. PS: Han vet at jeg er veldig samvittighetsfull og får dårlig samvittighet, så føler litt at han spiller på den i måten han ordlegger seg. Anonymkode: c1c3c...942 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lidhun Skrevet 10 timer siden #2 Del Skrevet 10 timer siden Her er jeg på team han altså. Hvis dere genuint er interessert i hverandre, skjønner jeg ikke hvorfor du ikke kan klare å holde deg unna sex med andre. For meg er det veldig respektløst (Selv om du sier ifra til han) og en merkelig tanke å ikke kunne være trofast. Men det er fordi jeg er helt imot den greia som er nå med å date og ha sex med flere samtidig. Selv om dere ikke har "avtalt eksklusivitet", burde det på et vis vært en selvfølge. Hadde en jeg var interessert i sagt det samme som deg, hadde jeg nok ikke sagt noe i mot med en gang fordi jeg ble så satt ut, men jeg hadde nok som din sagt noe senere når jeg hadde fått summet meg. Og så hadde jeg nok revurdert hele greia og trukket meg mer og mer vekk.. 5 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10 timer siden #3 Del Skrevet 10 timer siden Jeg hadde ditchet deg. Anonymkode: 4a254...53d 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10 timer siden #4 Del Skrevet 10 timer siden Enig med begge to over. Jeg er 100% på hans side på denne her. Anonymkode: 8ae3c...fc3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10 timer siden #5 Del Skrevet 10 timer siden ps: les boken Adult Children of Emotionally Immature Parents. Den vil hjelpe deg mye. Anonymkode: 8ae3c...fc3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10 timer siden #6 Del Skrevet 10 timer siden Lidhun skrev (15 minutter siden): Her er jeg på team han altså. Hvis dere genuint er interessert i hverandre, skjønner jeg ikke hvorfor du ikke kan klare å holde deg unna sex med andre. For meg er det veldig respektløst (Selv om du sier ifra til han) og en merkelig tanke å ikke kunne være trofast. Men det er fordi jeg er helt imot den greia som er nå med å date og ha sex med flere samtidig. Selv om dere ikke har "avtalt eksklusivitet", burde det på et vis vært en selvfølge. Hadde en jeg var interessert i sagt det samme som deg, hadde jeg nok ikke sagt noe i mot med en gang fordi jeg ble så satt ut, men jeg hadde nok som din sagt noe senere når jeg hadde fått summet meg. Og så hadde jeg nok revurdert hele greia og trukket meg mer og mer vekk.. Ja, jeg er forsåvidt enig her, men hvorfor kan han ikke si konkret at han ikke liker det. Men heller si senere at jeg må klare meg uten. Og hvorfor si det på den måten og at jeg må skjerpe meg ??? Litt teit syntes jeg. Anonymkode: c1c3c...942 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lidhun Skrevet 9 timer siden #7 Del Skrevet 9 timer siden AnonymBruker skrev (13 minutter siden): Ja, jeg er forsåvidt enig her, men hvorfor kan han ikke si konkret at han ikke liker det. Men heller si senere at jeg må klare meg uten. Og hvorfor si det på den måten og at jeg må skjerpe meg ??? Litt teit syntes jeg. Anonymkode: c1c3c...942 Som jeg skrev, selv hadde jeg blitt så satt ut at jeg ikke hadde klart å si noe på det der og da. Og i slike tilfeller så svarer jeg "høflige fraser" heller enn å si hva jeg faktisk mener. Og så, når jeg har samlet meg litt og fått tenkt litt, så sier jeg heller hva jeg mener. Kan være han er litt lik meg der. Og helt ærlig, synes jeg faktisk også at du burde "skjerpe deg" og klare deg uten sex noen måneder om du er genuint interessert i han. 🙈 Har du ikke leketøy og fingre da? Hvis du ikke er villig til å leve uten sex mellom de gangene dere kan treffes, og han ikke har lyst å dele deg med andre, så er det kanskje bedre å avslutte det? Dette bør dere i alle fall finne ut av, for ellers kan dette bli noe som kan ligge og gnage og lage problemer videre i forholdet. 🙂 1 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7 timer siden #8 Del Skrevet 7 timer siden Hadde ikke ventet på noen som ikke går uten sex med andre. Jeg er singel og har ikke hatt sex på flere år. Syns det er en rar ting å ikke takle å avstå, å det når du skal være glad i noen? Anonymkode: a4b06...891 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6 timer siden #9 Del Skrevet 6 timer siden AnonymBruker skrev (3 timer siden): Ja, jeg er forsåvidt enig her, men hvorfor kan han ikke si konkret at han ikke liker det. Men heller si senere at jeg må klare meg uten. Og hvorfor si det på den måten og at jeg må skjerpe meg ??? Litt teit syntes jeg. Anonymkode: c1c3c...942 Jeg hadde aldri giddet det. Hvis den jeg liker føler den beste løsningen er å ligge med ansre, betyr det at vi ikke har samme verdier rundt relasjoner. Da er vi ikke kompatible. Jeg synes ikke det er noe man skal behøve å si eller be om; man ønsker at det skal være et likeverdig ønske fra begge parter, altså monogami. Anonymkode: 8ae3c...fc3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Macro Skrevet 6 timer siden #10 Del Skrevet 6 timer siden Jeg hadde ikke giddet å bygge en relasjon med noen som truer og advarer slik du gjør. Avstanden er en ulempe for dere begge, om bare den ene klarer å stå i det uten å jakte etter andre så er det nytteløst. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6 timer siden #11 Del Skrevet 6 timer siden Jeg er på ts sin side. Man skal date paralelt. Hvor mye tid vil det ellers ta å møte noen som er en god partner? Målet er tross alt ikke å ta til takke med den første og muligens langt fra beste som vil «ha en» som partner. Målet er å finne en som er en faktisk reellt god partner. Og da holder det ikke å ta ting i sakte tempo. Sannsynligheten for at han her ikke holder mål er jo enorm. Så hold mulighetene oppe. Om han (eller dere andre her) blir sjalu i dating-fasen så er han (og dere andre) ikke noe å samle på. Ts gjør som hen vil, hen er ikke i et forhold med avtalt eksklusivitet. Kun da er man - eksklusive. Anonymkode: aba5b...5c5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Irak Skrevet 5 timer siden #12 Del Skrevet 5 timer siden AnonymBruker skrev (32 minutter siden): Jeg er på ts sin side. Man skal date paralelt. Hvor mye tid vil det ellers ta å møte noen som er en god partner? Målet er tross alt ikke å ta til takke med den første og muligens langt fra beste som vil «ha en» som partner. Målet er å finne en som er en faktisk reellt god partner. Og da holder det ikke å ta ting i sakte tempo. Sannsynligheten for at han her ikke holder mål er jo enorm. Så hold mulighetene oppe. Om han (eller dere andre her) blir sjalu i dating-fasen så er han (og dere andre) ikke noe å samle på. Ts gjør som hen vil, hen er ikke i et forhold med avtalt eksklusivitet. Kun da er man - eksklusive. Anonymkode: aba5b...5c5 Å date parallelt er faktisk ikke lurt... Man tar med seg ting ubevisst i forhold til andre, så man kan faktisk risikere å ødelegge en relasjon... Sier ikke at det nødvendigvis er slik, men det kan være...Man er ikke seg selv i et vakuum... Så om den ene daten er et råttent eple og man er for naiv til å forstå det, ja da er man ute å kjøre som det heter.... Så jeg hadde ikke tatt sjansen på å date flere samtidig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 55 minutter siden #13 Del Skrevet 55 minutter siden Dette er jo bare noe tull!! Dere har ikke møtt hverandre 😂😂😂😂 Anonymkode: 9e088...fbf Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå