AnonymBruker Skrevet 11 timer siden #1 Del Skrevet 11 timer siden Mottok en vare i dag som var møkkete. Veldig irriterende da jeg har leter etter akkurat denne buksa. Jeg ofte velger veldig ofte å kjøpe brukt, og er stort sett gode opplevelser med finn.no. Men hva gjør dere når dere mottar møkkete varer? Den kostet 300kr. Jeg bød 250kr, noe hun avslo, for prisen var lav allerede, mente hun. Så da kjøpte jeg den til 300kr. Ingen problem. Så mottok jeg buksa i dag, og den er møkkete… Jeg kan vaske den selvsagt, men den er møkkete inni, i skrittet. Så må jo vaske på 60 grader, noe buksa ikke skal vaskes på🤷🏼♀️ Hadde dere kansellert handelen, eller pruta på prisen igjen og vaska den? Ååååh, så irriterende!! 😬😅 Anonymkode: 1eacd...882 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Linnk87 Skrevet 11 timer siden #2 Del Skrevet 11 timer siden Kansellert ☺️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11 timer siden #3 Del Skrevet 11 timer siden Jeg hadde sikkert bare vaska den på 60 grader uansett. Anonymkode: f6c0f...709 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11 timer siden #4 Del Skrevet 11 timer siden AnonymBruker skrev (21 minutter siden): Mottok en vare i dag som var møkkete. Veldig irriterende da jeg har leter etter akkurat denne buksa. Jeg ofte velger veldig ofte å kjøpe brukt, og er stort sett gode opplevelser med finn.no. Men hva gjør dere når dere mottar møkkete varer? Den kostet 300kr. Jeg bød 250kr, noe hun avslo, for prisen var lav allerede, mente hun. Så da kjøpte jeg den til 300kr. Ingen problem. Så mottok jeg buksa i dag, og den er møkkete… Jeg kan vaske den selvsagt, men den er møkkete inni, i skrittet. Så må jo vaske på 60 grader, noe buksa ikke skal vaskes på🤷🏼♀️ Hadde dere kansellert handelen, eller pruta på prisen igjen og vaska den? Ååååh, så irriterende!! 😬😅 Anonymkode: 1eacd...882 Hvorfor MÅ du vaske den på 60 grader da? Legg den i vann en dag også vask den ett par runder på 40 -så er den garantert ren. Anonymkode: fc659...610 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11 timer siden #5 Del Skrevet 11 timer siden AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Hvorfor MÅ du vaske den på 60 grader da? Legg den i vann en dag også vask den ett par runder på 40 -så er den garantert ren. Anonymkode: fc659...610 Fordi det er utflod i skrittet. Og når jeg vasker undertøy, så vasker jeg det på 60 grader for å drepe bakteriene. Anonymkode: 1eacd...882 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sniff76 Skrevet 11 timer siden #6 Del Skrevet 11 timer siden Æsj, det hadde jeg syntes var ekkelt også og hadde kansellert/returnert hvis det gikk an. Hvis jeg kjøper brukte klær, vasker jeg dem uansett før de tas i bruk. Men om det er møkkete i skrittet/bak, det er en annen sak og bare kvalmt og uaktuelt 🤢 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11 timer siden #7 Del Skrevet 11 timer siden AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Fordi det er utflod i skrittet. Og når jeg vasker undertøy, så vasker jeg det på 60 grader for å drepe bakteriene. Anonymkode: 1eacd...882 Vask på 40 grader, og bruk dampstrykjern eller steamer på området i skrittet - for å drepe bakteriene. Men kjip opplevelse, den ser jeg. Anonymkode: cee9d...511 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11 timer siden #8 Del Skrevet 11 timer siden AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Fordi det er utflod i skrittet. Og når jeg vasker undertøy, så vasker jeg det på 60 grader for å drepe bakteriene. Anonymkode: 1eacd...882 Såpen dreper bakterier. Så legg buksa i vann. Har du " på stell-sitronsåpe" så fukter du først flekkene og gnikker litt på flekker. Legg den i lunket vann med feks vaskepulver eller vanish, før du har i det lunke vannet. La det ligge minst 6 timer, også vasker du på vanlig måte på 40 grader. Anonymkode: b82d4...8ed Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9 timer siden #9 Del Skrevet 9 timer siden Vanlig møkk hadde jeg gitt blaffen i og bare vasket....selv om det er utrolig sløvt fra selger. Men ekskrementer, det er så ekkelt at der hadde jeg forlangt at hun tok tilbake buksa. Æsj 🤮 Anonymkode: 08cba...1cf 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9 timer siden #10 Del Skrevet 9 timer siden AnonymBruker skrev (1 time siden): Mottok en vare i dag som var møkkete. Veldig irriterende da jeg har leter etter akkurat denne buksa. Jeg ofte velger veldig ofte å kjøpe brukt, og er stort sett gode opplevelser med finn.no. Men hva gjør dere når dere mottar møkkete varer? Den kostet 300kr. Jeg bød 250kr, noe hun avslo, for prisen var lav allerede, mente hun. Så da kjøpte jeg den til 300kr. Ingen problem. Så mottok jeg buksa i dag, og den er møkkete… Jeg kan vaske den selvsagt, men den er møkkete inni, i skrittet. Så må jo vaske på 60 grader, noe buksa ikke skal vaskes på🤷🏼♀️ Hadde dere kansellert handelen, eller pruta på prisen igjen og vaska den? Ååååh, så irriterende!! 😬😅 Anonymkode: 1eacd...882 Kjøper ikke brukte klær eller tekstiler fordi du får møkkete ting. Når nå den nye resistent hudsopp sprer seg og kan smitte via klær, så kjøper jeg i hvert fall ikke brukt tøy. Anonymkode: 4f399...67d 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9 timer siden #11 Del Skrevet 9 timer siden AnonymBruker skrev (18 minutter siden): Kjøper ikke brukte klær eller tekstiler fordi du får møkkete ting. Når nå den nye resistent hudsopp sprer seg og kan smitte via klær, så kjøper jeg i hvert fall ikke brukt tøy. Anonymkode: 4f399...67d Det har jeg ikke hørt om. Hva med klær i butikker som blir prøvd på da? Vil denne hudsoppen også smitte om klærne kun er prøvd på? Anonymkode: 1eacd...882 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå