AnonymBruker Skrevet 11 timer siden #1 Del Skrevet 11 timer siden Liker alle menn med stor penis og bli sugd? Anonymkode: 59f30...40b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rødstrupa Skrevet 11 timer siden #2 Del Skrevet 11 timer siden (endret) Dette innlegget er tydeligvis skrevet av en mann og nå er det helg og runketråd på gang her………….c’’.)! Endret 11 timer siden av Rødstrupa Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11 timer siden #3 Del Skrevet 11 timer siden Rødstrupa skrev (5 minutter siden): Dette innlegget er tydeligvis skrevet av en mann og nå er det helg og runketråd på gang her………….c’’.)! Er ikke skrevet av en mann nei.... Anonymkode: 59f30...40b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11 timer siden #4 Del Skrevet 11 timer siden Jeg synes det er helt ok å bli sugd, og setter pris på både tanke og handling. Men det gjør ikke veldig mye for meg rent fysisk - det er andre ting som er mye deiligere. De fleste kvinner synes imidlertid det er tennende å suge, så jeg har ikke noe i mot å legge meg på rygg innimellom. Anonymkode: a5ab4...b9e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10 timer siden #5 Del Skrevet 10 timer siden Om hun evner å unngå ubehagelig rasping med tennene, så kan en BJ være utrolig godt. Men med tanke på at de fleste ikke er så glad i å svelge, så går mye av poenget med BJ bort. For min del vet jeg at min kjæreste blir kåt av å suge. Hun kommer raskt om en samtidig masserer kropp og klitoris, når hun har meg i munnen. Men som avslutning nope for min del, nope. Anonymkode: be602...c13 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå