askjiir Skrevet 21. desember 2024 #21 Del Skrevet 21. desember 2024 (endret) AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Men så er det lov å annerkjenne sosiale koder også. Anonymkode: 51787...44b Sosiale koder som å behandle "stygge" menn som våger å snakke med henne, som søppel? Hun dama der er ikke god. Endret 21. desember 2024 av askjiir Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. desember 2024 #22 Del Skrevet 21. desember 2024 Jeg (og damer flest) sveiper bare på menn vi er genuint interessert i, fordi vi ofte får et HAV av matcher. Mens veldig gange menn sveiper på alt. Jeg har sett kamerater bruke Tinder. De ser ikke på mens de sveiper engang. Så en match betyr ikke for meg at mannen faktisk er interessert. Og som kvinne er det alltid noen andre som skriver, hvis man har mange matcher. Mens for mannen er det mye større sjanse for at dama han matchet med faktisk har tatt en vurdering og godkjent han. Anonymkode: a8ccf...4eb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Million Skrevet 21. desember 2024 #23 Del Skrevet 21. desember 2024 askjiir skrev (2 minutter siden): Sosiale koder som å behandle "stygge" menn som våger å snakke med henne, som søppel? Hun dama der er ikke god. Det er drittsekker av begge kjønn. Menn kan være drittsekker i sin behandling av kvinner, og kvinner kan være drittsekker i sin behandling av menn. Råtne epler finnes overalt, men heldigvis er de ikke i flertall. Stort sett er folk greie og stort sett finner man seg en partner. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. desember 2024 #24 Del Skrevet 21. desember 2024 askjiir skrev (2 minutter siden): Sosiale koder som å behandle "stygge" menn som våger å snakke med henne, som søppel? Hun dama der er ikke god. Nei. Men at man ser an kroppspråk før man prøver seg. Da vil du slippe de kraftigste anvisningene. Om ei etter ryggen til, ikkke smiler, er defensiv i holdningen, eller falsk snill og litt usikker, man ber jo om at det går galt om man prøver seg når tonen ikke er god. Anonymkode: 51787...44b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
askjiir Skrevet 21. desember 2024 #25 Del Skrevet 21. desember 2024 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Nei. Men at man ser an kroppspråk før man prøver seg. Da vil du slippe de kraftigste anvisningene. Om ei etter ryggen til, ikkke smiler, er defensiv i holdningen, eller falsk snill og litt usikker, man ber jo om at det går galt om man prøver seg når tonen ikke er god. Anonymkode: 51787...44b Man trenger ikke å være ondsinnet for det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. desember 2024 #26 Del Skrevet 21. desember 2024 AnonymBruker skrev (På 20.12.2024 den 16.15): Er det overraskende for deg at menn skal ta initiativ hi? Det er helt normalt og slik det har vært i århundrer. Menn sjekker opp damer og varter de opp. Det er ikke rart det ikke blir napp hvis du venter på at damene skal sjekke deg opp. Ut og brus med fjæra og spander et glass vin, så skal du se det skjer ting! Anonymkode: 77e69...dc4 Neida...ikke skal de ta kontakt, ikke spandere NOE, ikke skal de ta sin del i huset,.ikke skal de føde, men barna skal de ha..ikke skal de ...Hva faan skal den egentlig? Sutre? Stakkars meg. Seriøst! Enten må dere ha noen baller, eller så trenger vi dere ikke. Det begynner å bli så patetisk at jeg helt spader. Vær en jævla mann og ikke en liten redd fitte. Jeg har mer mot i stoetåa mi enn mange som sutrer her har. God jul. Anonymkode: f9c3b...bf5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
askjiir Skrevet 21. desember 2024 #27 Del Skrevet 21. desember 2024 (endret) AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Neida...ikke skal de ta kontakt, ikke spandere NOE, ikke skal de ta sin del i huset,.ikke skal de føde, men barna skal de ha..ikke skal de ...Hva faan skal den egentlig? Sutre? Stakkars meg. Seriøst! Enten må dere ha noen baller, eller så trenger vi dere ikke. Det begynner å bli så patetisk at jeg helt spader. Vær en jævla mann og ikke en liten redd fitte. Jeg har mer mot i stoetåa mi enn mange som sutrer her har. God jul. Anonymkode: f9c3b...bf5 Ironisk å kalle menn pyser når damer sjelden tør å ta initiativ, selv om oddsen for avvisning er mye lavere. Endret 21. desember 2024 av askjiir 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. desember 2024 #28 Del Skrevet 21. desember 2024 askjiir skrev (6 minutter siden): Man trenger ikke å være ondsinnet for det. Nei, men mange i verden er direkte ondskapens rettmessige kilde. Vi må leve livene våre videre fordi. Om det ikke går med noen, fortsett. Anonymkode: 51787...44b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
askjiir Skrevet 21. desember 2024 #29 Del Skrevet 21. desember 2024 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Nei, men mange i verden er direkte ondskapens rettmessige kilde. Vi må leve livene våre videre fordi. Om det ikke går med noen, fortsett. Anonymkode: 51787...44b Rettmessige? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. desember 2024 #30 Del Skrevet 21. desember 2024 askjiir skrev (15 minutter siden): Rettmessige? Som om de var den originale kilden til ondskap i verden. Var bare et utrykk til å beskrive hvor onde noen er. Du kan ikke slutte å leve livet ditt fordi noen her i verden ikke vil like deg og til å med vil være slemme. Med erfaring vil du forstå 😊 Anonymkode: 51787...44b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Perle Skrevet 21. desember 2024 #31 Del Skrevet 21. desember 2024 (endret) askjiir skrev (1 time siden): Her er en grunn til at menn ikke tar mer initiativ 👇 Det finnes ikke mer avtennde enn vonbrotne, såre og passiv-agressive menn. Det er faktisk et STORT rødt flagg. Gir man de en sjanse, viser de seg ofte å være sjualu og eiesjuke. Endret 21. desember 2024 av Perle Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
askjiir Skrevet 21. desember 2024 #32 Del Skrevet 21. desember 2024 Perle skrev (9 minutter siden): Det finnes ikke mer avtennde enn vonbrotne, såre og passiv-agressive menn. Det er faktisk et STORT rødt flagg. Gir man de en sjanse, viser de seg ofte å være sjualu og eiesjuke. Du skylder på mennene i dette scenarioet? Det sier alt jeg trenger å vite om deg. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
askjiir Skrevet 21. desember 2024 #33 Del Skrevet 21. desember 2024 (endret) AnonymBruker skrev (17 minutter siden): Som om de var den originale kilden til ondskap i verden. Var bare et utrykk til å beskrive hvor onde noen er. Du kan ikke slutte å leve livet ditt fordi noen her i verden ikke vil like deg og til å med vil være slemme. Med erfaring vil du forstå 😊 Anonymkode: 51787...44b Jeg skjønte hva du mente, ville bare være sikker på hva du mente med ordet rettmessig. Endret 21. desember 2024 av askjiir Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. desember 2024 #34 Del Skrevet 21. desember 2024 AnonymBruker skrev (8 timer siden): Nå er jeg kvinne, og tar ofte kontakt først. Men er mange som ikke svarer, eller svarer 3 uker etterpå. Anonymkode: 9c9e4...f3d Det opplever nok de fleste. Vil si rundt 80% lar være å svare meg, og ser stadig at det snakkes om slikt Anonymkode: 96584...066 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. desember 2024 #35 Del Skrevet 21. desember 2024 AnonymBruker skrev (47 minutter siden): Neida...ikke skal de ta kontakt, ikke spandere NOE, ikke skal de ta sin del i huset,.ikke skal de føde, men barna skal de ha..ikke skal de ...Hva faan skal den egentlig? Sutre? Stakkars meg. Seriøst! Enten må dere ha noen baller, eller så trenger vi dere ikke. Det begynner å bli så patetisk at jeg helt spader. Vær en jævla mann og ikke en liten redd fitte. Jeg har mer mot i stoetåa mi enn mange som sutrer her har. God jul. Anonymkode: f9c3b...bf5 Ikke være med deg i alle fall Anonymkode: 96584...066 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. desember 2024 #36 Del Skrevet 21. desember 2024 AnonymBruker skrev (54 minutter siden): Neida...ikke skal de ta kontakt, ikke spandere NOE, ikke skal de ta sin del i huset,.ikke skal de føde, men barna skal de ha..ikke skal de ...Hva faan skal den egentlig? Sutre? Stakkars meg. Seriøst! Enten må dere ha noen baller, eller så trenger vi dere ikke. Det begynner å bli så patetisk at jeg helt spader. Vær en jævla mann og ikke en liten redd fitte. Jeg har mer mot i stoetåa mi enn mange som sutrer her har. God jul. Anonymkode: f9c3b...bf5 Vær en jævla dame og lag meg en sandwich. Nei da er det plutselig feminisme og likestilling Anonymkode: d556b...eb0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. desember 2024 #37 Del Skrevet 21. desember 2024 AnonymBruker skrev (På 20.12.2024 den 12.47): Jeg opplever det slik, at om jeg ikke sørger for å ta kontakt, om det så er på datingapper eller i virkeligheten. Så blir det ingen kontakt. Så eneste måten jeg ikke kan være singel på, så er det å kontinuerlig ta kontakt med mange forskjellige kvinner. Som kanskje sier ja til mer. Hvordan har dette seg? Opplever alle dette? Selv de i øvre utseende skala? Anonymkode: 421b6...34e jeg som kvinne har det slik også. men har opplevd at noen tar initiativ, for så å oppføre seg som om jeg er den som har tatt initiativ, lol. da bare klør jeg meg i hodet. antar at det er ting ved menneskepsyken som prøver å balansere et attraktivt selvbilde. Anonymkode: 40733...d8c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. desember 2024 #38 Del Skrevet 21. desember 2024 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Vær en jævla dame og lag meg en sandwich. Nei da er det plutselig feminisme og likestilling Anonymkode: d556b...eb0 kanskje hvis du får deg en dame med Downs hvis du liker å si slike ting og hun smiler muligens attpåtil. problem løst. Anonymkode: 40733...d8c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. desember 2024 #39 Del Skrevet 21. desember 2024 AnonymBruker skrev (På 20.12.2024 den 13.13): Tror det bare er de gamle kjønnsrollene som har satt seg fast. Begge kjønn er usikre i slike situasjoner, og det blir derfor en trygghet for kvinner å holde fast ved det gamle. Er selv i en situasjon nå hvor jeg som sjenert kvinne liker en sjenert mann. Tror kanskje han er hakket verre enn meg akkurat i denne situasjonen, og jeg tror han er interessert, men vet ikke. Jeg er nesten hundre prosent sikker på at han ikke blir å ta det første steget om han faktisk er interessert, men jeg er også såpass sjenert at jeg ikke tar det første steget om jeg ikke får noen klare signaler på at det er det han faktisk vil. Så da skjer det jo med andre ord ingenting... Håpløst. Anonymkode: 17f10...cc6 Hvis han er en du tror du kunne tenkt deg å leve livet ditt med - hvordan tror du det vil være mulig hvis ingen av dere tør snakke med den andre? Er du faktisk interessert, ta kontakt med ham! ❤️ Anonymkode: 9166d...c53 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. desember 2024 #40 Del Skrevet 21. desember 2024 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): kanskje hvis du får deg en dame med Downs hvis du liker å si slike ting og hun smiler muligens attpåtil. problem løst. Anonymkode: 40733...d8c Den kommentaren var da absolutt ikke noe verre enn den han svarte på Anonymkode: 53796...395 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå