askjiir Skrevet 20. desember 2024 #81 Del Skrevet 20. desember 2024 Grüner skrev (56 minutter siden): Sånn er det med damer også. De har høye tanker om seg selv og sikter så høyt de kan på attraktivitetsskalaen og opplever kontakt med folk de anser som under their league som bortkastet tid. Det er noen slike damer i denne tråden. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Littsånnder Skrevet 20. desember 2024 #82 Del Skrevet 20. desember 2024 Blir ikke fornærmet, men de vet ikke at de ikke vil ha kjærlighet, hundrevis av brev for ingenting. Og så vil de møtes også, bare for å finne ut at ikke vil, fly til og med. Er litt rare Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. desember 2024 #83 Del Skrevet 20. desember 2024 AnonymBruker skrev (5 timer siden): Nå snakker jeg ikke nødvendigvis i sex- eller forholdsrelasjon, men generelt. Jeg er mindre pen, og har opplevd ofte at menn blir fornærmet og sure av at jeg henvender meg til dem. Samtidig lyser de opp når en pen dame henvender seg. Anonymkode: 28a80...359 Jeg tror du juger,du er nok penere en de fleste "beibsa" med truttmunn og et hav av sminke. Anonymkode: c091e...2cd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. desember 2024 #84 Del Skrevet 20. desember 2024 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Jeg er enig med deg i at en god del menn prøver å sjekke opp altfor pene og ressurssterke kvinner, for så å bli sinte og kaller alle kvinner for drittkjerringer bare fordi de får nei. Det er ingen menneskerett å ha sex med de aller flotteste. Men bare husk at ikke alle slike menn er bitre incels, det er mange du kan ende opp med å møte på nytt senere i livet. Så avslag bør gjøres høflig, men veldig bestemt. Og tar de ikke nei for et nei, så søk støtte fra de du er ute sammen med. Anonymkode: 32ad7...ecb Tror generelt slike kvinner har godt av å ikke få noe oppmerksomhet. Siden de er for pene og ressurssterke at menn burde forstå at de er under deres verdighet. Det høres helt latterlig ut, den holdningen som vises her. Hadde bare menn vært klar over hva oppmerksomhet betyr for kvinner, så hadde de kanskje latt være og ikke gitt noe mer gratis. Gratis som heller ikke er ønskelig. Rart hvorfor så mange tråder her inne går på det motsatte, kvinner som synes menn er så tafatte Anonymkode: c7fff...9e4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. desember 2024 #85 Del Skrevet 20. desember 2024 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Hva mener du? Anonymkode: 54dc6...673 Jeg tenker det fordi du fremstår som den eneste kvinnen her i tråden som har et godt og positivt syn på menn. Og slikt synes Anonymkode: c7fff...9e4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. desember 2024 #86 Del Skrevet 20. desember 2024 askjiir skrev (3 timer siden): Nå beskriver du ufyselige menn i 40 årene som ber en tenåring om sex (hva for en plass er dette egentlig 😳). Det blir noe annet enn vanlig flørting. Det er desverre vanlig og skjer overalt. Fikk henvendelser om å camme med menn langt over 40 år. Sikkert nærmere 60 da jeg var 14. Har du ikke sett nyhetene? Mann tatt for å prøve å kjøpe sex av 12 år gammel jente. Fengsel i 6 måneder.. Det er ekstreme mengder med nyheter som går på at tenåringer blir utsatt av eldre menn fra 20 til 70. Om 80 åringene klarer har de sikkert vært en del av det de også Anonymkode: 193d8...7de 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blått Skrevet 20. desember 2024 #87 Del Skrevet 20. desember 2024 (endret) askjiir skrev (3 timer siden): Nå beskriver du ufyselige menn i 40 årene som ber en tenåring om sex (hva for en plass er dette egentlig 😳). Det blir noe annet enn vanlig flørting. Det er uønskede henvendelser som jeg ikke ønsket å få og etter hvert så blir man hardhudet, irritert og lei. Det spiller ingen rolle om en kanskje er hyggelig midt oppi alt det. Jeg merker selv så er jeg ganske hard og brutal dersom noen prøver seg på meg, fordi at det bringer opp vonde minner der det har vært mas, man har fått ting presset på seg som man ikke ønsker og trusler. Byen orker jeg ikke. Sist jeg var der så var det en 60 år og noe gammel mann som dro meg vekk fra vennegjengen min, prøvde å få meg til og sitte på fanget hans (dvs han dro tak i meg og prøvde å få meg til å sitte på han med makt). Han ga seg ikke og ble tilslutt kastet ut av utestedet fordi jeg klagde til dørvakten etter å ha sagt nei så mange ganger og tryglet om at han skulle la meg være i fred. Fortiden former oss til den vi er og den som vi er i dag. Man må være litt åpen for at ting er komplisert og at folk er kompliserte. Jeg er generelt sett veldig hyggelig, oppmerksom og høflig. Jeg kommer lett i prat med folk, har fått høre at jeg har god energi og virker veldig varm. Derimot så i situasjoner som dette er nok jeg hva man kan oppleve som brutal.. også fordi at, som nevnt over her, med han på byen så skjer det ofte at det blir «ja, om jeg maser så slutter hun å si nei også får jeg viljen min» holdningen. Endret 20. desember 2024 av Blått 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blått Skrevet 20. desember 2024 #88 Del Skrevet 20. desember 2024 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Og de samme mennene kaller gjerne damer i sin egen liga for stygge, utdaterte, gamle og så videre. Ikke akkurat et sympatisk trekk. Jeg husker en kompis av meg var fascinert av meg, vi prøvde litt sammen, så ønsket han ikke noe forhold. Det var fordi jeg hadde barn. Han var sykelig overvektig, hadde vanlig jobb, gikk gjerne i joggebukse og hadde ingen utdanning. Jeg likte hans utstråling, han var snill og morsom. Det var også helt grei at han ikke ønsket ansvar for en annen manns barn, selv om jeg var enke den gangen, og ikke hadde noen eks-problematikk. Men så prøvde jeg å spleise ham med ei venninne av meg, og da ble han lettere provosert. Hun var jo tjukk, sa han. Og tjukke kvinner var ikke attraktive. Den sykelig overvektige mannen mente altså at ei dame med noen kilo ekstra (BMI rett over normalen) var for tjukk for ham. Mannen er for øvrig fortsatt singel, 56 år gammel. Fortsatt på leit etter den perfekte dama som han fortjener. Anonymkode: 28a80...359 Jeg liker ikke helt uttrykket liga. Jeg har troen på at man møtes, kjemien bare stemmer og det er to personer som trekkes mot hverandre. Men jeg er enig i at man må gi slipp på det overfladiske og heller fokusere på å bli kjent med folk, hva som finnes under overflaten og finne ut om dette er noen man trives med. Man skaper sin egen lykke i livet. Kanskje det er sosiale medier som dratt inn ideer som mange lengter og fantaserer etter fordi at de ser at andre får det til. Det er vanskelig å vite. (Når det er sagt, bare for å være tydelig på det, så har jeg møtt kvinner som jeg mener har ganske urealistiske forventninger til datingen.) 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
HemmeligSpion Skrevet 20. desember 2024 #89 Del Skrevet 20. desember 2024 AnonymBruker skrev (6 timer siden): Nå snakker jeg ikke nødvendigvis i sex- eller forholdsrelasjon, men generelt. Jeg er mindre pen, og har opplevd ofte at menn blir fornærmet og sure av at jeg henvender meg til dem. Samtidig lyser de opp når en pen dame henvender seg. Anonymkode: 28a80...359 Høres ut som noen merkelige menn. Er du sikker på at de var sure? Jeg har visstnok et "morderblikk" når jeg konsentrerer meg, en av førsteklassingene på campus skulle spørre meg om noe hvorpå da kompisen min sa til meg "Navn, du må slutte og se på navn som om du har tenkt å drepe henne". Gøy, men det jeg gjorde var bare å spisse ørene. Kan det være av andre grunner enn at du føler deg stygg? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest goodbeforelong Skrevet 20. desember 2024 #90 Del Skrevet 20. desember 2024 Spørs situasjon, relasjon, personlighet. Men det er forskning som støtter at pene personer oppnår større fordeler. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. desember 2024 #91 Del Skrevet 20. desember 2024 askjiir skrev (5 timer siden): Hva er vanligst? At menn behandler mindre pene damer dårlig, eller at damer behandler mindre pene menn dårlig? Inntrykk av at kvinner reagerer mer negativt om en lite attraktiv mann prøver seg Anonymkode: 65226...e3f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
askjiir Skrevet 20. desember 2024 #92 Del Skrevet 20. desember 2024 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Inntrykk av at kvinner reagerer mer negativt om en lite attraktiv mann prøver seg Anonymkode: 65226...e3f Hva baserer du det på? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. desember 2024 #93 Del Skrevet 20. desember 2024 Kan det være så enkelt at du er vandt til å bli behandlet ekstra godt av menn så når menn behandler deg normalt så blir du fornærmet? Har dessverre opplevd dette med damer før. Mange vil bli behandlet ekstra godt bare fordi de er damer.. Anonymkode: f1c1e...98a 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. desember 2024 #94 Del Skrevet 20. desember 2024 Det er skjønnhetsprivilegium - pene mennesker behandles i gjennomsnitt over litt bedre. Det er uansett kjønn. Kjekke menn behandles bedre av både kvinner og menn, og vakre kvinner likeså. Anonymkode: 5727a...abe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. desember 2024 #95 Del Skrevet 20. desember 2024 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Det er skjønnhetsprivilegium - pene mennesker behandles i gjennomsnitt over litt bedre. Det er uansett kjønn. Kjekke menn behandles bedre av både kvinner og menn, og vakre kvinner likeså. Anonymkode: 5727a...abe *behandles i gjennomsnitt litt bedre Anonymkode: 5727a...abe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
stian42 Skrevet 20. desember 2024 #96 Del Skrevet 20. desember 2024 Blått skrev (6 timer siden): Jeg liker ikke helt uttrykket liga. Jeg har troen på at man møtes, kjemien bare stemmer og det er to personer som trekkes mot hverandre. Men jeg er enig i at man må gi slipp på det overfladiske og heller fokusere på å bli kjent med folk, hva som finnes under overflaten og finne ut om dette er noen man trives med. Man skaper sin egen lykke i livet. Kanskje det er sosiale medier som dratt inn ideer som mange lengter og fantaserer etter fordi at de ser at andre får det til. Det er vanskelig å vite. (Når det er sagt, bare for å være tydelig på det, så har jeg møtt kvinner som jeg mener har ganske urealistiske forventninger til datingen.) Helt klart har personligheten og verdiene som empati, snill , omtenksom osv det meste å si for meg. Det burde bety mye mer enn bare det overfladiske. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå