AnonymBruker Skrevet 20. desember 2024 #21 Del Skrevet 20. desember 2024 askjiir skrev (1 minutt siden): Huff, det er likt hos begge kjønnene. Det er kvinner som kke er fan av at mindre pene menn henvender seg til dem heller. Menn burde vise de er bedre enn dette. Hvordan henvender du deg til dem og hvordan ser disse mennene ut? Jeg legger som regel ikke merke til hvordan de fleste av disse mennene ser ut, og henvender meg til dem av nødvendighet, for eksempel på jobb, på butikken osv. Anonymkode: 28a80...359 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blått Skrevet 20. desember 2024 #22 Del Skrevet 20. desember 2024 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Men mannfolk generelt er jo ekstremt løse på tråden og ligger jo gjerne rundt. Er jo derfor en del mindre pene kvinner tror de har sjans for ekteskap med Topp 10-gutta, fordi disse guttene puler alt. Anonymkode: 32ad7...ecb Mange mannfolk er ikke ekstremt løse på tråden og ligger gjerne rundt. Noen er det, men ikke mange. Dette med topp 10 gutta er en myte. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
askjiir Skrevet 20. desember 2024 #23 Del Skrevet 20. desember 2024 (endret) AnonymBruker skrev (28 minutter siden): Hvorfor skulle han ikke bli det? Som kvinne som alltid har fått oppmerksomhet fra menn så blir jeg fornærmet når en mann som hverkan har utseende, eller andre ting på stell tror de har sjans på meg. Opplevd denne replikken flere ganger « eeeh, du kunne ikke tenkt deg å dra ut med en som meg?» - Nei. « en fyr som meg har vell ikke sjans på deg?» - Der har du rett gitt.. Anonymkode: 0c10a...630 Du er en fæl person Endret 20. desember 2024 av askjiir Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blått Skrevet 20. desember 2024 #24 Del Skrevet 20. desember 2024 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Jeg legger som regel ikke merke til hvordan de fleste av disse mennene ser ut, og henvender meg til dem av nødvendighet, for eksempel på jobb, på butikken osv. Anonymkode: 28a80...359 Noen ganger har folk bare en dårlig dag da Det trenger ikke å bety så mye verken den ene eller den andre veien. Jeg har selv hatt en butikkjobb. Det er ganske brutalt å stå der, prøve å være smørblid, mens du f.eks ikke har fått sove 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. desember 2024 #25 Del Skrevet 20. desember 2024 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Jeg legger som regel ikke merke til hvordan de fleste av disse mennene ser ut, og henvender meg til dem av nødvendighet, for eksempel på jobb, på butikken osv. Anonymkode: 28a80...359 det er kanskje fordi de selv bruker slike henvendelser som et middel for å komme i kontakt med pene kvinner, så da tenker de kanskje at du henvender deg til dem av samme grunn. what else, liksom. Anonymkode: 4464a...8ea 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
askjiir Skrevet 20. desember 2024 #26 Del Skrevet 20. desember 2024 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Jeg legger som regel ikke merke til hvordan de fleste av disse mennene ser ut, og henvender meg til dem av nødvendighet, for eksempel på jobb, på butikken osv. Anonymkode: 28a80...359 Merkelig oppførsel, opplever du at menn flest behandler deg slik? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. desember 2024 #27 Del Skrevet 20. desember 2024 Har aldri sett en mann behandle en mindre pen dame dårligere enn all andre ila. mine mange år nå... Anonymkode: 791d8...96f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. desember 2024 #28 Del Skrevet 20. desember 2024 askjiir skrev (3 minutter siden): For en fæl person du er. sulten hyene much? Anonymkode: 4464a...8ea 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. desember 2024 #29 Del Skrevet 20. desember 2024 AnonymBruker skrev (14 minutter siden): https://spsp.org/news/character-and-context-blog/klebl-physical-appearance-prejudice https://www.hcamag.com/ca/news/general/the-ugly-side-less-attractive-people-treated-worse/125221 Anonymkode: 28a80...359 Så det er dette kvinner driver med når de blir fornærmet over at en mann hun ikke synes er noe attraktiv viser interesse? Anonymkode: c7fff...9e4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. desember 2024 #30 Del Skrevet 20. desember 2024 Blått skrev (3 minutter siden): Noen ganger har folk bare en dårlig dag da Det trenger ikke å bety så mye verken den ene eller den andre veien. Jeg har selv hatt en butikkjobb. Det er ganske brutalt å stå der, prøve å være smørblid, mens du f.eks ikke har fått sove Hvordan kan de ha en dårlig dag med meg, så har de plutselig en fin dag to minutter etterpå, når en pen kvinne oppsøker dem? Anonymkode: 28a80...359 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
askjiir Skrevet 20. desember 2024 #31 Del Skrevet 20. desember 2024 (endret) AnonymBruker skrev (1 minutt siden): sulten hyene much? Anonymkode: 4464a...8ea Nei, det heter å oppføre seg som et menneske mot andre. Endret 20. desember 2024 av askjiir Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. desember 2024 #32 Del Skrevet 20. desember 2024 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Så det er dette kvinner driver med når de blir fornærmet over at en mann hun ikke synes er noe attraktiv viser interesse? Anonymkode: c7fff...9e4 Det gjelder begge kjønn. Men det er også bevist at uattraktive og/eller overvektige kvinner blir behandlet dårligere, tjener mindre og lykkes mindre generelt enn pene kvinner og menn, samt mindre pene/overvektige menn. For eksempel: https://www.vg.no/helse/i/86R3aA/ny-forskning-kvinner-med-hoey-bmi-er-loennstapere Anonymkode: 28a80...359 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. desember 2024 #33 Del Skrevet 20. desember 2024 askjiir skrev (Akkurat nå): Nei, det heter å oppføre seg som et menneske mot andre. Bare fordi man avviser deg, betyr det ikke at man ikke oppfører seg som menneske. Alle kan ikke bli sammen med alle. Jeg som kvinne har selv blitt avvist utallige ganger, uten at jeg blir sint av den grunn. Anonymkode: 28a80...359 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
askjiir Skrevet 20. desember 2024 #34 Del Skrevet 20. desember 2024 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Bare fordi man avviser deg, betyr det ikke at man ikke oppfører seg som menneske. Alle kan ikke bli sammen med alle. Jeg som kvinne har selv blitt avvist utallige ganger, uten at jeg blir sint av den grunn. Anonymkode: 28a80...359 Det er måten hun gjør det på og den holdningen hun har til folk, ikke avvisningen i seg selv. 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blått Skrevet 20. desember 2024 #35 Del Skrevet 20. desember 2024 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Hvordan kan de ha en dårlig dag med meg, så har de plutselig en fin dag to minutter etterpå, når en pen kvinne oppsøker dem? Anonymkode: 28a80...359 Hvis du reflekterer veldig mye over sånn mens du står i kassa på Rema så tenker jeg det er på tide å gi slipp på det. Det er faktisk ikke så dypt. Det er bare kassa.. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blått Skrevet 20. desember 2024 #36 Del Skrevet 20. desember 2024 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Bare fordi man avviser deg, betyr det ikke at man ikke oppfører seg som menneske. Alle kan ikke bli sammen med alle. Jeg som kvinne har selv blitt avvist utallige ganger, uten at jeg blir sint av den grunn. Anonymkode: 28a80...359 Veldig enig med deg. Man er ikke et fælt menneske bare fordi at man avviser noen. 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. desember 2024 #37 Del Skrevet 20. desember 2024 Blått skrev (Akkurat nå): Hvis du reflekterer veldig mye over sånn mens du står i kassa på Rema så tenker jeg det er på tide å gi slipp på det. Det er faktisk ikke så dypt. Det er bare kassa.. Jeg reflekterer selvfølgelig ikke over en enkelthendelse. Men når man ser at det er et mønster, og når man har vært pen tidligere og blitt behandlet helt annerledes, så begynner man å lure. Anonymkode: 28a80...359 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
askjiir Skrevet 20. desember 2024 #38 Del Skrevet 20. desember 2024 Blått skrev (Akkurat nå): Hvis du reflekterer veldig mye over sånn mens du står i kassa på Rema så tenker jeg det er på tide å gi slipp på det. Det er faktisk ikke så dypt. Det er bare kassa.. Nei det er menneskene som omgir henne i hverdagen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. desember 2024 #39 Del Skrevet 20. desember 2024 Blått skrev (Akkurat nå): Veldig enig med deg. Man er ikke et fælt menneske bare fordi at man avviser noen. Jeg forstår ikke det heller. Jeg avviste en mann senest for to uker siden, da mannen og jeg var på fest. Mannen som ble avvist, ble fornærmet og sur, og sa til meg at det gjorde vondt å bli avvist. Da prøvde han seg på meg foran øynene på min mann. Altså, enkelte har ikke gangsyn, rett og slett. Anonymkode: 28a80...359 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blått Skrevet 20. desember 2024 #40 Del Skrevet 20. desember 2024 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Det gjelder begge kjønn. Men det er også bevist at uattraktive og/eller overvektige kvinner blir behandlet dårligere, tjener mindre og lykkes mindre generelt enn pene kvinner og menn, samt mindre pene/overvektige menn. For eksempel: https://www.vg.no/helse/i/86R3aA/ny-forskning-kvinner-med-hoey-bmi-er-loennstapere Anonymkode: 28a80...359 Var det ikke noe snakk om at menn kan bli nedlatende og ufine mot kvinner de ikke er tiltrukket av? Mener jeg leste noe forskning som sa noe om det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå