AnonymBruker Skrevet fredag kl 20:16 #41 Del Skrevet fredag kl 20:16 AnonymBruker skrev (23 timer siden): Hun er en gjennomgående falsk kvinne som er full av misandri. Jeg har faktisk aldri møtt en eneste mann som liker henne. Anonymkode: 233f5...ce1 Nei, men andre tate har både ett og to poenger, sier de samme 😅 biassssss Anonymkode: 6ba19...b6d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet fredag kl 20:17 #42 Del Skrevet fredag kl 20:17 jepp, elsker pikken til mannen:) Anonymkode: 18bde...aef Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Phitta Phjong Skrevet fredag kl 22:49 #43 Del Skrevet fredag kl 22:49 Rebecca30 skrev (På 19.12.2024 den 21.23): - Penis er virkelig helt magisk [...]. Hvis en penis kommer inni meg da er det sånn «okei, nå er det kjørt». Penis er en magisk stang som forstyrrer alt i hele universet. Er du ikke enig? For en fantastisk greie. Alle er forskjellige og trykker på de morsomste steder inni deg, forteller komikeren. https://www.dagbladet.no/kjendis/penis-er-magisk/82407570 Jeg synes det var godt beskrevet. Hva synes dere? Er penis magisk? Jepp. De er magiske. Spesielt de største. ❤️ Som hun beskriver, er alle ulike og føles forskjellige. Derfor prøver jeg stadig nye varianter. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet lørdag kl 09:00 #44 Del Skrevet lørdag kl 09:00 For første gang er jeg enig med Tusvik. Penis er magisk, så magisk at kvinner ikke våger tenke på mer enn én, sin manns. Enkelte våger knapt nok tenke på den. Begynner de å tenke på flere blir de fylt av skam, og enkelte kan klikke fullstendig om de begynner å tenke på flere. Det kan gi dem en lyst som gjør dem skremt og full av ekkel skamfølelse. Så ja, penis er magisk. Anonymkode: 1f704...905 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå