AnonymBruker Skrevet 20. desember #21 Del Skrevet 20. desember Life is suffering. Velkommen til voksen livet. Glede hva er det? Ingen som er lykkelig. Du er som alle andre, Get over it. Anonymkode: ccfc9...b29 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. desember #22 Del Skrevet 20. desember AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Life is suffering. Velkommen til voksen livet. Glede hva er det? Ingen som er lykkelig. Du er som alle andre, Get over it. Anonymkode: ccfc9...b29 Mange av oss som er lykkelige. Man må bare finne ut hva som gjør en lykkelig og ikke la alt skure å gå. Anonymkode: 9d926...f17 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. desember #23 Del Skrevet 20. desember AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Mange av oss som er lykkelige. Man må bare finne ut hva som gjør en lykkelig og ikke la alt skure å gå. Anonymkode: 9d926...f17 Lykkelige folk henger ikke på kvinneguiden kl 1300 og forteller fremmede at de er lykkelige. Lurer ikke meg, du er like ulykkelig som alle oss andre! Anonymkode: ccfc9...b29 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. desember #24 Del Skrevet 20. desember Jeg syns det er veldig rart å skrive et innlegg om at man ikke er lykkelig, og så bare ramse opp hvordan forholdet til kjæresten sin er. Det er ikke hans jobb å gjøre deg lykkelig? Et forhold burde være to personer som har et godt liv hver for seg, men som sammen har det enda litt bedre, er min mening. Jeg føler lykke av og på i hverdagen, men det har som oftest ikke noe med samboeren min å gjøre (han er ikke like fin som din). Jeg føler lykke når jeg ser barnet mitt klare noe nytt eller spøke med meg, når jeg får gode tilbakemeldinger på jobb, når jeg kan sette meg ned alene i et stille hus og lese en bok med en kopp ny spennende te, når jeg ser at frøene jeg plantet har begynt å spire, når jeg ser peonene snart springer ut om sommeren. Det er virkelig verdt det å finne ut hva som gjør DEG lykkelig, og det bør ikke være avhengig av at andre mennesker gjør noe for deg. Anonymkode: 5d1ff...e48 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. desember #25 Del Skrevet 20. desember AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Lykkelige folk henger ikke på kvinneguiden kl 1300 og forteller fremmede at de er lykkelige. Lurer ikke meg, du er like ulykkelig som alle oss andre! Anonymkode: ccfc9...b29 Ok😂 Jeg håper du finner litt lykke i livet ditt allikevel ❤️ Anonymkode: 9d926...f17 2 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. desember #26 Del Skrevet 20. desember Hvorfor har du flytta inn med ny mann? Anonymkode: 5f1c4...596 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. desember #27 Del Skrevet 20. desember Tenk på hva som gjør DEG glad, videreutdanning, aleneferie, ny jobb eller en ny og altoppslukende interesse? Mange folk trenger mer i livet enn familie og hjem. Anonymkode: 59fe6...e6d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. desember #28 Del Skrevet 20. desember Men herregud, hvorfor tar du ikke litt insj selv? Bestill time selv til advokat og gi beskjed til samboeren din om når han skal stille hos advokat for å ordne samboerkontrakt. Når det gjelder bankid så høres han jo sløv ut ja, men sett deg ned med han en dag i romjulen og hjelp han. Noen ganger trenger folk er spark bak for å komme igang. Anonymkode: f0367...f5b 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå