AnonymBruker Skrevet 9 timer siden #1 Del Skrevet 9 timer siden Navnet hans dukker opp nesten hver gang det er snakk om å nevne eller beskrive en attraktiv mann. Jeg sier ikke at han er stygg på noen måte, men hva er det liksom som gir han en x-factor? Jeg ser ingenting åpenbar...? Noen sier kjendis, men det er maaange andre kjendiser der ute som ikke får samme begjær. Anonymkode: 166a6...7bd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9 timer siden #2 Del Skrevet 9 timer siden Tja… han kan vel kalles pen. Men jeg føler ingen tiltrekning. Anonymkode: 1a57d...1c3 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9 timer siden #3 Del Skrevet 9 timer siden Sexy utseende, blikk og stemme. Anonymkode: c6695...221 3 1 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9 timer siden #4 Del Skrevet 9 timer siden Han mewer veldig mye. Anonymkode: 4c145...3b3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Trek Skrevet 9 timer siden #5 Del Skrevet 9 timer siden Ikke min type så jeg ser det ikke jeg heller. Godt vi er litt forskjellige tenker jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9 timer siden #6 Del Skrevet 9 timer siden Ikke helt min type, men det blikket kan jo bli litt utfordrende? Det liker vel mange? Ellers ganske pene trekk selv om det absolutt ikke er min type. Anonymkode: 9fb25...a6f 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9 timer siden #7 Del Skrevet 9 timer siden Aldri hørt om ham Anonymkode: 128e1...821 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8 timer siden #8 Del Skrevet 8 timer siden Ansiktstrekk og fremtoning. Anonymkode: d6094...557 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8 timer siden #9 Del Skrevet 8 timer siden Ikke min type, men kan se at andre blir tiltrukket av hans fremtoning og selvsikkerhet. Anonymkode: d6d20...e5f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7 timer siden #10 Del Skrevet 7 timer siden AnonymBruker skrev (2 timer siden): Navnet hans dukker opp nesten hver gang det er snakk om å nevne eller beskrive en attraktiv mann. Det har jeg virkelig aldri hørt om, men jeg har savnet det. Det vil si, jeg har savnet å se/høre om Chuck Bass, karakteren hans fra Gossip Girl, fordi han var attraktiv. Vet ikke hva du mener med fysisk tiltrukket, fordi man er vel typisk fysisk tiltrukket av de man er mentalt tiltrukket. Og det er jo det som er greia med Chuck Bass, ikke utseendet, men personligheten. Utseendemessig er han mer midt på treet, men han kledde virkelig den rollen. Til gjengjeld er det vel endel av de mer myke og følelsesmessig engasjerte guttene/mennene i Gossip Girl som ser bedre ut…men hva hjelper det, når man har en mindre macho rolle? For referanser har man Angel vs Spike i Buffy, Thor vs Loki i Marvel universet, etc. De første (klassisk kjekk, men kjedelig) tiltrekker homsene, de andre (mindre klassisk kjekk, men spennende) tiltrekker damene. Kjenner ikke til alle karakterene, så dette blir med forbehold om jeg har forstått omtrentlig riktig. Anonymkode: 42034...323 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6 timer siden #11 Del Skrevet 6 timer siden Æsj. Han ser ikke hyggelig ut. Anonymkode: 76a13...720 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6 timer siden #12 Del Skrevet 6 timer siden AnonymBruker skrev (2 timer siden): Han mewer veldig mye. Anonymkode: 4c145...3b3 Hva betyr det? Anonymkode: ffe43...8e7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #13 Del Skrevet 5 timer siden AnonymBruker skrev (1 time siden): Hva betyr det? Anonymkode: ffe43...8e7 Incel-slang-uttrykk til å beskrive en person som puster normalt, altså gjennom nesen og ikke med åpen munn. Det er en tro i miljøet om at det vil gi vedkommende modell-skjeve hvis en puster normalt. Jeg spøker ikke engang. Anonymkode: d6094...557 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #14 Del Skrevet 5 timer siden Jeg er mann, men ser jo at han ser bra ut. Tipper han spiller rollefigurer som kvinner liker i serier som kvinner ser på. Noen kvinner har mer appell selv som det alltid finnes andre som er "penere". Dvs nærmere idealet som gjelder for tiden. Jeg forstår egentlig ikke hvorfor det er noe å lure på. Burde kvinner heller likt noen andre? Anonymkode: 9021f...f53 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hannabanna Skrevet 5 timer siden #15 Del Skrevet 5 timer siden Når det kommer til lister eller kåringer så er det ett fåtall som bestemmer hvem som havner på disse listene og de representerer ikke kvinner generelt. Er man forbi tenårene så er man ikke kollektivt enige om hvem som er attraktive eller kjekke lenger. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Irak Skrevet 4 timer siden #16 Del Skrevet 4 timer siden Han har sjarm og karisma. Det er den han bruker for å få det som han vil. Han tror han takler alt, men innerst inne ser jeg en sart sjel med sine svakheter, akkurat som alle andre. Han kamuflerer det med påtatt selvsikkerhet. Dette er rollefiguren hans i Gossip Girl. Fascinerende er han. Imponerende er han ikke. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #17 Del Skrevet 4 timer siden Hannabanna skrev (36 minutter siden): Når det kommer til lister eller kåringer så er det ett fåtall som bestemmer hvem som havner på disse listene og de representerer ikke kvinner generelt. Er man forbi tenårene så er man ikke kollektivt enige om hvem som er attraktive eller kjekke lenger. Det er ikke snakk om noen liste eller kåring. Anonymkode: 166a6...7bd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #18 Del Skrevet 4 timer siden Du klarer virkelig ikke å se at han er en tiltrekkende mann? Han har et "annerledes utseende", det skal sies. Anonymkode: 0c207...4e9 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #19 Del Skrevet 4 timer siden AnonymBruker skrev (1 time siden): Incel-slang-uttrykk til å beskrive en person som puster normalt, altså gjennom nesen og ikke med åpen munn. Det er en tro i miljøet om at det vil gi vedkommende modell-skjeve hvis en puster normalt. Jeg spøker ikke engang. Anonymkode: d6094...557 Skjeve eller kjeve? Anonymkode: 3d4bf...0d4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #20 Del Skrevet 4 timer siden AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Skjeve eller kjeve? Anonymkode: 3d4bf...0d4 Skeiv. Anonymkode: d6094...557 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå