AnonymBruker Skrevet 10 timer siden #1 Del Skrevet 10 timer siden Jeg begynner å lure på om jeg selv er eller bør være i denne kategorien. Har alltid naivt trodd på kjærligheten. Nå føler meg helt done. Menn kanskje skal bare brukes til sex. Anonymkode: 2d333...e11 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10 timer siden #2 Del Skrevet 10 timer siden AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Jeg begynner å lure på om jeg selv er eller bør være i denne kategorien. Har alltid naivt trodd på kjærligheten. Nå føler meg helt done. Menn kanskje skal bare brukes til sex. Anonymkode: 2d333...e11 Jeg🙋🏻♀️ eller, legningen min har lite å si da jeg er ferdig med en livspartner og ikke hadde trivdes med en kvinnelig samboer heller. Trives best i eget selskap, da har jeg det alltid ryddig og kan gjøre helt som jeg vil uten å ta hensyn til noen andre. Men sex er jeg glad i og den bør inneholde en varm penis, så menn funker til det formålet. Anonymkode: e2191...c64 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10 timer siden #3 Del Skrevet 10 timer siden AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Jeg🙋🏻♀️ eller, legningen min har lite å si da jeg er ferdig med en livspartner og ikke hadde trivdes med en kvinnelig samboer heller. Trives best i eget selskap, da har jeg det alltid ryddig og kan gjøre helt som jeg vil uten å ta hensyn til noen andre. Men sex er jeg glad i og den bør inneholde en varm penis, så menn funker til det formålet. Anonymkode: e2191...c64 Har lyst til å komme meg dit at jeg er fornøyd med det der... for en eller annen grunn fortsatt opphengt i å ha noen som elsker meg. Anonymkode: 2d333...e11 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7 timer siden #4 Del Skrevet 7 timer siden Hadde ikke vært så sikker på at det er du som bruker mennene. Anonymkode: 63d83...4bb 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6 timer siden #5 Del Skrevet 6 timer siden AnonymBruker skrev (36 minutter siden): Hadde ikke vært så sikker på at det er du som bruker mennene. Anonymkode: 63d83...4bb lol Anonymkode: 51b11...47d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6 timer siden #6 Del Skrevet 6 timer siden AnonymBruker skrev (43 minutter siden): Hadde ikke vært så sikker på at det er du som bruker mennene. Anonymkode: 63d83...4bb Som kjent så kan jo ikke menn brukes, det er det bare kvinner som kan. Menn er utnyttere, ikke ofre. Anonymkode: 3cded...e4e 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6 timer siden #7 Del Skrevet 6 timer siden Ja. Jeg har dessverre er behov for kroppslig kontakt iblant, hud til hud og sex. Og kanskje når han først er innom kan fikse ordne noe for meg. Men ellers nei takk, følelser og fremtidsplaner er det ingen behov for. Anonymkode: 94ef1...278 1 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6 timer siden #8 Del Skrevet 6 timer siden AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Ja. Jeg har dessverre er behov for kroppslig kontakt iblant, hud til hud og sex. Og kanskje når han først er innom kan fikse ordne noe for meg. Men ellers nei takk, følelser og fremtidsplaner er det ingen behov for. Anonymkode: 94ef1...278 Samne her. Mann 48. Sex er det eneste jeg trenger kvinner til. Kunne til nød vært med på noe særboopplegg. Men det skal noe til. Anonymkode: cb913...470 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #9 Del Skrevet 5 timer siden AnonymBruker skrev (52 minutter siden): Samne her. Mann 48. Sex er det eneste jeg trenger kvinner til. Kunne til nød vært med på noe særboopplegg. Men det skal noe til. Anonymkode: cb913...470 Særbo kan funke, men det blir uansett liggende i lufta hver dag at man må ha kontakt oppdatere hverandre og prioritere å treffes ofte som mulig. Og jeg orker ikke bo i en bag som voksen kvinne. Kanskje om han hadde bodd i samme blokk bare i egen leilighet. Anonymkode: 94ef1...278 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #10 Del Skrevet 5 timer siden AnonymBruker skrev (5 timer siden): Har lyst til å komme meg dit at jeg er fornøyd med det der... for en eller annen grunn fortsatt opphengt i å ha noen som elsker meg. Anonymkode: 2d333...e11 Men da er du åpenbart ikke ferdig med menn, og det er ikke nok å bare få dekket sexbehovet. Og det er jo greit det, en flott mann er nydelig å ha i livet sitt ❤️ Anonymkode: 9c0e0...a83 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #11 Del Skrevet 5 timer siden Men herregud for et opplegg og for en tråd.. Aner ikke hvor jeg skal starte engang... Tror du virkelig at du bare kan bytte tankesett,verdier og tiltrekningsmåte,bare fordi du skulle ønske det?? At du kan bytte ut følelsene dine,likt som å kjøpe nye klær,og kaste de gamle?? Da hadde du gjort det for lenge siden-Sorry å måtte skuffe deg her altså,men du trenger heller realitetsorientering om hvem og hva du er... Bare nevner, ellers lykke til da!:) Anonymkode: 62e51...23c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #12 Del Skrevet 5 timer siden Som mann høres dette ut som en drøm. Jeg vil ha sex, deretter vil jeg være i fred, helt frem til neste gang. Ja til flere som deg. Fridjof Nansen lå jo helst med gifte damer, for da slapp han å ha noe med dem å gjøre etterpå. Kjenner meg veldig igjen. Har enda ikke møtt en kvinne som har noe betydningsfullt av intellektuell art å komme med. Anonymkode: de8af...894 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #13 Del Skrevet 5 timer siden Behovsstyrt brukerbehov ved behov burde være behovsvurdert. Anonymkode: c4376...c97 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #14 Del Skrevet 5 timer siden AnonymBruker skrev (5 timer siden): Jeg begynner å lure på om jeg selv er eller bør være i denne kategorien. Har alltid naivt trodd på kjærligheten. Nå føler meg helt done. Menn kanskje skal bare brukes til sex. Anonymkode: 2d333...e11 Det er jo ikke noe du lurer på,bare det st du lurer på det-beskriver deg jo som at du IKKE er det! At du skulle vel nok ønske det,men desverre .. Blir som å ha dprlig selvtillitt,også plutselig bli klar over det når du ser en som faktisk har selvtillitt og tenke<næh,her passer jeg inn,sånn ønsker jeg å tenke> Vel, da må du starte der du er,først og fremst, og det er IKKE et sted hvor fu bare tenker,det høres fint ut. Du må faktisk gjøre vansllige ting,for deg-noe som ser heelt annerledes ut,enn for andre. Du kan jo ikke bare tenke at frt hørs bra ut og ser bra ut-klart det gjør-men å lure på om man skal den veien eller noe sånt,blir alt for lite handling. Du kan. Ikke kjøpe andre tanker enn de du har, du må erfare dem! Note; Det kan faktisk også hende på veien,at det tankesett ikke er for deg,uansett hva du gjør ofring det bsre ikke faller akkurat deg naturlig,uansett hvor mye du får forklart av andre Anonymkode: 62e51...23c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #15 Del Skrevet 5 timer siden AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Som mann høres dette ut som en drøm. Jeg vil ha sex, deretter vil jeg være i fred, helt frem til neste gang. Ja til flere som deg. Fridjof Nansen lå jo helst med gifte damer, for da slapp han å ha noe med dem å gjøre etterpå. Kjenner meg veldig igjen. Har enda ikke møtt en kvinne som har noe betydningsfullt av intellektuell art å komme med. Anonymkode: de8af...894 Jøss føler mye av det samme for menn... mht intellektuelt å komme med. Trives lengst med de med minst én PhD eller slik. 😛 Anonymkode: 2d333...e11 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #16 Del Skrevet 5 timer siden AnonymBruker skrev (1 time siden): Som kjent så kan jo ikke menn brukes, det er det bare kvinner som kan. Menn er utnyttere, ikke ofre. Anonymkode: 3cded...e4e Må de som brukes, i alle tilfeller være ofre? Anonymkode: 2d333...e11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #17 Del Skrevet 5 timer siden AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Men da er du åpenbart ikke ferdig med menn, og det er ikke nok å bare få dekket sexbehovet. Og det er jo greit det, en flott mann er nydelig å ha i livet sitt ❤️ Anonymkode: 9c0e0...a83 Jooaa, er kanskje det. Jeg har det. Gjensidig kjærlighet er det og anses som et par som virkelig trives sammen. Har ingenting å klage på egentlig, og er på ingen måte ulykkelig. Jeg skulle på en måte ønske at vi kunne ta hverandre i hendene på godt utført oppdrag, og at nå kunne vi fortsette som venner og elskere, men realisere alt vi begge har savnet å gjøre alle disse årene med hensyn til barn og hverandre. Vet ikke om det er litt biologisk, for har flere venninner som ble likt dette da barna viksre til, og de som ikke kunne forsvare sitt forhold med goder jeg har i mitt brøt ut. Jeg kjenner litt misunnelse angående den friheten, selv om jeg elsker min mann og til og med tenner på ham fremdeles. Anonymkode: 02954...507 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #18 Del Skrevet 5 timer siden AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Jøss føler mye av det samme for menn... mht intellektuelt å komme med. Trives lengst med de med minst én PhD eller slik. 😛 Anonymkode: 2d333...e11 Å ja, jeg har selv svært høy utdanning og har omgitt meg med flere av landets fremste akademikere. Det er lite som er mindre interessant å omgi seg med enn slike folk, egentlig. At du har skrevet 800 sider om hva begrepet "offentligrettslig organ" i anskaffelsesdirektivet betyr, gjør deg ikke til en interessant person. Anonymkode: de8af...894 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #19 Del Skrevet 5 timer siden AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Å ja, jeg har selv svært høy utdanning og har omgitt meg med flere av landets fremste akademikere. Det er lite som er mindre interessant å omgi seg med enn slike folk, egentlig. At du har skrevet 800 sider om hva begrepet "offentligrettslig organ" i anskaffelsesdirektivet betyr, gjør deg ikke til en interessant person. Anonymkode: de8af...894 Det vet jo de fleste med PhD... Anonymkode: 2d333...e11 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #20 Del Skrevet 5 timer siden AnonymBruker skrev (5 timer siden): Jeg begynner å lure på om jeg selv er eller bør være i denne kategorien. Har alltid naivt trodd på kjærligheten. Nå føler meg helt done. Menn kanskje skal bare brukes til sex. Anonymkode: 2d333...e11 Det skal de. Føler det samme som deg. var i et forhold med en vakker sjel i 20 år. Etter han gikk bort, ser jeg ikke vitsen bortsett fra sex. Jeg er en selvstendig kvinne med god økonomi og trenger ikke menn. Anonymkode: d1367...9ef Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå