AnonymBruker Skrevet 9 timer siden #1 Del Skrevet 9 timer siden Bruker kondom men stresser meg at mensen er forsinket 4 dager nå. Har vært i en stresset periode med eksamen og hele pakken. Mulig stress kan utsette menstruasjonssyklus? eller kan man bli gravid på kondom? Har tatt graviditetstest som er negative. Er det noen her inne som har blitt gravide selv om det ble brukt kondom på riktig måte? Anonymkode: 55db2...94f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
nordlending Skrevet 9 timer siden #2 Del Skrevet 9 timer siden Stress kan påvirke syklusen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9 timer siden #3 Del Skrevet 9 timer siden Når graviditetstest er negativ så er du ikke gravid. Enten har du da hatt eggløsning senere enn vanlig som betyr at menstruasjonen vil komme litt senere enn vanlig, eller så har du hatt en såkalt anovulatorisk syklus som også vil bety at du får blødning senere enn vanlig. Sistnevnte er normalt innimellom også hos helt friske kvinner. Men ja, man kan bli gravid med kondom også. Anonymkode: a0028...564 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8 timer siden #4 Del Skrevet 8 timer siden Kjenner på magesmerter. Liksom som at mensen skal komme.. hadde samme problem ifjor.. mensen var 5 dager forsinka. Jeg hadde mensensmerter og ømme bryster. Jeg tok da graviditetstest og jeg var gravid.. det var et sjokk for meg. Veldig sensitiv og trist tema. Men jeg tok abort. Jeg er mitt i studie og var ikke sammen med han som gjorde meg gravid da. Tiden ville ikke passet. Jeg tenker på aborten hver eneste dag. Var det min eneste sjanse? nå bruker vi kondom. Spiral funket ikke for meg. Blødde hele tiden og hadde store smerter. Så den ble fjernet og nå bruker vi bare kondom. Men nå er jo mensen 4 dager forsinka men håpe det er fordi jeg er i en stressende periode med eksamen! Anonymkode: 55db2...94f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå