mrsbiotherm Skrevet 18 timer siden #1 Del Skrevet 18 timer siden (endret) Jeg og typen har vært sammen i snart 2 år og rundt 30 år begge to. Han vil kun gjøre ting som interesserer han. Det er også OK. Han har historikk med litt høyt forbruk av rus (cannabis, lsd etc). Jeg har såvidt rørt cannabis i mitt liv på tur til Amsterdam og fester/drikker nesten aldri. Jeg informerte om dette i bli kjent-fasen at jeg er i mot dette, han informerte ikke om sitt bruk. Dette har vært et problem. Jeg sliter med sjalusi. Jeg tror ikke han kommer til å være fysisk utro med meg, men jeg sliter med å høre at han kan ha flørtende tone til andre (han har sagt det er litt personligheten hans) og snakker regelmessig med kvinnelig kollega på snap. Denne utryggheten har fått meg til å ville gå, men prøver å stole på han og jobbe med meg selv. Er bare så redd for å lene meg på han og så finne ut av det etterpå, for det er så skadelig for psyken min (skjedde i mitt lengste forhold) Han orker ikke hjelpe meg. Jeg er en person med mye futt, har ofte prosjekter på gang. I fjor pusset jeg opp leiligheten min og spurte ca en gang i uken om hjelp til å bære de tyngste tingene. Han tilbudte seg aldri å hjelpe ellers og gav også tydelig uttrykk for at han ikke ville hjelpe meg de gangene jeg spurte heller. Det kræsjet alltid med at han var sliten, det var kø i trafikken, han skulle game Jeg har ett forhold på 3 år bak meg og et forhold på 1 år. Ikke mye å skryte av. Men, disse føles så annerledes fra det jeg er i nå. De har riktignok vært 5 år eldre enn meg, men de har alltid hjulpet meg uten at jeg har bedt om det. Jeg har heller aldri tenkt på meg selv som en person som ber mye om hjelp - tvert i mot.. Mens her føler jeg at jeg er et mas. Jeg kan ta opp ting, og så begynner han å spørre/snakke om div andre ting midt i setningene mine. Jeg startet i ny jobb og han spurte hvordan det gikk, raskt, og så begynte han å snakke om noe helt annet. Jeg rakk ikke si noe. Jeg føler noen ganger at han snakker bare for å få snakke selv. Én gang tok jeg opp noe som hadde påvirket meg kraftig på jobb og svaret hans var «jeg jobber med det der og orker egentlig ikke høre på det akkurat nå» - og han fulgte det aldri opp. Jeg har tatt opp alt dette med han, han beklaget seg men var ikke enig. Det hjalp heller ikke. Han er veldig av/på uten at han merker det selv, tror jeg. Én dag er han kjempe kjærlig, fysisk, og mens andre dager rører han såvidt ved meg, føles nesten som han ikke enser meg. Jeg er mye fart og mas og kjas, sprudlende og tullete. Distré. Tidligere kjærester har på en måte alltid «passet på meg». De samler alle trådene og har latt meg være den jeg er, og bare ledd av det. Mister telefonen hvert 5 minutt, men det har på en måte alltid vært meg. Jeg er alltid i jobb, god i jobben og relativt god med økonomi, Tidligere kjærester har vært rolige og ordentlige, mens jeg den tullete og teite. I mitt nåværende forhold føler jeg nesten vi er to ungdommer - han vil ha en mamma og jeg vil ha en trygghet. Jeg prøver å manøvre meg rundt, men synes det er vanskelig. noen som startet sånn og hvordan ble tingene videre? Endret 18 timer siden av mrsbiotherm 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18 timer siden #2 Del Skrevet 18 timer siden mrsbiotherm skrev (2 minutter siden): Jeg og typen har vært sammen i snart 2 år og rundt 30 år begge to. Han vil kun gjøre ting som interesserer han. Det er også OK. Han har historikk med litt høyt forbruk av rus (cannabis, lsd etc). Jeg har såvidt rørt cannabis i mitt liv på tur til Amsterdam og fester/drikker nesten aldri. Jeg informerte om dette i bli kjent-fasen at jeg er i mot dette, han informerte ikke om sitt bruk. Dette har vært et problem. Jeg sliter med sjalusi. Jeg tror ikke han kommer til å være fysisk utro med meg, men jeg sliter med å høre at han har flørtende tone til andre (han har sagt det er personligheten hans) og snakker regelmessig med kvinnelig kollega på snap. Denne utryggheten har fått meg til å ville gå, men prøver å stole på han og jobbe med meg selv. Er bare så redd for å lene meg på han og så finne ut av det etterpå, for det er så skadelig for psyken min (skjedde i mitt lengste forhold) Han orker ikke hjelpe meg. Jeg er en person med mye futt, har ofte prosjekter på gang. I fjor pusset jeg opp leiligheten min og spurte ca en gang i uken om hjelp til å bære de tyngste tingene. Han tilbudte seg aldri å hjelpe ellers og gav også tydelig uttrykk for at han ikke ville hjelpe meg de gangene jeg spurte heller. Det kræsjet alltid med at han var sliten, det var kø i trafikken, han skulle game Jeg har ett forhold på 3 år bak meg og et forhold på 1 år. Ikke mye å skryte av. Men, disse føles så annerledes fra det jeg er i nå. De har riktignok vært 5 år eldre enn meg, men de har alltid hjulpet meg uten at jeg har bedt om det. Jeg har heller aldri tenkt på meg selv som en person som ber mye om hjelp - tvert i mot.. Mens her føler jeg at jeg er et mas. Jeg kan ta opp ting, og så begynner han å spørre/snakke om div andre ting midt i setningene mine. Jeg startet i ny jobb og han spurte hvordan det gikk, raskt, og så begynte han å snakke om noe helt annet. Jeg rakk ikke si noe. Jeg føler noen ganger at han snakker bare for å få snakke selv. Én gang tok jeg opp noe som hadde påvirket meg kraftig på jobb og svaret hans var «jeg jobber med det der og orker egentlig ikke høre på det akkurat nå» - og han fulgte det aldri opp. Jeg har tatt opp alt dette med han, han beklaget seg men var ikke enig. Det hjalp heller ikke. Han er veldig av/på uten at han merker det selv, tror jeg. Én dag er han kjempe kjærlig, fysisk, og mens andre dager rører han såvidt ved meg, føles nesten som han ikke enser meg. Jeg er mye fart og mas og kjas, sprudlende og tullete. Distré. Tidligere kjærester har på en måte alltid «passet på meg». De samler alle trådene og har latt meg være den jeg er, og bare ledd av det. Mister telefonen hvert 5 minutt, men det har på en måte alltid vært meg. Jeg er alltid i jobb, god i jobben og relativt god med økonomi, Tidligere kjærester har vært rolige og ordentlige, mens jeg den tullete og teite. I mitt nåværende forhold føler jeg nesten vi er to ungdommer - han vil ha en mamma og jeg vil ha en trygghet. Jeg prøver å manøvre meg rundt, men synes det er vanskelig. noen som startet sånn og hvordan ble tingene videre? Undrer meg litt på hvorfor det ble slutt med de flotte snille eksene dine egentlig,de var jo mye bedre enn din nåværende kjæreste og det skriver du jo selv også. Normalt sett går man opp ikke ned i gradene,her har du en kjæreste som jeg vil påstå er lite attraktiv på ALLE måter. Han hadde vært min eks i morgen. Forlat han! Anonymkode: 4fe2e...956 1 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mrsbiotherm Skrevet 18 timer siden Forfatter #3 Del Skrevet 18 timer siden (endret) AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Undrer meg litt på hvorfor det ble slutt med de flotte snille eksene dine egentlig,de var jo mye bedre enn din nåværende kjæreste og det skriver du jo selv også. Normalt sett går man opp ikke ned i gradene,her har du en kjæreste som jeg vil påstå er lite attraktiv på ALLE måter. Han hadde vært min eks i morgen. Forlat han! Anonymkode: 4fe2e...956 Utviklet seg vold i ene og andre forsvant følelsene.. tenkt mye på siste forholdet, men følte han fortjente bedre Endret 18 timer siden av mrsbiotherm Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18 timer siden #4 Del Skrevet 18 timer siden Han er da ikke noe å samle på… han er en rusmisbruker som kun tenker på seg selv. Det er ikke noe å bygge et forhold på der. Anonymkode: dc734...af9 3 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18 timer siden #5 Del Skrevet 18 timer siden Slutt å kast bort tiden din. Han kommer aldri til å få deg til å føle deg trygg. Dette kommer til å eskalere og bli verre for deg. Anonymkode: 6ee5f...127 1 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Perle Skrevet 18 timer siden #6 Del Skrevet 18 timer siden (endret) Gjør det slutt. Ikke kast bort dine fertile år på dette. Endret 2 timer siden av Perle 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17 timer siden #7 Del Skrevet 17 timer siden AnonymBruker skrev (14 minutter siden): Han er da ikke noe å samle på… han er en rusmisbruker som kun tenker på seg selv. Det er ikke noe å bygge et forhold på der. Anonymkode: dc734...af9 Er dessverre enig med dette. Anonymkode: 9e381...412 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17 timer siden #8 Del Skrevet 17 timer siden mrsbiotherm skrev (24 minutter siden): Utviklet seg vold i ene og andre forsvant følelsene.. tenkt mye på siste forholdet, men følte han fortjente bedre Har du bearbeidet forholdet med vold? For hvis man ikke bearbeider sånne ting så har man en tendens til å fortsette å havne i dårlige forhold. Anonymkode: 113e5...758 1 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kullsyrevann Skrevet 17 timer siden #9 Del Skrevet 17 timer siden Hvis du kun tiltrekkes mot sånne typer så må du granske deg selv. Hvis ikke bryter du aldri sirkelen. Forhold skal ikke være et forbanna ork, man skal trekke pusten å slappe av når man kommer hjem til partneren. Det er viktig for hverdagen, og faktisk immunforsvaret. Hele kroppen din avhenger av harmoniske og trygge relasjoner. Hadde jeg vært deg hadde jeg gjort det slutt. Å involvere seg med rusmisbrukere er for tenårene og starten av tjueårene. Da kan man gå på noen smeller og finne seg sjæl. Etter det er det null rom for idioter, det er for mye på spill. Dump den taperen. Du er for god for han, og det vet du nok innerst inne. 1 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Perfume Skrevet 17 timer siden #10 Del Skrevet 17 timer siden Hvorfor er du sammen med han? 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17 timer siden #11 Del Skrevet 17 timer siden Når du må skrive flere tråder på KG for råd ang ditt kjærlighetsliv... Bare gå din vei. Forhold er ikke vanskelige om du er med rett person. Anonymkode: f11da...857 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16 timer siden #12 Del Skrevet 16 timer siden Du er sammen med en egoistisk rusmisbruker som ikke har respekt eller omtanke for deg. Blir du i et forhold med en slik mann så er du egentlig din egen fiende. Du må finne ut hvorfor du er sammen med en mann som ikke bryr seg om deg, en som ikke respekterer deg, en svært egoistisk rusmisbruker. Ikke drøy det, kom deg ut av forholdet før jul, blokker ham på alle sosiale medier, gå inn i det nye året uten en slik klamp om foten. Og som en annen sa, om du ikke har bearbeidet det voldelige forholdet du var i - få hjelp av fagfolk til å bearbeide det, slik at du slipper å kaste bort flere år av livet ditt på slike udugelige "menn". Anonymkode: 9f708...3ed 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15 timer siden #13 Del Skrevet 15 timer siden mrsbiotherm skrev (3 timer siden): Jeg og typen har vært sammen i snart 2 år og rundt 30 år begge to. Han vil kun gjøre ting som interesserer han. Det er også OK. Han har historikk med litt høyt forbruk av rus (cannabis, lsd etc). Jeg har såvidt rørt cannabis i mitt liv på tur til Amsterdam og fester/drikker nesten aldri. Jeg informerte om dette i bli kjent-fasen at jeg er i mot dette, han informerte ikke om sitt bruk. Dette har vært et problem. Jeg sliter med sjalusi. Jeg tror ikke han kommer til å være fysisk utro med meg, men jeg sliter med å høre at han kan ha flørtende tone til andre (han har sagt det er litt personligheten hans) og snakker regelmessig med kvinnelig kollega på snap. Denne utryggheten har fått meg til å ville gå, men prøver å stole på han og jobbe med meg selv. Er bare så redd for å lene meg på han og så finne ut av det etterpå, for det er så skadelig for psyken min (skjedde i mitt lengste forhold) Han orker ikke hjelpe meg. Jeg er en person med mye futt, har ofte prosjekter på gang. I fjor pusset jeg opp leiligheten min og spurte ca en gang i uken om hjelp til å bære de tyngste tingene. Han tilbudte seg aldri å hjelpe ellers og gav også tydelig uttrykk for at han ikke ville hjelpe meg de gangene jeg spurte heller. Det kræsjet alltid med at han var sliten, det var kø i trafikken, han skulle game Jeg har ett forhold på 3 år bak meg og et forhold på 1 år. Ikke mye å skryte av. Men, disse føles så annerledes fra det jeg er i nå. De har riktignok vært 5 år eldre enn meg, men de har alltid hjulpet meg uten at jeg har bedt om det. Jeg har heller aldri tenkt på meg selv som en person som ber mye om hjelp - tvert i mot.. Mens her føler jeg at jeg er et mas. Jeg kan ta opp ting, og så begynner han å spørre/snakke om div andre ting midt i setningene mine. Jeg startet i ny jobb og han spurte hvordan det gikk, raskt, og så begynte han å snakke om noe helt annet. Jeg rakk ikke si noe. Jeg føler noen ganger at han snakker bare for å få snakke selv. Én gang tok jeg opp noe som hadde påvirket meg kraftig på jobb og svaret hans var «jeg jobber med det der og orker egentlig ikke høre på det akkurat nå» - og han fulgte det aldri opp. Jeg har tatt opp alt dette med han, han beklaget seg men var ikke enig. Det hjalp heller ikke. Han er veldig av/på uten at han merker det selv, tror jeg. Én dag er han kjempe kjærlig, fysisk, og mens andre dager rører han såvidt ved meg, føles nesten som han ikke enser meg. Jeg er mye fart og mas og kjas, sprudlende og tullete. Distré. Tidligere kjærester har på en måte alltid «passet på meg». De samler alle trådene og har latt meg være den jeg er, og bare ledd av det. Mister telefonen hvert 5 minutt, men det har på en måte alltid vært meg. Jeg er alltid i jobb, god i jobben og relativt god med økonomi, Tidligere kjærester har vært rolige og ordentlige, mens jeg den tullete og teite. I mitt nåværende forhold føler jeg nesten vi er to ungdommer - han vil ha en mamma og jeg vil ha en trygghet. Jeg prøver å manøvre meg rundt, men synes det er vanskelig. noen som startet sånn og hvordan ble tingene videre? Dette er ikke mannen du skal dele framtiden med kan jeg bare si🙂Se på det som en god erfaring. Men se fremover..uten ham. Selv om det er vanskelig her og nå. Jeg hadde en slik som du beskriver kjæresten din. Der og da trodde jeg at jeg elsket ham og han elsket meg. Det var vanskelig å gå selv om forholdet ikke var bra. I dag er jeg samboer på 10 ende året med 2 barn. Grøsser nesten litt når jeg ser tilbake på de 2 årene med eksen der. Grøsser mtp at jeg kunne endt opp med barn sammen med ham.. Anonymkode: 3e648...e87 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10 timer siden #14 Del Skrevet 10 timer siden Hvorfor I all verden er du sammen med han der? Det er ikke ofte jeg sier noe som dette, da ingen andre har noe med andres forhold. Men her ville jeg rådet deg til å bare gjøre det slutt.. Anonymkode: ed6ca...999 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10 timer siden #15 Del Skrevet 10 timer siden Kjære vene. Denne fyren er ikke bra for deg. Ser du ikke det? Det finnes så mange gode menn der ute. Hvorfor knytte seg til sånne som dette??? Anonymkode: 10e65...dc7 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9 timer siden #16 Del Skrevet 9 timer siden Du høres litt krevende ut. Anonymkode: b66e8...da9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9 timer siden #17 Del Skrevet 9 timer siden Hvorfor er du sammen med ham? Hva gir forholdet med ham deg? Det høres jo ut som han er en umoden og selvsentrert unge, men det er jo en grunn for at du ikke har dumpet ham for lenge siden? Jeg ville anbefalt deg å bruke litt tid på deg selv. Få hjelp av terapeuter til å finne ut hvorfor du velger dårlige menn og ikke greier å forlate dem. Og hvordan du skal få bedre orden på deg selv. Hvis du mener at du trenger en mann for å passe på deg og holde orden på deg, så kommer du til å fortsette å havne i dårlige forhold. Du må være et selvstendig menneske, først da kan du klare å velge en mann på riktig grunnlag. Lykke til! Og start gjerne terapi med en gang, så du får hjelp til å bli kvitt dauvekta. Anonymkode: 3d5db...fd4 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8 timer siden #18 Del Skrevet 8 timer siden Så du spør oss om vi tror at en person som bruker narkotika og en som ikke gjør det får et godt forhold? Hvilket svar håper du på? "Jeg og min kone har vært sammen i 31 år og har to voksne barn. Hun ruser seg med heroin et par ganger i måneden, da får jeg se på fotball i fred. Når hun tar mer stimulerende stoffer er hun en skikkelig gøyal bestemor. Ikke la de sure kjerringene her inne ta fra deg motet, de er bare bitre. Kjærligheten overvinner alt. Vi ser på rusbruken henne som som en styrke. Hadde alle hørt på folk her inne så hadde det ikke funnet noen ekteskap som varte over 5 år i det hele tatt." Anonymkode: c534d...d33 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå