AnonymBruker Skrevet 19 timer siden #1 Del Skrevet 19 timer siden Fordi eldstemann på snart tre år hadde siste dag i barnehagen før vi flytter til annen kommune og han starter i ny barnehage 😭 Fikk så fint hefte med fine bilder, alt han har laget i løpet av tiden der, og noen fine ord fra de ansatte 💔 Har så mange forskjellige følelser; først og fremst at jeg er så utrolig stolt av den lille gutten min, men også mye spenning av tanken på alt det nye som ligger foran oss, og i stor grad også vemodighet fordi han må bort fra alt han kjenner. Ser fortsatt for meg den lille tassen han var da han begynte i barnehagen der da han var ett og et halvt, og har veldig mange følelser knyttet til akkurat det, av en eller annen grunn. Jeg er gravid og kjempehormonell, så det er sikkert derfor jeg ikke klarer la være å gråte. Måtte bare lufte følelsene litt, er så lei meg i kveld Anonymkode: 27740...ac8 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17 timer siden #2 Del Skrevet 17 timer siden Lykke til med ny start på ny plass! Og så heldig barnet ditt har vært som har gått i en så fin barnehage 3) Vi gjorde også et slik flytte da eldste min var tre år, og det gikk så fint. Vi fikk plass i en kjempefin barnehage som tok veldig godt imot han. På første dag var han trygg etter bare en liten stund og vi var totalt overflødige og kunne bruke tiden på å bli kjent med personalet og barnehagen. Det var så fint at han hadde gått i en barnehage som hadde lært han at barnehage er et fint og trygt sted å være. Noen mnd etterpå ble han storebror og jeg husker jeg var så bekymret for hvordan det skulle bli, og jeg satt der overhormonell og gråt for den lille gutten som måtte dele meg med lillesøsteren som skulle komme. Men da lillesøsteren kom, var han bare glad og kjærlig mot henne og ikke noe sjalu. Og jeg fant ut at kjærlighet ikke må deles, men vokser til å romme flere når du trenger det❤️ Anonymkode: 9c1c6...2f6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7 timer siden #3 Del Skrevet 7 timer siden AnonymBruker skrev (10 timer siden): Lykke til med ny start på ny plass! Og så heldig barnet ditt har vært som har gått i en så fin barnehage 3) Vi gjorde også et slik flytte da eldste min var tre år, og det gikk så fint. Vi fikk plass i en kjempefin barnehage som tok veldig godt imot han. På første dag var han trygg etter bare en liten stund og vi var totalt overflødige og kunne bruke tiden på å bli kjent med personalet og barnehagen. Det var så fint at han hadde gått i en barnehage som hadde lært han at barnehage er et fint og trygt sted å være. Noen mnd etterpå ble han storebror og jeg husker jeg var så bekymret for hvordan det skulle bli, og jeg satt der overhormonell og gråt for den lille gutten som måtte dele meg med lillesøsteren som skulle komme. Men da lillesøsteren kom, var han bare glad og kjærlig mot henne og ikke noe sjalu. Og jeg fant ut at kjærlighet ikke må deles, men vokser til å romme flere når du trenger det❤️ Anonymkode: 9c1c6...2f6 Tusen takk! ❤️ Krysser fingrene for at det går like fint her 🥰 Litt bekymret for det er en mye mindre barnehage på et mye mindre sted, men tror avdelingen er ca. like stor som der han har vært i hvert fall. Anonymkode: 27740...ac8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6 timer siden #4 Del Skrevet 6 timer siden Gravid og hormonell her og, begynte å gråte av hovedinnlegget. Anonymkode: a1070...b99 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6 timer siden #5 Del Skrevet 6 timer siden AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Gravid og hormonell her og, begynte å gråte av hovedinnlegget. Anonymkode: a1070...b99 Uff, beklager! 😂 Godt man kan le litt av det også. Anonymkode: 27740...ac8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå