AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #21 Del Skrevet 4 timer siden AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Det vet jo de fleste med PhD... Anonymkode: 2d333...e11 Noe du ikke har. Anonymkode: de8af...894 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #22 Del Skrevet 4 timer siden AnonymBruker skrev (20 minutter siden): Men herregud for et opplegg og for en tråd.. Aner ikke hvor jeg skal starte engang... Tror du virkelig at du bare kan bytte tankesett,verdier og tiltrekningsmåte,bare fordi du skulle ønske det?? At du kan bytte ut følelsene dine,likt som å kjøpe nye klær,og kaste de gamle?? Da hadde du gjort det for lenge siden-Sorry å måtte skuffe deg her altså,men du trenger heller realitetsorientering om hvem og hva du er... Bare nevner, ellers lykke til da!:) Anonymkode: 62e51...23c Kjærlighet er for slitsomt. De jeg har følt en connection med ville ikke ha meg. Bortsett fra én, men det gikk ikke bra tror de jeg har vært i forhold med heller i grunnen ikke ville ha meg. Jeg vil være ønsket og elsket, men det blir aldri...så det er bare mye energi og tid bortkastet. Jeg er en skikkelig kåting, så må ha noen å bruke til det Anonymkode: 2d333...e11 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #23 Del Skrevet 4 timer siden AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Noe du ikke har. Anonymkode: de8af...894 Nei, derfor de trives med meg og jeg med de (ofte). Jeg er ikke kjedelig, men kreativ og oppfinnsom, de liker sånt og jeg liker å plukke deres hjerner. Anonymkode: 2d333...e11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tått Skrevet 4 timer siden #24 Del Skrevet 4 timer siden AnonymBruker skrev (9 minutter siden): Å ja, jeg har selv svært høy utdanning og har omgitt meg med flere av landets fremste akademikere. Det er lite som er mindre interessant å omgi seg med enn slike folk, egentlig. At du har skrevet 800 sider om hva begrepet "offentligrettslig organ" i anskaffelsesdirektivet betyr, gjør deg ikke til en interessant person. Anonymkode: de8af...894 Med hånda på hjertet har jeg aldri møtt en akademiker jeg betrakter som intelligent.. Av alle kvinner jeg har vært i forhold med var den desidert smarteste ei som jobbet som tilkallings-vaskehjelp..hun var nesten like god i hoderegning som meg og kunne t.o.m. finne på å slå meg i sjakk på en veldig god dag....🤭..akademikere kan som regel ikke en dritt dessverre.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Irak Skrevet 4 timer siden #25 Del Skrevet 4 timer siden Sex med følelser med en person man er trygg på er bra. Bruk og kast er ikke bra...Blir jo som roboter det jo... Huffa meg sier jeg bare... Masse lykke til med det.... 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #26 Del Skrevet 3 timer siden Hat på følelsen av at det er noe med dere eller menn dere går etter, som er problemet, ikke kjærlighet eller alle mennesker. Anonymkode: 77786...a45 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #27 Del Skrevet 3 timer siden AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Hat på følelsen av at det er noe med dere eller menn dere går etter, som er problemet, ikke kjærlighet eller alle mennesker. Anonymkode: 77786...a45 Har! Anonymkode: 77786...a45 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1 time siden #28 Del Skrevet 1 time siden Jeg kunne tenke meg det, men føler at det likevel blir for kaldt med sånne engangsligg. Hatt nok av dem. Men en fast ff/elsker vil jeg gjerne ha. Kan være det er lettere å finne en en kjæreste. Innerst inne er det en kjæreste jeg vil ha da. Anonymkode: 3bc76...efb 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1 time siden #29 Del Skrevet 1 time siden AnonymBruker skrev (3 timer siden): Kjærlighet er for slitsomt. De jeg har følt en connection med ville ikke ha meg. Bortsett fra én, men det gikk ikke bra tror de jeg har vært i forhold med heller i grunnen ikke ville ha meg. Jeg vil være ønsket og elsket, men det blir aldri...så det er bare mye energi og tid bortkastet. Jeg er en skikkelig kåting, så må ha noen å bruke til det Anonymkode: 2d333...e11 Ja,herregud-men er du helt tett?? Hvis du må spørre om hvordan man gjør drt,hva man må/skal tenke-Du forstår selv,at du da umulig kan være en som passer til det-Du skjønner at begge må føle det er noe man gjør naturlig-sant?? Du gjør jo helt åpenbart ikke det,du må jo spørre om hvordan du skal tenke-du er jo helt blåst med ennslik tankegang-Dette er jo ikke en lærebok,som en eksamen,somngir deg verktøy du skaø.mestre for å klare en oppgave. Uansett,så føler du hva du føler,og tenker hva du tenker,Så du stryker jo før eller siden uansett-helst før-og det er nesten helt utrolig at du tror det skal funke er ganske spessielt.. Det er jo åpenbart ikke noe du egnetlog føler og mener,og det er ikke noe du kan bestå her,for å få det til å <gå opp>-Da ville du følt på det,og visst det,når du var der. Det finnes ingen eksamen som gir deg en bestått,eller en slags fasit for å føle på akkurat en bestemt måte på akk dette-Aner ikke hvor du har det fra-og er sykt spessielt å tenke... Akkurat som det skulle finnes en fasit for å tenke og føle seg til en perfekt<nirvana> stadium,haha-høres ut som du sånnsett burde prøve å bli munk,eller robot-bare fordi du ønsker å kjøpe deg frem til følelser,meninger og verdier-noe som er hele grunnlaget for akkurat hva man faktisk burde være bomsikker på SPESSIELT i akkurat dette tilfellet. For et sirkus av et menneske... Sorry altså men,seriøst .. Ta deg sammen Anonymkode: 62e51...23c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22 minutter siden #30 Del Skrevet 22 minutter siden AnonymBruker skrev (34 minutter siden): Ja,herregud-men er du helt tett?? Hvis du må spørre om hvordan man gjør drt,hva man må/skal tenke-Du forstår selv,at du da umulig kan være en som passer til det-Du skjønner at begge må føle det er noe man gjør naturlig-sant?? Du gjør jo helt åpenbart ikke det,du må jo spørre om hvordan du skal tenke-du er jo helt blåst med ennslik tankegang-Dette er jo ikke en lærebok,som en eksamen,somngir deg verktøy du skaø.mestre for å klare en oppgave. Uansett,så føler du hva du føler,og tenker hva du tenker,Så du stryker jo før eller siden uansett-helst før-og det er nesten helt utrolig at du tror det skal funke er ganske spessielt.. Det er jo åpenbart ikke noe du egnetlog føler og mener,og det er ikke noe du kan bestå her,for å få det til å <gå opp>-Da ville du følt på det,og visst det,når du var der. Det finnes ingen eksamen som gir deg en bestått,eller en slags fasit for å føle på akkurat en bestemt måte på akk dette-Aner ikke hvor du har det fra-og er sykt spessielt å tenke... Akkurat som det skulle finnes en fasit for å tenke og føle seg til en perfekt<nirvana> stadium,haha-høres ut som du sånnsett burde prøve å bli munk,eller robot-bare fordi du ønsker å kjøpe deg frem til følelser,meninger og verdier-noe som er hele grunnlaget for akkurat hva man faktisk burde være bomsikker på SPESSIELT i akkurat dette tilfellet. For et sirkus av et menneske... Sorry altså men,seriøst .. Ta deg sammen Anonymkode: 62e51...23c Ta meg sammen. Ok. Det ideelle for noen kvinner er å oppnå denne typen nirvana kanskje. Ikke trenge kjærlighet. Enslags balanse. Anonymkode: 2d333...e11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå