AnonymBruker Skrevet 13 timer siden #1 Del Skrevet 13 timer siden Jeg har sagt opp en fast stilling pga flytting, og har jobb som tilkallingsvikar innenfor samme konsern. på min faste jobb hadde jeg en fastlønn i mnd basert på min stillingsprosent, som tilsa 194kr timen. Det står det som timespris i lønnsslippen min. og nå som tilkallingsvikar, med akkurat samme ansvarsområde, så tjener jeg kun 178kr timen? Jeg er 24 år. Jeg trodde ikke man gikk ned i timelønn fordi man var tilkallingsvikar, når ansvarsområdene er de samme? Kan noen forklare meg det her? Anonymkode: 3bb7a...241 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8 timer siden #2 Del Skrevet 8 timer siden Har dere tariffavtale? Arbeidsgiver bestemmer jo ellers lønnen. Hva ble du enig med arbeidsgiver om da du endret stilling? Anonymkode: 759e0...e82 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
newman01 Skrevet 2 timer siden #3 Del Skrevet 2 timer siden Hvorfor sier du opp jobben før du flytter? Hadde det ikke vært lurere å si opp jobben og ha siste arbeidsdag når flyttelasset går? Tenk om du skulle være uheldig og falle ned trappa mens du bærer flytteesker og skader deg? Langtidssykemeldt uten jobb er lite penger inn på konto. Skulle du få influensa eller annet blir det også lite lønn Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå