AnonymBruker Skrevet 15 timer siden #1 Del Skrevet 15 timer siden Jeg drikker ikke alkohol. Så nå lurer jeg på om dere er flinke til å servere god alkoholfri drikke til jule- og nyttårsselskap der det serveres alkohol? Jeg er glad i vann, Bris eller Farris, så det er ikke det. Men hyggelig med noe godt alkoholfritt til maten, en god alkoholfri coctail/drink når de andre får coctail, cognac el.l. Har litt på følelsen at vi som ikke drikker alkohol ofte blir "glemt" litt. Har du noen gode tips til drikke, så kom gjerne med dem 🙂 Anonymkode: 9760b...c87 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rødstrupa Skrevet 15 timer siden #2 Del Skrevet 15 timer siden Eplemost🤗 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15 timer siden #3 Del Skrevet 15 timer siden Hvis det kommer noen som jeg vet at ikke drikker alkohol, så passer jeg på å ha et godt alkoholfritt alternativ, ja. Selv er jeg gravid nå. Er glad i sparkling tea, eplemost, Villbrygg sine drikker, alkoholfri øl. Syns også det er et par alkoholfrie musserende og hvitvin som går an. Denne for eksempel https://www.vinmonopolet.no/Land/Tyskland/Leitz-Eins-Zwei-Zero-Riesling-Alcohol-Free/p/14038802 Anonymkode: 953e5...5f7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fjugur Skrevet 15 timer siden #4 Del Skrevet 15 timer siden Alkoholfrie alternativ er jo skikkelig i tiden nå, det er masse på Vinmonopolet - en trenger ikke "ty til" eplemost alltid. Virker som de fleste i min krets i det minste, har fått med seg dette, og sørger for gode alternativer - evt så tar man med selv 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
exictence Skrevet 15 timer siden #5 Del Skrevet 15 timer siden Bahlholm eple med solbær eller bringebær. Bahlholm har og en musserende med eple og rabarbra. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15 timer siden #6 Del Skrevet 15 timer siden Er uenig i at dere avholdsfolk blir glemt! Jeg som drikker alkohol, hører mest om dere som ikke drikker. leser også mest artikler om at alkoholfritt er i vinden. NRK hadde senest IGÅR en artikkel om alkoholfrie drinker med Mirmir og Espen Lervaag. Les den, Kanskje noen tips til drinker der. Om ikke, har detsøteliv masse flotte oppskrifter på alkoholfrie drinker. Vinmonopolet har også masse utvalg!!! Så her tenker jeg det er litt hva du fokuserer på Anonymkode: da0e4...465 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15 timer siden #7 Del Skrevet 15 timer siden AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Hvis det kommer noen som jeg vet at ikke drikker alkohol, så passer jeg på å ha et godt alkoholfritt alternativ, ja. Selv er jeg gravid nå. Er glad i sparkling tea, eplemost, Villbrygg sine drikker, alkoholfri øl. Syns også det er et par alkoholfrie musserende og hvitvin som går an. Denne for eksempel https://www.vinmonopolet.no/Land/Tyskland/Leitz-Eins-Zwei-Zero-Riesling-Alcohol-Free/p/14038802 Anonymkode: 953e5...5f7 Villbrygg har jeg ikke hørt om. Takk 🙂. TS Anonymkode: 9760b...c87 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15 timer siden #8 Del Skrevet 15 timer siden AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Er uenig i at dere avholdsfolk blir glemt! Jeg som drikker alkohol, hører mest om dere som ikke drikker. leser også mest artikler om at alkoholfritt er i vinden. NRK hadde senest IGÅR en artikkel om alkoholfrie drinker med Mirmir og Espen Lervaag. Les den, Kanskje noen tips til drinker der. Om ikke, har detsøteliv masse flotte oppskrifter på alkoholfrie drinker. Vinmonopolet har også masse utvalg!!! Så her tenker jeg det er litt hva du fokuserer på Anonymkode: da0e4...465 TS her. Handlet ikke så mye om hva jeg fokuserer på, men et spørsmål om folk flest husker på å ha et godt og spennende alkoholfritt alternativ 🙂. På samme måte som jeg legger min ære i å ha god alkohol å servere mine gjester 🙂 Anonymkode: 9760b...c87 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Roci Skrevet 15 timer siden #9 Del Skrevet 15 timer siden Skygg unna alkoholfri rødvin i alle fall, det smaker bare sur saft! Skulle også foreslå Eins-Zwei-Zero og Villbrygg. Denne er god (bobler/musserende): https://www.vinmonopolet.no/Land/Tyskland/Deutscher-Wein/Strauch-Blanc-Pur/p/16376301 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15 timer siden #10 Del Skrevet 15 timer siden Har alltid alkoholfri øl i kjøleskapet, og en boks cola eller to. Det har jeg alltid hatt, selv om jeg ikke inviterer til verken julefest eller nyttårsfeiring, og heller ikke drikker alkoholfri øl selv. Man vet aldri når det dukker opp venner for å skravle litt, som kjører og ikke ønsker vin/øl. Anonymkode: e7635...037 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14 timer siden #11 Del Skrevet 14 timer siden Roci skrev (38 minutter siden): Skygg unna alkoholfri rødvin i alle fall, det smaker bare sur saft! Skulle også foreslå Eins-Zwei-Zero og Villbrygg. Denne er god (bobler/musserende): https://www.vinmonopolet.no/Land/Tyskland/Deutscher-Wein/Strauch-Blanc-Pur/p/16376301 TS, enig i det med alkoholfri vin. Den er ikke god. Da foretrekker jeg heller alkoholfritt øl til maten. Anonymkode: 9760b...c87 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Roci Skrevet 14 timer siden #12 Del Skrevet 14 timer siden AnonymBruker skrev (10 minutter siden): TS, enig i det med alkoholfri vin. Den er ikke god. Da foretrekker jeg heller alkoholfritt øl til maten. Anonymkode: 9760b...c87 Må presisere at det gjelder alkoholfri rødvin .Har god erfaring med hvitvin og bobler😊 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vecky Skrevet 14 timer siden #13 Del Skrevet 14 timer siden Alkoholfritt er i vinden om dagen og på Vinmonopolet begynner de å få veldig mange gode alternativer. Frisider med eple er kjempegodt, og passer veldig bra med julematen. Eventuelt reis på polet og spør om tips 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SPOCA Skrevet 7 timer siden #14 Del Skrevet 7 timer siden Jeg foretrekker eplemoster, jeg synes "erstatninger" ikke er godt overhodet. I bryllupet vårt var det kun alkoholfri drikke, og da hadde vi ulike typer moster til de ulike rettene. Vi hadde blant annet enn ganske tung rød most til hovedretten, som mange kommenterte nesten var som vin. I den forstand at den var fyldig, annerledes enn de mostene de hadde smakt før, og var som å drikke rødvin, bare at det ikke var det. Synd jeg ikke husker hva den heter, men den var meget god til rødt kjøtt. Så ja, vi husker alltid på akoholfritt, men så drikker vi jo ikke alkohol selv. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 6 timer siden #15 Del Skrevet 6 timer siden Anbefaler Fruktsmekk! Plomme og ingefær Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6 timer siden #16 Del Skrevet 6 timer siden Julebrus fra Grimstad Brusfabrikk. Den er skikkelig spesiell og skikkelig god, ikke sånt søtt kliss som andre julebrusen er. Det er en brus man nyter ikke styrter. Anonymkode: 7bdfb...7e5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå