Gå til innhold

Hvorfor må mannen alltid ta kontakt?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

siden så mange menn sveiper ja på alle damer så får mannen skrive først. hvis ikke ser jeg på det som enda en som helgarderte seg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (9 minutter siden):

Vær en jævla dame og lag meg en sandwich. Nei da er det plutselig feminisme og likestilling 

Anonymkode: d556b...eb0

Forstår ikke annet enn at slike damer med den holdningen hun du kommenterer viser egentlig ikke ønsker seg en mann i det hele tatt. Tror de vil ha det bedre alene. Om ikke kan jeg ikke forstå hvordan de har tenkt at en mann skal falle for dem med en slik holdning

Anonymkode: 96584...066

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (10 minutter siden):

jeg som kvinne har det slik også. men har opplevd at noen tar initiativ, for så å oppføre seg som om jeg er den som har tatt initiativ, lol. da bare klør jeg meg i hodet. antar at det er ting ved menneskepsyken som prøver å balansere et attraktivt selvbilde. 

Anonymkode: 40733...d8c

Hva mener du med å oppføre seg som om det er du som har tatt initiativ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (11 timer siden):

Vel. Jeg er kvinne. Etter å ha blitt latterliggjort, fremstilt som desperat og lett på tråden bare fordi jeg tok kontakt selv, gadd jeg ikke mer. 

Anonymkode: e01a9...398

Vel, de fleste menn opplever dette...

Anonymkode: e7509...00d

• Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (10 minutter siden):

kanskje hvis du får deg en dame med Downs hvis du liker å si slike ting og hun smiler muligens attpåtil. :D  problem løst. 

Anonymkode: 40733...d8c

Det var et useriøst svar til en som skrev akkurat det samme bare motsatt kjønn. Hvorfor er «vær en jævla mann og ta initiativ og spander» så normalt å skrive at ingen reagerer, mens «vær en jævla dame og lag meg en sandwich» får flere reaksjoner? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Vel, de fleste menn opplever dette...

Anonymkode: e7509...00d

Maaange ganger

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Det var et useriøst svar til en som skrev akkurat det samme bare motsatt kjønn. Hvorfor er «vær en jævla mann og ta initiativ og spander» så normalt å skrive at ingen reagerer, mens «vær en jævla dame og lag meg en sandwich» får flere reaksjoner? 

Er du overrasket? Det er slik det ofte er, man skal tåle, akseptere og ha forståelse for alt mulig som kommer fra den fronten. Ta igjen med samme mynt? Vel da får du hele hyklekoret etter deg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...