Gammeldame07 Skrevet 14 timer siden #1 Del Skrevet 14 timer siden Jeg tok p-stav i oktober og fikk en helt vanlig menstrasjon 1mnd senere, ca 3 dagen av mensen faller det en stor blodig klump ut også blir jg veldig lite etter det, men det varer i 14dager og stopper. Det går 1uke uten at jeg har mensen før det begynner å komme svart og mørkebrunt blod, med masse små tråder og klumper i. Dette har vart i 12dager avogtil kommer det en urinveisinfeksjon lignende følelse, altså at det svir konstant i tissen og føles ut som om jeg må tisse hele tiden, etter å ha sittet på doen uten å ha måttet tisse kommer det lyst blod, ikke mensen konsistens men blod som om man hadde skadet seg. Dette er sikkelig plagsomt, men jeg vil beholde p-staven siden den er så effektiv mot graviditet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14 timer siden #2 Del Skrevet 14 timer siden Hva med å snakke med lege? Anonymkode: ad7f6...a9a 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14 timer siden #3 Del Skrevet 14 timer siden Jeg tror også at det er lurt å snakke med lege, for å bli tryggere. Min mens på p-stav var lik; klumpete og rar. Men det kan høres ut som du trenger behandling for urinveisplagene dine. Mulig dette er to separate ting. Anonymkode: 183f5...4f2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14 timer siden #4 Del Skrevet 14 timer siden Prøvde p-stav i 1år, men måtte gi opp etter 9mnd med brun utflod. Kroppen bruker flere mnd på å venne seg til/av hormonell prevensjon. Anonymkode: 86185...d1c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
goodbeforelong Skrevet 13 timer siden #5 Del Skrevet 13 timer siden Er dette forumet for denne problemstillingen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13 timer siden #6 Del Skrevet 13 timer siden goodbeforelong skrev (3 minutter siden): Er dette forumet for denne problemstillingen? dette forumet er for alt... bare å scrolle forbi det du ikke vil lese... Anonymkode: fa7f7...3c7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13 timer siden #7 Del Skrevet 13 timer siden Gammeldame07 skrev (23 minutter siden): Jeg tok p-stav i oktober og fikk en helt vanlig menstrasjon 1mnd senere, ca 3 dagen av mensen faller det en stor blodig klump ut også blir jg veldig lite etter det, men det varer i 14dager og stopper. Det går 1uke uten at jeg har mensen før det begynner å komme svart og mørkebrunt blod, med masse små tråder og klumper i. Dette har vart i 12dager avogtil kommer det en urinveisinfeksjon lignende følelse, altså at det svir konstant i tissen og føles ut som om jeg må tisse hele tiden, etter å ha sittet på doen uten å ha måttet tisse kommer det lyst blod, ikke mensen konsistens men blod som om man hadde skadet seg. Dette er sikkelig plagsomt, men jeg vil beholde p-staven siden den er så effektiv mot graviditet. kan ta 12-18 uker før kroppen vender seg til p-stav..jeg blødde 18 uker og tok den ut igjen.. Anonymkode: fa7f7...3c7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
goodbeforelong Skrevet 13 timer siden #8 Del Skrevet 13 timer siden Hehe.. Du har rett i det lille trollet. Mener bare at problemstillingen bør sjekkes ut av noen med kompetanse. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå