AnonymBruker Skrevet 20. desember 2024 #1 Del Skrevet 20. desember 2024 Liker alle menn med stor penis og bli sugd? Anonymkode: 59f30...40b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rødstrupa Skrevet 20. desember 2024 #2 Del Skrevet 20. desember 2024 (endret) Dette innlegget er tydeligvis skrevet av en mann og nå er det helg og runketråd på gang her………….c’’.)! Endret 20. desember 2024 av Rødstrupa 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. desember 2024 #3 Del Skrevet 20. desember 2024 Rødstrupa skrev (5 minutter siden): Dette innlegget er tydeligvis skrevet av en mann og nå er det helg og runketråd på gang her………….c’’.)! Er ikke skrevet av en mann nei.... Anonymkode: 59f30...40b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. desember 2024 #4 Del Skrevet 20. desember 2024 Jeg synes det er helt ok å bli sugd, og setter pris på både tanke og handling. Men det gjør ikke veldig mye for meg rent fysisk - det er andre ting som er mye deiligere. De fleste kvinner synes imidlertid det er tennende å suge, så jeg har ikke noe i mot å legge meg på rygg innimellom. Anonymkode: a5ab4...b9e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. desember 2024 #5 Del Skrevet 20. desember 2024 Om hun evner å unngå ubehagelig rasping med tennene, så kan en BJ være utrolig godt. Men med tanke på at de fleste ikke er så glad i å svelge, så går mye av poenget med BJ bort. For min del vet jeg at min kjæreste blir kåt av å suge. Hun kommer raskt om en samtidig masserer kropp og klitoris, når hun har meg i munnen. Men som avslutning nope for min del, nope. Anonymkode: be602...c13 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. desember 2024 #6 Del Skrevet 21. desember 2024 AnonymBruker skrev (20 timer siden): Er ikke skrevet av en mann nei.... Anonymkode: 59f30...40b Joda Anonymkode: d5416...5a9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. desember 2024 #7 Del Skrevet 21. desember 2024 AnonymBruker skrev (21 timer siden): De fleste kvinner synes imidlertid det er tennende å suge, så jeg har ikke noe i mot å legge meg på rygg innimellom. Anonymkode: a5ab4...b9e Gjør de virkelig det? Anonymkode: b88ee...b63 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Irak Skrevet 21. desember 2024 #8 Del Skrevet 21. desember 2024 AnonymBruker skrev (9 timer siden): Joda Anonymkode: d5416...5a9 Fordi? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. desember 2024 #9 Del Skrevet 21. desember 2024 AnonymBruker skrev (På 20.12.2024 den 8.01): Liker alle menn med stor penis og bli sugd? Anonymkode: 59f30...40b Vet ikke om jeg vil kalle penisen min «stor». Har ikke målt den, så vet ikke eksakt hvordan den er i forholdet til statistiske grupper. Men å bli sugd gir meg svært lite. Er ikke en del av mitt tenningsmønster å bli sugd. Anonymkode: a7ee4...702 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Irak Skrevet 21. desember 2024 #10 Del Skrevet 21. desember 2024 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Vet ikke om jeg vil kalle penisen min «stor». Har ikke målt den, så vet ikke eksakt hvordan den er i forholdet til statistiske grupper. Men å bli sugd gir meg svært lite. Er ikke en del av mitt tenningsmønster å bli sugd. Anonymkode: a7ee4...702 Synes du ikke det er godt i det hele tatt? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. desember 2024 #11 Del Skrevet 21. desember 2024 Irak skrev (1 time siden): Synes du ikke det er godt i det hele tatt? Det er helt greit, men ikke noe jeg hverken ønsker eller trenger som en del av mitt seksualliv. Jeg har feks aldri vært i nærheten av noe orgasme av å bli sugd. Det handler ikke så mye om fysiske følelser, men om hva jeg tenner/ikke tenner på. Anonymkode: a7ee4...702 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. desember 2024 #12 Del Skrevet 21. desember 2024 AnonymBruker skrev (16 timer siden): Gjør de virkelig det? De sier så, ja. Har inntrykk av at det er ærlig - siden jeg selv aldri tar initiativ til det. Jeg foretrekker å slikke henne framfor å bli sugd. Jeg tror de fleste kvinner liker å suge - hvis ikke er det veldig mye unødvendig skuespill der ute 💁🏻♂️ Anonymkode: a5ab4...b9e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. desember 2024 #13 Del Skrevet 21. desember 2024 Nei…😂 Det vekker kåtheten i meg Anonymkode: 511f7...c95 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DeLorean Skrevet 22. desember 2024 #14 Del Skrevet 22. desember 2024 Jeg elsker det. Savner det! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tått Skrevet 22. desember 2024 #15 Del Skrevet 22. desember 2024 AnonymBruker skrev (På 20.12.2024 den 8.01): Liker alle menn med stor penis og bli sugd? Anonymkode: 59f30...40b Nei det er vondt når tennene risper så vanskelig å nyte når en venter på.smerte bare..😬🙈 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. desember 2024 #16 Del Skrevet 22. desember 2024 AnonymBruker skrev (3 timer siden): De sier så, ja. Har inntrykk av at det er ærlig - siden jeg selv aldri tar initiativ til det. Jeg foretrekker å slikke henne framfor å bli sugd. Jeg tror de fleste kvinner liker å suge - hvis ikke er det veldig mye unødvendig skuespill der ute 💁🏻♂️ Anonymkode: a5ab4...b9e Er mange som ikke liker å suge. Men som liker å gjøre det fordi det tenner mannen. Anonymkode: 5ba85...077 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. desember 2024 #17 Del Skrevet 22. desember 2024 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Er mange som ikke liker å suge. Men som liker å gjøre det fordi det tenner mannen. Anonymkode: 5ba85...077 Jepp. De gangene jeg har sugd har det vært kun for mannens del. Anonymkode: 3e7e1...1cc Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. desember 2024 #18 Del Skrevet 22. desember 2024 Så lenge jeg får komme i munnen hennes, elsker jeg å bli sugd. Anonymkode: 09af4...df6 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. desember 2024 #19 Del Skrevet 22. desember 2024 AnonymBruker skrev (35 minutter siden): Så lenge jeg får komme i munnen hennes, elsker jeg å bli sugd. Anonymkode: 09af4...df6 Støttes. Ellers er det bare halvveis. Når jeg går ned på henne vet hun at jeg har intensjon om å gi henne tiden og nytelsen til å komme i mål. Det gjør noe med henne. Hun kommer overraskende fortere for hver gang. Så vi menn med stor liker som resten at sugingen har en intensjon mot orgasme. Om vi da velger å bryte over i noe annet, er nok tegn på at vi vil holde på lenger, eller ønsker å komme på en annen måte. Jeg som mann liker å gi. Og hun elsker at jeg, mens jeg slikker klitoris, samtidig suger hennes kjønnslepper fulle av blod. Jeg personlig liker resultatet, en glødende kjæreste med fyldige kjønnslepper som sammen med et aktivt underliv melker min store til hun igjen gripes og flyter inn i nytelsen. Da er det ikke sååååå viktig at hun ikke har verdens største munn. Hun tar i mot meg så jeg og ser stjerner. Anonymkode: be602...c13 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
feliek54 Skrevet 25. desember 2024 #20 Del Skrevet 25. desember 2024 AnonymBruker skrev (På 20.12.2024 den 8.01): Liker alle menn med stor penis og bli sugd? Anonymkode: 59f30...40b er 17 stor nok. jeg har ikke noe sterk ønske om å bli sugd men kjenne at den kommer i klem Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå