Gå til innhold

Angrer på Botox

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Tok Botox for tre dager siden og begynner å merke effekten. Sinnarynke og panne. Må ærlig si at jeg ikke liker det. Ansiktet mitt er mer «dratt» bakover og øyenbrynene er plutselig mer «sinte».  Trodde ikke det skulle være så synlig. Hva faen gjør jeg🙃

Anonymkode: b5f09...9fd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Unngå speilet en stund. Mer er det ikke å gjøre. Botoxen vil jo tape effekt etterhvert. Eventuelt så kan du jo se om øyebrynsblyant kan endre litt på retningen?

Og så får du trøste deg med at folk flest ikke får med seg sånne småendringer hos andre. Folk har nok med seg selv, og bruker uansett ikke lang tid på å glo på fjeset til andre.

Anonymkode: 6d818...be2

• Liker 1
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Gi det litt tid. Kan veldig godt hende det ser bedre ut når du får full effekt. Ser ofte rart ut i begynnelsen første gang. Om det ikke gjør det, kan du gå tilbake til salongen og få satt ett par stikk til (Over øyenbrynet) slik at det blir mer balanse. 

Anonymkode: 2e5a7...de2

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Hadde samme opplevelse og anger første gang jeg tok det. Det ene øyebrynet falt litt og jeg syntes det så helt dust ut. 

Men! Etter tre uker derimot så det så sykt bra ut. Helt glatt hud rundt øyene og i pannen, men fortsatt med bevegelse så jeg er ikke frossen. Ser bare yngre ut

Anonymkode: bdd5a...da8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Det er ikke så mye å gjøre, bare å vente til det går ut. Men husk at du etter 3 dager ikke ser ferdig resultatet enda. 

Anonymkode: 02272...207

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Om et par uker tenker jeg du er mer fornøyd :) 

Anonymkode: 4095c...6f8

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...