AnonymBruker Skrevet 12 timer siden #1 Del Skrevet 12 timer siden Jeg opplever nå med daten, at jeg må liksom ta intertiv til å finne på noe.. han holder til avtaler og er veldig presis og 100% ærlig, men jeg føler jeg avtaler for det meste … han viser jo interesse men sier at jeg må si når jeg har tid for han har alltid tid? Anonymkode: 22700...079 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12 timer siden #2 Del Skrevet 12 timer siden Menn vegrer seg for å ta initiativ fordi SoMe forteller oss at det får mannen til å virke needy. Enten det eller he's just not that into you. Anonymkode: 96c13...37d 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12 timer siden #3 Del Skrevet 12 timer siden Det er ikke sikkert han er så veldig interessert. Len deg tilbake og se om han begynner å ta mer initiativ. Anonymkode: f3d6a...e21 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12 timer siden #4 Del Skrevet 12 timer siden AnonymBruker skrev (20 minutter siden): Det er ikke sikkert han er så veldig interessert. Len deg tilbake og se om han begynner å ta mer initiativ. Anonymkode: f3d6a...e21 Ja får prøve det da Anonymkode: 22700...079 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12 timer siden #5 Del Skrevet 12 timer siden Si du trenger at han tar mer initiativ. Det er dom oftest drepen i et forhold om mannen ikke viser særlig handlekraft. Du kommer til å irritere deg over at neste hviler på di e skuldre, og du vil slutte å synes han er attraktiv, om jeg skal anta noe. Anonymkode: 27445...b03 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12 timer siden #6 Del Skrevet 12 timer siden Håper du klarte å tolke i alt rotet. Sitter å filer negler samtidig som en av hundene dytter i neg for å bli klødd. Anonymkode: 27445...b03 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #7 Del Skrevet 4 timer siden AnonymBruker skrev (8 timer siden): Jeg opplever nå med daten, at jeg må liksom ta intertiv til å finne på noe.. han holder til avtaler og er veldig presis og 100% ærlig, men jeg føler jeg avtaler for det meste … han viser jo interesse men sier at jeg må si når jeg har tid for han har alltid tid? Anonymkode: 22700...079 Fordi mange menn er uinteressert, men blir med på ting du foreslår fordi det er lett å "go with the flow", og fordi han ikke har noe bedre å ta seg til akkurat denne kvelden. Min erfaring som stygg kvinne er at kvinner i min kategori alltid må ta initiativ selv. Anonymkode: a05df...3e2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #8 Del Skrevet 2 timer siden Det henger sammen med veldig mye annet. Blant annet hvilke type dame man ser etter. For å ta meg som et eksempel, så har jeg datet nok av kvinner som har veldig lite å tilby annet enn et pent utseende. Som forventer å bli spandert på, og at datene holder en viss standard. Noen menn synes kanskje et pent utseende er nok, men jeg gikk etterhvert lei og ønsker å sile disse damene bort så raskt som mulig. Jeg er en «50/50» mann i den forstand at jeg gjør min del på lik linje som jeg forventer at damen tar sin del. Om det innebærer at enkelte oppgaver blir mine og andre hennes er forståelig. Men ingen skal føle at de må yte mer enn den andre. Så, når det kommer til at kvinner må ta mer initiativ så ligger det jo i bunn at man ikke opplever at kvinner flest er så flinke på å ta initiativ. Om det forventes at mannen skal være den som alltid tar initiativ, så signaliseres det enten at damen er av en slik type som forventer mer av mannen enn av seg selv, eller at hun er av typen som nevnt tidligere. Begge deler er uinteressant for min del. Begge kjønn kan ha glede av at den andre viser og tar initiativ. Så hvorfor skal ikke begge vise det? Jeg har heldigvis møtt på mange herlige damer som deler denne oppfatningen, jeg har blitt sjekket opp og jeg sjekker opp, jeg har blitt invitert på date og jeg inviterer på date, jeg har blitt forført og jeg har forført, jeg har blitt påspandert og jeg har spandert. Og det som gjorde størst inntrykk var at jeg i en alder av 37 opplevde å få min første rosebukett fra en jeg datet. Dette var et stort øyeblikk i mitt liv, og hun vil jeg aldri glemme selv om det ikke ble oss. Så ja, jeg tror det henger sammen med at både kvinner og menn forventer mer av hverandre nå enn da vi hadde klare roller. Og som en moderne mann, så ønsker jeg meg en moderne dame. Anonymkode: 38dce...1f4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blått Skrevet 2 timer siden #9 Del Skrevet 2 timer siden AnonymBruker skrev (10 timer siden): Det er ikke sikkert han er så veldig interessert. Len deg tilbake og se om han begynner å ta mer initiativ. Anonymkode: f3d6a...e21 Jeg tenker dette kan være en grei løsning på problemet. Jeg tenker en relasjon er gi og ta, man må treffe hverandre på midten 😊 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
stian42 Skrevet 36 minutter siden #10 Del Skrevet 36 minutter siden Blått skrev (1 time siden): Jeg tenker dette kan være en grei løsning på problemet. Jeg tenker en relasjon er gi og ta, man må treffe hverandre på midten 😊 Helt enig, det er flott å se at damen tar litt initiativ også. Men man gir også selv Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 33 minutter siden #11 Del Skrevet 33 minutter siden Mange som driter i gamle kjønnsroller som at menn skal lede og ta initiativ Anonymkode: 41e2d...1d4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå