AnonymBruker Skrevet 9 timer siden #1 Del Skrevet 9 timer siden Katten min bruker alt annet enn klorestativet hun har for å kvesse klørne. Tips til hva jeg kan gjøre for at hun skal bruke stativet istedenfor møblene mine? Anonymkode: 63125...89d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9 timer siden #2 Del Skrevet 9 timer siden De gjør det ofte for oppmerksomhet. Positiv eller negativ oppmerksomhet, så lenge de får en reaksjon fra deg har det funka. Er du var nok til å annerkjenne henne i forkant? Mest trolig har hun gitt deg tegn på sitt språk om at hun vil ha kontakt med deg. Anonymkode: d2d1e...e29 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tough cookie Skrevet 9 timer siden #3 Del Skrevet 9 timer siden Spray på Cat off eller spray på en blanding av vann og sitron, fordi katter er ikke så glad i sitrusfrukter. Ha flere klorestativer slik at hun kan klore flere steder/i flere rom. Jeg har brukt kattemynte spray på klorestativ for at de skal begynne å bruke det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9 timer siden #4 Del Skrevet 9 timer siden Mine gjorde det fordi de liker å stå, og kvesse, ikke oppover et hjørne. Fikset det ved å kjøpe teppe som er godt å klore på, rimelig fra IKEA, så kan byttes nå og da. men de klarer ikke lage mye skade. La pledd over alle sofaer en periode, og løftet de til teppet hver gang de prøvde seg andre steder. Og vips, så var det en vane. Anonymkode: c5b23...ffc Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå