Gå til innhold

Det svir og har hatt mensen i 2uker

Gammeldame07

Anbefalte innlegg

Jeg tok p-stav i oktober og fikk en helt vanlig menstrasjon 1mnd senere, ca 3 dagen av mensen faller det en stor blodig klump ut også blir jg veldig lite etter det, men det varer i 14dager og stopper. Det går 1uke uten at jeg har mensen før det begynner å komme svart og mørkebrunt blod, med masse små tråder og klumper i. Dette har vart i 12dager avogtil kommer det en urinveisinfeksjon lignende følelse, altså at det svir konstant i tissen og føles ut som om jeg må tisse hele tiden, etter å ha sittet på doen uten å ha måttet tisse kommer det lyst blod, ikke mensen konsistens men blod som om man hadde skadet seg. Dette er sikkelig plagsomt, men jeg vil beholde p-staven siden den er så effektiv mot graviditet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Jeg tror også at det er lurt å snakke med lege, for å bli tryggere. Min mens på p-stav var lik; klumpete og rar. Men det kan høres ut som du trenger behandling for urinveisplagene dine. Mulig dette er to separate ting. 

Anonymkode: 183f5...4f2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Prøvde p-stav i 1år, men måtte gi opp etter 9mnd med brun utflod. Kroppen bruker flere mnd på å venne seg til/av hormonell prevensjon.

Anonymkode: 86185...d1c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
goodbeforelong skrev (3 minutter siden):

Er dette forumet for denne problemstillingen? 

dette forumet er for alt... bare å scrolle forbi det du ikke vil lese...

Anonymkode: fa7f7...3c7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
Gammeldame07 skrev (23 minutter siden):

Jeg tok p-stav i oktober og fikk en helt vanlig menstrasjon 1mnd senere, ca 3 dagen av mensen faller det en stor blodig klump ut også blir jg veldig lite etter det, men det varer i 14dager og stopper. Det går 1uke uten at jeg har mensen før det begynner å komme svart og mørkebrunt blod, med masse små tråder og klumper i. Dette har vart i 12dager avogtil kommer det en urinveisinfeksjon lignende følelse, altså at det svir konstant i tissen og føles ut som om jeg må tisse hele tiden, etter å ha sittet på doen uten å ha måttet tisse kommer det lyst blod, ikke mensen konsistens men blod som om man hadde skadet seg. Dette er sikkelig plagsomt, men jeg vil beholde p-staven siden den er så effektiv mot graviditet.

kan ta 12-18 uker før kroppen vender seg til p-stav..jeg blødde 18 uker og tok den ut igjen.. 

Anonymkode: fa7f7...3c7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe..  Du har rett i det lille trollet. Mener bare at problemstillingen bør sjekkes ut av noen med kompetanse. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...