AnonymBruker Skrevet 20. desember #41 Del Skrevet 20. desember AnonymBruker skrev (55 minutter siden): Merkelig hvor hysterisk folk er blitt påfolk dom hoster/nyser/snufser etter 2021. Det er masse virus som går om høsten, som alle tidligere år. Ingen snakket om masker før Covid. Du kan bli smittet alle plasser. På bussen, på butikken. Eneste mulighet for å unngå å muligens bli smittet er og isolerer seg i sitt eget hjem. Anonymkode: 9e807...90c Jeg bryr meg vanligvis ikke, men akkurat nå før jul har jeg ikke lyst på influensa Anonymkode: ea5be...1d6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. desember #42 Del Skrevet 20. desember AnonymBruker skrev (4 timer siden): Stappfullt venterom og det ble hostet om kapp. Covid og influensa m.m. vil jeg tro. Jeg måtte innom for å ta noen tester hos legen, men ellers frisk. Er det virkelig så mye legen kan gjøre mot covid eller influensa? Kan ikke en evt sykemelding gis på e konsultasjon; så slipper man å smitte alle 🤪 Anonymkode: ea5be...1d6 Er du redd for smitte, så kan du i det minste drive med egenomsorg. Det koster deg ikke mange kaloriene å sette på deg et munnbind. Bør og være obligatorisk å bruke munnbind når en skal til lege med virusinfeksjoner, hoste og snørr. Og ikke minst med oppkast. Personlig synes jeg alle med snufs og host fortsatt skulle blitt sendt til luftveisklinikker slik som under pandemien. Legevaktene burde og hatt egne rom og egen ventesone for dem med host og snørr/smitteavdeling på legevakt. Anonymkode: 2541b...f4c 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. desember #43 Del Skrevet 20. desember AnonymBruker skrev (4 timer siden): Det er noe annet enn det ts snakker om. Anonymkode: ee24d...4e7 Hvordan vet ts hvem dette gjelder? Hosyer og harker, er tett og det surkler Anonymkode: 38760...cf6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå